Επεκτείνοντας με ταχύτητα το δίκτυο καταστημάτων του, ο πολωνικός όμιλος Pepco κατέγραψε εκρηκτική αύξηση πωλήσεων το 2023 στην χώρα μας, διευρύνοντας σημαντικά τα μερίδια αγοράς του. Ειδικότερα, οι πωλήσεις της Pepco Greece Μονοπρόσωπη ΙΚΕ ανήλθαν σε 9,99 εκατ ευρώ το 2023, έναντι 2,96 εκατ ευρώ το 2022, ενώ τα μικτά αποτελέσματα ανήλθαν σε 3,35 εκατ ευρώ, έναντι 1,17 εκατ ευρώ το προηγούμενο έτος. Η εταιρεία είχε αυξημένες ζημίες ωστόσο, σε επίπεδο προ φόρων συνολικού ύψους 2,56 εκατ ευρώ, την χρονιά που πέρασε, έναντι ζημίων 298.707 ευρώ το 2022, ενώ και το αποτέλεσμα μετά φόρων ήταν ζημίες ύψους 2,13 εκατ ευρώ το 2023, έναντι ζημίων ύψους 298.707 ευρώ.
Σε κάθε περίπτωση, η Ελλάδα θεωρείται ως μία χώρα με σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης για την αλυσίδα Pepco, με νέα ανοίγματα καταστημάτων να προγραμματίζονται μέσα στο τρέχον έτος. Σημειώνεται ότι στο τέλος του έτους ο όμιλος λειτουργούσε ήδη 25 καταστήματα στην χώρα μας, ενώ σήμερα το δίκτυο του μετράει συνολικά 33 σημεία πανελλαδικά. Διαθέτοντας δε είδη για την γυναίκα, τον άνδρα, το παιδί αλλά και μεγάλη γκάμα ειδών για το σπίτι, σε προσιτές τιμές, η Pepco διαβλέπει σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης και στην Ελλάδα, προτείνοντας ένα προϊόν ανθεκτικό στις πληθωριστικές πιέσεις.
Σε διεθνές επίπεδο, ο πολωνικός όμιλος εξακολουθεί να τροφοδοτεί την ανάπτυξη του μέσω του ανοίγματος νέων καταστημάτων πανευρωπαϊκά. Έτσι, στο 9μηνο της τρέχουσας χρήσης, που ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου, προσέθεσε συνολικά 326 νέα σημεία των τριών αλυσίδων του (Pepco, Poundland και Dealz) πανευρωπαϊκά, ενώ μέχρι το τέλος της χρήσης τα νέα καταστήματα θα αγγίξουν τα 400. Κατά συνέπεια, οι πωλήσεις του διευρύνθηκαν κατά 10% συγκριτικά με πέρσι, αγγίζοντας τα 4,68 δισ ευρώ, ωστόσο σε επίπεδο like for like η μεταβολή είναι αρνητική, σε ποσοστό 4,3%. Σε κάθε περίπτωση, ο όμιλος διατηρεί την πρόβλεψή του για κέρδη EBITDA συνολικού ύψους 900 εκατ ευρώ στη λήξη της χρήσης, ενισχυμένα σε ποσοστό 20% σε σχέση με πέρσι, ενώ στόχο αποτελεί η αύξηση των εσόδων του και σε επίπεδο like for like.