ΓΔ: 2099.39 0.58% Τζίρος: 151.56 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 16:01:39
Wolt-Market
Φωτο: Wolt

Το Wolt Market επανασυστήνεται ως ένα πλήρες ψηφιακό σούπερ μάρκετ

Η νέα πράσινη ταυτότητα του Wolt Market σηματοδοτεί τη μετάβαση σε μια νέα εποχή, ενώ εκφράζει φρεσκάδα, ποιότητα και βιωσιμότητα, σηματοδοτώντας τη μετάβαση στο «ποιοτικό supermarket experience».

Το Wolt Market βρίσκεται σε ένα καθοριστικό σημείο της πορείας του. Πέντε χρόνια μετά την πρώτη του εμφάνιση στην Ελλάδα, παρουσιάζει τη μεγαλύτερη στρατηγική αλλαγή της ιστορίας του και επανασυστήνεται στο κοινό ως ένα ολοκληρωμένο, σύγχρονο και ποιοτικό ψηφιακό σούπερ μάρκετ. Μια αλλαγή που δεν αφορά μόνο το όνομα ή τα χρώματα, αλλά μια συνολική ανανέωση που επαναπροσδιορίζει τι σημαίνει “online grocery shopping” σήμερα.

Η νέα πράσινη ταυτότητα του Wolt Market - καθαρή, φρέσκια, σύγχρονη - σηματοδοτεί τη μετάβαση σε μια νέα εποχή, ενώ εκφράζει φρεσκάδα, ποιότητα και βιωσιμότητα, σηματοδοτώντας τη μετάβαση στο «ποιοτικό supermarket experience».

Επίσης το brand αλλάζει ρόλο και φιλοσοφία: Eξελίσσεται σε ένα πλήρες ψηφιακό σούπερ μάρκετ με ποικιλία που αγγίζει τα 10.000 προϊόντα, επιτρέποντας στους καταναλωτές να κάνουν όλα τα εβδομαδιαία ψώνια τους με ευκολία, ποιότητα και προσιτές τιμές.

Το Wolt Market αναβαθμίζει την εμπειρία των online αγορών, επενδύοντας σε τεχνολογία, υποδομές και συνεργασίες. Στόχος μας είναι να καλύπτει κάθε ανάγκη του σύγχρονου καταναλωτή,  από τις βασικές καθημερινές αγορές μέχρι πιο εξειδικευμένες επιλογές, πάντα με ευκολία και ταχύτητα.

Μια νέα εμπειρία αγορών, δομημένη στην επιχειρησιακή καινοτομία

Η ομάδα του Wolt Market λειτουργεί τα δικά της καταστήματα — ένα από τα μεγαλύτερα ανταγωνιστικά του πλεονεκτήματα. Αυτό σημαίνει ότι έχει πλήρη έλεγχο σε κάθε στάδιο της εμπειρίας: από τη διαχείριση του αποθέματος και την επιλογή των προϊόντων, μέχρι τη συσκευασία και την παράδοση. Το αποτέλεσμα; Σταθερή ποιότητα, ταχύτητα και ακρίβεια που ξεπερνά το 99%.

Βασικός όμως άξονας αυτής της νέας εποχής είναι η αναβάθμιση των φρέσκων προϊόντων. Φρούτα, λαχανικά, κρέας, ψάρι, ψωμί, αλλά και περισσότερες premium και βιολογικές επιλογές προστίθενται στη συλλογή. Παράλληλα, εισάγεται η Freshness Guarantee — μια ξεκάθαρη δέσμευση ότι αν η ποιότητα δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες, ο πελάτης παίρνει άμεσα τα χρήματά του πίσω. Πρόκειται για μια υπόσχεση που ενισχύει την εμπιστοσύνη και θέτει νέα standards στην αγορά.

Με τη δύναμη της τεχνολογίας, της ανάλυσης δεδομένων και της βελτιστοποίησης logistics, το Wolt Market διασφαλίζει ταχύτερες παραδόσεις, καλύτερη διαθεσιμότητα προϊόντων και μια συνολικά πιο αξιόπιστη εμπειρία.

Local-first: Τα καλύτερα της πόλης στο σπίτι σου

Όμως αυτό που ξεχωρίζει περισσότερο στη νέα εποχή του Wolt Market είναι η έντονη τοπική του ταυτότητα. Το brand αγκαλιάζει μια local-first στρατηγική, συνεργαζόμενο με τις κορυφαίες επιχειρήσεις κάθε πόλης και φέρνοντας για πρώτη φορά αγαπημένα προϊόντα και γεύσεις στο περιβάλλον του ψηφιακού σούπερ μάρκετ.

Από speciality καφέδες και φρέσκο ψωμί μέχρι χειροποίητα γλυκά και ποιοτικό κρέας, το Wolt Market γίνεται η πύλη πρόσβασης σε προϊόντα που μέχρι τώρα δεν βρίσκονταν σε κανένα supermarket κανάλι.

Στην Αθήνα, συνεργασίες όπως Alea Brewery, Monokeros Bakery, Μπούμπας Κρέατα, Holy Llama, Samba και Zuccherino ανοίγουν έναν νέο, πιο premium κόσμο επιλογών.

Στη Θεσσαλονίκη, το Γαλακτοπωλείο του Χατζή, το Da Cristo και η Kollektiva μεταφέρουν μοναδικές τοπικές γεύσεις σε χιλιάδες σπίτια.

Στην Πάτρα, οι συνεργασίες με Rubik’s Laboratoire και Kykao αποδεικνύουν ότι η τοπικότητα μπορεί να είναι στρατηγικό πλεονέκτημα — και παράλληλα, μια σύγχρονη επιλογή για τους καταναλωτές.

Η επιλογή αυτή ενισχύει τη μικρομεσαία επιχειρηματικότητα, ανοίγει νέα κανάλια διάθεσης για τοπικούς παραγωγούς και διαφοροποιεί ουσιαστικά την εμπειρία που προσφέρει το Wolt Market.

Το rebranding του Wolt Market δεν είναι απλώς μια αισθητική αλλαγή. Είναι μια συνολική στρατηγική ανανέωση που συνδυάζει τεχνολογία, επιχειρησιακή καινοτομία, φρεσκάδα και έντονη σύνδεση με την τοπική αγορά.

Με πλήρη έλεγχο της εμπειρίας, χιλιάδες προϊόντα, νέες συνεργασίες και μια ταυτότητα που εκφράζει ποιότητα και βιωσιμότητα, το Wolt Market εξελίσσεται στον πιο σύγχρονο, αξιόπιστο και προσανατολισμένο στις ανάγκες του καταναλωτή ψηφιακό προορισμό για τα εβδομαδιαία ψώνια. Και φέρνει, πραγματικά, τα καλύτερα της πόλης όπου κι αν βρίσκεσαι.
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Εφαρμογή Wolt κινητό
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σούπερ μάρκετ μετά τα... μεσάνυχτα από τη συμμαχία e-fresh με Wolt

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα ένα μεγάλο ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ, το e-fresh, σε συνεργασία με την Wolt, θα πραγματοποιούν παραδόσεις όλο το 24ωρο. Ο ρόλος της ρομποτικής τεχνολογίας στις αποθήκες.
Διάδρομος σούπερ μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Άνοδος εξαγορών στα σούπερ μάρκετ με επενδύσεις 2,2 δισ. το 2020-2025

Η περαιτέρω συγκέντρωση στον κλάδο των σούπερ μάρκετ θεωρείται βέβαιη λόγω των αυξημένων κοστών και των νέων ρυθμίσεων. Αναμένεται μείωση των αλυσίδων, ενώ οι εξαγορές θα συνεχιστούν τουλάχιστον έως το 2026.
super-market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα ανθεκτικά σούπερ μάρκετ, οι «φοβισμένοι» καταναλωτές, τι ψωνίζει κάθε γενιά

Η αγορά των σούπερ μάρκετ δείχνει εντυπωσιακή ανθεκτικότητα, οι καταναλωτές αν και πιεσμένοι ψυχολογικά αυξάνουν τις αγορές τους με σημαντικές διαφοροποιήσεις αναλόγως τη γενιά που ανήκουν.
Martin-Brandenburger-Lidl
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μ. Μπράντενμπουργκερ (Lidl): Σταθεροί κανόνες όχι νέα εμπόδια στο εμπόριο

Ο CEO και πρόεδρος διοίκησης της Lidl Ελλάς τονίζει ότι η αγορά χρειάζεται προβλεψιμότητα, ευέλικτο κανονιστικό πλαίσιο και επενδύσεις στην τεχνολογία ώστε να στηριχθούν μισθοί και τιμές.