Με στόχο να επεκτείνει το αποτύπωμά της στην αγορά καθώς ο ανταγωνισμός εντείνεται, η Wolt προχώρησε στην αναβάθμιση των υπηρεσιών της μετατρέποντας το ωράριο λειτουργίας της σε 24ωρο, καθημερινά και τα Σαββατοκύριακα. Πλέον οι πελάτες της εταιρείας σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Πάτρα, Βόλο, Ηράκλειο και Χανιά μπορούν να παραγγέλνουν από τα αγαπημένα τους καταστήματα, κάθε στιγμή της ημέρας αλλά και της νύχτας.
H Wolt έχει ήδη επεκτείνει το ωράριό της προσφέροντας ακόμη περισσότερες επιλογές και δυνατότητες στους λάτρεις της εφαρμογής, ξεκινώντας με δημοφιλείς χώρους εστίασης και mini market που προσφέρουν τα προϊόντα τους όλο το 24ωρο. Το δίκτυο της εφαρμογής εμπλουτίζεται συνεχώς με ολοένα και περισσότερα συνεργαζόμενα καταστήματα και με στόχο να καλύψει σταδιακά κάθε είδους ανάγκη, οποιαδήποτε στιγμή του 24ώρου. Υπενθυμίζεται ότι οι συναλλαγές στη Wolt γίνονται με κάρτα ή με μετρητά, με τους πελάτες να μπορούν να προγραμματίσουν την παράδοση σε ημέρα και ώρα που τους εξυπηρετεί, για ακόμη μεγαλύτερη διευκόλυνση.
Παράλληλα η Wolt που βρίσκεται σε διαδικασία εξαγοράς από τον αμερικανικό κολοσσό Doordash διευρύνει περαιτέρω την παρουσία της με την δημιουργία τριών νέων dark stores, ενώ παράλληλα συνεχίζεται η επέκταση της και σε άλλες ελληνικές πόλεις.
Τα τρία νέα dark stores που προστέθηκαν στο δίκτυο του Wolt Market είναι στο πλαίσιο της γεωγραφικής επέκτασης της υπηρεσίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Το νέο dark store στη Γλυφάδα εξυπηρετεί ήδη τα νότια προάστια της Αθήνας, ενώ το dark store της Κατεχάκη εξυπηρετεί τις διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες στις περιοχές του κέντρου της πρωτεύουσας. Ταυτόχρονα, ένα νέο dark store στο κέντρο της Θεσσαλονίκης προστέθηκε στο δίκτυο του Wolt Market στη συμπρωτεύουσα.
Οι περιοχές που εξυπηρετούνται από το νέο dark store στη Γλυφάδα είναι Άλιμος, Αργυρούπολη, Βάρη, Βάρκιζα, Βούλα, Βουλιαγμένη, Γλυφάδα και Ελληνικό, από το dark store στην Κατεχάκη οι περιοχές Αμπελόκηποι, Γαλάτσι, Ζωγράφου, Κυψέλη, Παπάγου, Χολαργός και Ψυχικό και από το dark store στο κέντρο της Θεσσαλονίκης οι περιοχές Αμπελόκηποι, Άνω Πόλη, Βαρδάρης, Εύοσμος, Κέντρο, Kορδελιό, Πολίχνη, Σταυρούπολη και Συκιές.
Σύμφωνα με πηγές από την Wolt, η στρατηγική της εταιρείας είναι τόσο η γεωγραφική επέκταση, όσο και η διεύρυνση του portfolio της, τι είδους επιχειρήσεις μπορούν να μπουν στο app. Εκτός από τις επιχειρήσεις εστίασης, υπάρχουν πολλές επιχειρήσεις λιανικής όπως φαρμακεία, βιβλιοπωλεία μινι μάρκετ, με τον καταναλωτή να μπορεί πλέον να προμηθευτεί τα πάντα μέσω της εφαρμογής. Από μάσκες μέχρι τροφή για κατοικίδιό του.