Διπλασιασμό των πωλήσεων κατέγραψε το δεύτερο εξάμηνο του 2022, που θα ολοκληρωθεί σε μερικές ημέρες, σε σχέση με το πρώτο του τρέχοντος έτους κατέγραψε η Wolt Market, όπως σημείωσε σε ενημέρωση σε δημοσιογράφους, ο Γενικός Διευθυντής της σε Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα Αθανάσιος Μπιλάλης.
Μάλιστα όπως ανέφερε η Wolt Market, που συνδέεται «στενά» με τη Wolt, έχει μπει δυναμικά στο χώρο του online super market, χώρο στον οποίο συμπληρώνει δύο χρόνια, ενώ διαθέτει 4.000 κωδικούς, οι τιμές της είναι ανταγωνιστικές, πριν δύο μήνες μείωσε τις τιμές σε 1.500 προϊόντα, ενώ παράλληλα προσφέρει και το καλάθι του νοικοκυριού. Άλλωστε κάθε μήνα 300 κωδικοί της είναι σε προσφορά. Επίσης δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη να παραλάβει τα ψώνια του τόσο στην πόρτα του σπιτιού του όσο και να κάνει pick up από ένα από τα dark store που διαθέτει η εταιρεία.
Μάλιστα στην περίπτωση του «pick up», το όφελος για τον καταναλωτή ισούται με έκπτωση 10%, επί της απόδειξης.
Σήμερα η Wolt Market, διαθέτει 10 dark stores, 7 στην Αττική, 2 στη Θεσσαλονίκη και 1 στην Πάτρα τα οποία και λειτουργούν επτά ημέρες την εβδομάδα από τις 8 το πρωί έως τις 12 το βράδυ.
Όπως ανέφερε ο κ. Αθ. Μπιλάλης στις σκέψεις της εταιρείας είναι η δημιουργία αποθήκης που θα εξυπηρετεί τα dark store της. Ενώ άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο η Wolt Market να επεκταθεί και σε μια ακόμα χώρα της Μεσογείου.
Η Wolt Market απασχολεί 130 υπαλλήλους με σύμβαση αορίστου χρόνου και μέσο όρο ηλικίας τα 26 έτη, από τους οποίους σχεδόν οι μισοί είναι γυναίκες.
Όταν ο κ. Μπιλάλης ρωτήθηκε αν λόγω της κατάστασης έχουν κάνει μειώσεις στις τιμές, είπε χαρακτηριστικά: «Ματώσαμε εμείς για να ρίξουμε τις τιμές».
Για το κόστος διανομής της Wolt Market, καθώς τη διανομή των παραγγελιών της οποίας την κάνει η Wolt, ο γενικός διευθυντής περιορίστηκε να πει ότι πληρώνουν commission όπως ακριβώς και οι υπόλοιποι.
Όσον αφορά τις υπηρεσίες της Wolt Market θα πρέπει να αναφερθεί ότι συνεργάζεται με την κάβα Cellier, προσφέροντας μία μεγάλη ποικιλία κρασιών, με την Intersport για αθλητικά αξεσουάρ, με την εταιρεία ΒΕΝΕΤΗ για ψωμί, αρτοποιήματα και γαλακτοκομικά, καθώς και με τα παιχνίδια LEGO. Τα ηλεκτρονικά ράφια του Wolt Market είναι επίσης ένα νέο κανάλι πωλήσεων για τοπικούς προμηθευτές, καθώς οι πελάτες μπορούν να προμηθευτούν προϊόντα από εταιρείες όπως οι Aroma Farms, Sknipa beer, Voreia και άλλους τοπικούς παραγωγούς.
Στα πλάνα της εταιρείας είναι να έχει στο μέλλον τα δικά της προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σε συνεργασία με προμηθευτές.
Όπως υπογράμμισε ο κ. Μπιλάλης βασικός στόχος τους για το μέλλον είναι να γίνει για τους καταναλωτές προορισμός για τα εβδομαδιαία ψώνια, καθώς, σήμερα το 60% των παραγγελιών αφορά ημερήσιες αγορές.