Η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη και η Λάρισα μπαίνουν στο στόχαστρο της πολωνικής αλυσίδας Pepco για το αμέσως επόμενο διάστημα, καθώς η εταιρεία υλοποιεί με ταχύτητα το πλάνο επέκτασης της παρουσίας της στην χώρα μας και πανευρωπαϊκά. Σε λειτουργία βρίσκονται ήδη έξι καταστήματα της εταιρείας στις ίδιες πόλεις, μετά τα εγκαίνια του πρώτου σημείου στις αρχές Οκτωβρίου, στο Piraeus Retail Park.
Όπως σημειώνει στο Business Daily ο κ. Bogdan Grigoriu, Operations Manager της Pepco για την Ελλάδα, τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία, το 2023 θα ανοίξουν δεκάδες νέα καταστήματα της αλυσίδας στην Ελλάδα, με αντίστοιχο προγραμματισμό και για το 2024, καθώς βρίσκεται σε εξέλιξη ένα πολύ φιλόδοξο πλάνο διεύρυνσης της παρουσίας της εταιρείας στην Ελλάδα. Ο ίδιος αναφέρει ότι οι μέχρι στιγμής επιδόσεις της Pepco στην χώρα μας κρίνονται πολύ ικανοποιητικές, τροφοδοτώντας τον προγραμματισμό για την περαιτέρω επέκταση.
Ο πολωνικός όμιλος διαθέτει παιχνίδια, ρούχα και είδη σπιτιού με τιμή, το ανώτερο, 30 ευρώ. Διατηρεί πλέον παρουσία σε 17 χώρες της Ευρώπης, ενώ σχεδιάζει την είσοδο του στην Πορτογαλία την άνοιξη του 2023. Μέσα δε στο οικονομικό έτος του 2023 σχεδιάζεται το άνοιγμα τουλάχιστον 550 νέων καταστημάτων στην γηραιά ήπειρο, με τον απώτερο στόχο να αποτελεί ο έλεγχος από το Pepco Group περισσότερων από 20.000 σημείων των αλυσίδων Pepco και Dealz στην Ευρώπη και Poundland στη Βρετανία, μέσα στην επόμενη δεκαετία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο όμιλος αναμένεται να ανακοινώσει αύξηση πωλήσεων κατά 17,4% για την οικονομική χρήση που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2022, σε σύνολο 4,82 δισ ευρώ, με την αλυσίδα Pepco να καταγράφει ετήσια ποσοστιαία ανάπτυξη κατά 28,7% και την αλυσίδα Poundland κατά 5%.
Επίσης, σύμφωνα με τις ίδιες εκτιμήσεις της διοίκησης, αναμένονται ετήσια κέρδη EBITDA μεταξύ 735 και 750 εκατ ευρώ και αύξηση του καθαρού δανεισμού κατά 168 εκατ ευρώ συγκριτικά με την προηγούμενη χρήση, στα 265 εκατ ευρώ. Στην διάρκεια της χρήσης που έληξε τον περασμένο Σεπτέμβριο ο όμιλος υπερέβη τον στόχο για το άνοιγμα 450 νέων σημείων, προχωρώντας στην προσθήκη συνολικά 516 καταστημάτων, 163 εκ των οποίων βρίσκονται σε Ιταλία, Ισπανία, Γερμανία και Αυστρία.
Η Ελλάδα αποτέλεσε την πρώτη αγορά-στόχο της Pepco για τη νέα οικονομική χρήση που ξεκίνησε την 1η Οκτωβρίου, διευρύνοντας την παρουσία της πολωνικής εταιρείας σε 17 ευρωπαϊκές χώρες, ενώ η Πορτογαλία θα αποτελέσει την 18η την προσεχή άνοιξη. Τα δε επενδυτικά κεφάλαια του ομίλου για το τρέχον οικονομικό έτος υπολογίζεται ότι θα κυμανθούν μεταξύ 350 και 400 εκατ ευρώ.