Σε μείωση της τιμής των συσκευασιών φρέσκου αγελαδινού γάλακτος και του παραδοσιακού αγελαδινού γιαουρτιού κατά 10% από τις 10 Απριλίου προχωρά η ελληνική γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι, προκειμένου να ενισχύσει τους καταναλωτές.
Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, καθώς διαφαίνεται στον ορίζοντα η αποκλιμάκωση των τιμών των πρώτων υλών της, η Κρι Κρι επιστρέφει στους καταναλωτές μέρος των ανατιμήσεων που είχαν σημειωθεί το προηγούμενο διάστημα. Η μείωση στις τιμές των γαλακτοκομικών προϊόντων της υπολογίζεται να ξεπεράσει τα 3.000.000 ευρώ συνολικής αξίας, και θα πραγματοποιηθεί με έντονες προωθητικές ενέργειες που θα διαρκέσουν ολόκληρο το 2023.
Παράλληλα με την έμπρακτη στήριξη των καταναλωτών, η Κρι Κρι δίνει ιδιαίτερη έμφαση σε δράσεις που αφορούν σε θέματα περιβάλλοντος, κοινωνίας και εταιρικής διακυβέρνησης. Συμμετέχοντας και στον σχετικό δείκτη Athex ESG του Χρηματιστηρίου Αθηνών, οι συνολικές δαπάνες της εταιρείας για ενέργειες ESG το 2022 ανήλθαν σε 1.500.000 ευρώ.
Οι δαπάνες αυτές αφορούσαν μεταξύ άλλων πρωτοβουλίες προς όφελος των εργαζομένων της εταιρείας, όπως ιδιωτικό πρόγραμμα ασφάλισης εργαζομένων, bonus, επιδόματα ακρίβειας λόγω του υψηλού πληθωρισμού, εβδομαδιαία παροχή προϊόντων, εκπαίδευση και ασφάλεια εργαζομένων. Η εταιρεία απασχολεί σήμερα 550 εργαζόμενους ενώ το 2022 πραγματοποιήθηκαν 100 νέες προσλήψεις.
Ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κρι Κρι, Παναγιώτης Τσινάβος, δήλωσε σχετικά: «Όλοι εμείς στην Κρι Κρι σεβόμαστε τους καταναλωτές και θέλουμε να αισθάνονται πάντα περήφανοι που επιλέγουν τα προϊόντα μας. Για τον λόγο αυτό και επιθυμώντας να συμβάλλουμε και εμείς στην οικονομική ανακούφισή τους, προχωράμε σε μειώσεις των τιμών των προϊόντων μας μέσω προωθητικών ενεργειών ύψους 3 εκατ. ευρώ. Ταυτόχρονα, γνωρίζουμε ότι οι άνθρωποί μας είναι η καρδιά της εταιρείας μας και νοιαζόμαστε για τον καθένα ξεχωριστά. Γι’ αυτό και αγωνιζόμαστε καθημερινά για ένα καλύτερο εργασιακό περιβάλλον».