Το Wolt Market περνά στη μεγαλύτερη στρατηγική αλλαγή της μέχρι σήμερα πορείας του και επαναπροσδιορίζει την εμπειρία του online grocery στην Ελλάδα. Πέντε χρόνια μετά την είσοδό του στην ελληνική αγορά, το brand εξελίσσεται σε ένα πλήρες, σύγχρονο και προσανατολισμένο στις ανάγκες του καταναλωτή ψηφιακό σούπερ μάρκετ, παρουσιάζοντας νέα ταυτότητα, αναβαθμισμένη εμπειρία αγορών και ακόμη μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων.
Η νέα πράσινη ταυτότητα του Wolt Market, που εκφράζει φρεσκάδα, ποιότητα και βιωσιμότητα, σηματοδοτεί τη μετάβαση σε μια νέα εποχή. Μια εποχή που δεν αλλάζει απλώς την εικόνα του brand, αλλά τον ρόλο του στην αγορά: το Wolt Market γίνεται ένα ποιοτικό “supermarket experience”, σχεδιασμένο να καλύπτει όλες τις καθημερινές και εβδομαδιαίες ανάγκες των καταναλωτών.
Η εταιρεία εξελίσσεται σε ένα ολοκληρωμένο ψηφιακό σούπερ μάρκετ με τεράστια ποικιλία – από βασικά είδη μέχρι premium και βιολογικές επιλογές.
Μια νέα εμπειρία αγορών, δομημένη στην επιχειρησιακή καινοτομία
Η ομάδα του Wolt Market λειτουργεί τα δικά της καταστήματα – ένα από τα μεγαλύτερα ανταγωνιστικά του πλεονεκτήματα. Αυτό σημαίνει ότι έχει πλήρη έλεγχο σε κάθε στάδιο της εμπειρίας: από τη διαχείριση του αποθέματος και την επιλογή των προϊόντων, μέχρι τη συσκευασία και την παράδοση. Το αποτέλεσμα; Σταθερή ποιότητα, ταχύτητα και ακρίβεια που ξεπερνά το 99%.
Βασικός όμως άξονας αυτής της νέας εποχής είναι η αναβάθμιση των φρέσκων προϊόντων - όπως φρούτα, λαχανικά, κρέας, ψάρι και ψωμί, τα οποία συνοδεύονται με την εγγύηση φρεσκάδας (Freshness Guarantee), που διασφαλίζει άμεση επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση που η ποιότητα δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των χρηστών. Παράλληλα, η συλλογή εμπλουτίζεται με περισσότερες premium και βιολογικές επιλογές, δίνοντας στον καταναλωτή τη δυνατότητα να επιλέγει τα καλύτερα, χωρίς συμβιβασμούς στη διατροφή του.
Με τη δύναμη της τεχνολογίας, της ανάλυσης δεδομένων και της βελτιστοποίησης logistics, το Wolt Market διασφαλίζει ταχύτερες παραδόσεις, καλύτερη διαθεσιμότητα προϊόντων και μια συνολικά πιο αξιόπιστη εμπειρία.
Local-first: Τα καλύτερα της πόλης στην πόρτα σου
Το brand αγκαλιάζει μια local-first στρατηγική, συνεργαζόμενο με τις κορυφαίες επιχειρήσεις κάθε πόλης και φέρνοντας για πρώτη φορά αγαπημένα προϊόντα και γεύσεις στο περιβάλλον του ψηφιακού σούπερ μάρκετ.
Από speciality καφέδες και φρέσκο ψωμί μέχρι χειροποίητα γλυκά και ποιοτικό κρέας, το Wolt Market γίνεται η πύλη πρόσβασης σε προϊόντα που μέχρι τώρα δεν βρίσκονταν σε κανένα online grocery κανάλι.
Στην Αθήνα, συνεργασίες όπως Alea Brewery, Monokeros Bakery, Μπούμπας Κρέατα, Holy Llama, Samba και Zuccherino ανοίγουν έναν νέο, πιο premium κόσμο επιλογών.
Στη Θεσσαλονίκη, το Γαλακτοπωλείο του Χατζή, το Da Cristo και η Kollektiva μεταφέρουν μοναδικές τοπικές γεύσεις σε χιλιάδες σπίτια.
Στην Πάτρα, οι συνεργασίες με Rubik’s Laboratoire και Kykao αποδεικνύουν ότι η τοπικότητα μπορεί να είναι στρατηγικό πλεονέκτημα - και παράλληλα, μια σύγχρονη επιλογή για τους καταναλωτές.
Η επιλογή αυτή ενισχύει τη σύγχρονη επιχειρηματικότητα, ανοίγει νέα κανάλια διάθεσης για τοπικά καταστήματα και διαφοροποιεί ουσιαστικά την εμπειρία που προσφέρει το Wolt Market.
Το rebranding του Wolt Market δεν είναι απλώς μια αισθητική αλλαγή. Είναι μια συνολική στρατηγική ανανέωση που συνδυάζει τεχνολογία, επιχειρησιακή καινοτομία, φρεσκάδα και έντονη σύνδεση με την τοπική αγορά.
Με πλήρη έλεγχο της εμπειρίας, χιλιάδες προϊόντα, νέες συνεργασίες και μια ταυτότητα που εκφράζει ποιότητα και βιωσιμότητα, το Wolt Market εξελίσσεται στον πιο σύγχρονο, αξιόπιστο και προσανατολισμένο στις ανάγκες του καταναλωτή ψηφιακό προορισμό για τα εβδομαδιαία ψώνια. Και φέρνει, πραγματικά, τα καλύτερα της πόλης όπου κι αν βρίσκεσαι.