Το πρώτο της βήμα στην αγορά του σερβιρισμένου καφέ κάνει η εταιρεία Καφεκοπτεία Λουμίδη, καθώς, θέλοντας να εκμεταλλευτεί το τουριστικό momentum αλλά και να κάνει διείσδυση στα νεανικά κοινά, καθιερώνει αρχής γενομένης από το ιστορικό κατάστημα της Ομόνοιας γωνιά Coffee Brew Bar, πουλώντας έτοιμους καφέδες όλων των ειδών, αλλά και ροφήματα και σνακ.
Όπως τονίζει ο Ιάσων Λουμίδης, Εμπορικός Διευθυντής Καφεκοπτείων Λουμίδη, ρόλο στην απόφαση της εταιρείας έπαιξε η μεγάλη αναβάθμιση που λαμβάνει χώρα στην περιοχή της Ομόνοιας, όπου μεγάλοι ξενοδοχειακοί όμιλοι κάνουν ισχυρές επενδύσεις, αλλάζοντας εντελώς το πρόσωπο της περιοχής που για χρόνια ήταν σε απαξίωση.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία Καφεκοπτεία Λουμίδη έχει ιστορία 102 ετών καθώς το πρώτο κατάστημα άνοιξε το 1920 στον Πειραιά, ενώ το τωρινό κατάστημα – ναυαρχία στην Ομόνοια άνοιξε πριν 90 χρόνια το 1930. Η εταιρεία που διοικείται από την τρίτη γενικά της οικογένειας Λουμίδη, διατηρεί εννέα καταστήματα λιανικής, εργοστάσιο επεξεργασίας στο Μενίδι Αττικής, απασχολεί 80 εργαζόμενους, ενώ έχει και περίπου 1.500 πελάτες χονδρικής (HORECA και ιδιώτες) που κάνει διανομές καφέ.
Σ’ ό,τι αφορά το καινούριο project, δίνεται έμφαση στον espresso. Με state of the art εξοπλισμό, η εταιρεία εισέρχεται δυναμικά στην αγορά του σερβιριζόμενου καφέ, με σκοπό να αξιοποιήσει τις γνώσεις και την μακρόχρονη εμπειρία της στον κλάδο. Το κατάστημα της Ομόνοιας μετατρέπεται σε ένα σύγχρονο και ανανεωμένο χώρο με νέες υπηρεσίες, ενώ η ομάδα παραγωγής των Καφεκοπτείων Λουμίδη επέλεξε προσεκτικά ποικιλίες καφέ από όλο τον κόσμο, δημιούργησε μοναδικούς συνδυασμούς και μελέτησε το ιδανικό προφίλ roasting κάθε χαρμανιού.
Όπως τόνισε ο κ. Ιάσων Λουμίδης, η εταιρεία προχώρησε στην ανανέωση της ταυτότητάς της, μέσα από αρχιτεκτονική και design που περιλαμβάνουν νέα σχήματα, χρώματα και υφές, δίνοντας μια φρέσκια οπτική στο κατάστημα. «Με πολύ μεράκι, οργάνωση και δουλειά, καταφέραμε να εξελίξουμε το όραμα της δικής μας -τρίτης πλέον- γενιάς των Καφεκοπτείων Λουμίδη και να υλοποιήσουμε ένα σύγχρονο εγχείρημα που θα φέρει νέο αέρα και νέες δυνατότητες στην αλυσίδα της παραγωγής και των πωλήσεων μας. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να καινοτομούμε στο χώρο μέσα από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας αναβαθμίζοντας διαρκώς την εμπειρία πελατών και συνεργατών. Θέλουμε πάντα ο πελάτης μας να “ζει” την αυθεντική εμπειρία του καφέ, και τώρα με το Coffee Brew Bar μπορεί να ζήσει την απόλυτη 360 εμπειρία».
Έχουν γίνει και θα γίνονται ανατιμήσεις
Αναφορικά με την πορεία της εταιρείας, ο Νικόλαος Λουμίδης, υπεύθυνος των οικονομικών, τόνισε πως «το 2021 παρά τις δυσκολίες και τα lockdown κλείσαμε θετικά και αυτό είναι πολύ καλό, ενώ το ίδιο πιστεύουμε ότι θα συμβεί και φέτος». Όπως ο ίδιος τόνισε, λόγω της αύξησης των μεταφορικών εξόδων, των ναύλων, της ενέργειας και όλης της αλυσίδας που επηρεάζει το τελικό προϊόν υπήρξε σχεδόν τετραπλασιασμός των εξόδων, οπότε «αναγκαστήκαμε να κάνουμε αναπροσαρμογή των τιμών, ενώ απορροφήσαμε ένα μέρος». Πάντως, αρνήθηκε να κάνει εκτιμήσεις για το πως θα κινηθεί το σύνολο της φετινής σεζόν.
Αναφορικά με τις καταναλώσεις, ο κ. Λουμίδης σημείωσε πως «ο ελληνικός καφές παραμένει πρώτος στην κατανάλωση στο σπίτι με μερίδιο 50%, ενώ σημαντική άνοδο σημειώνει ο espresso. Στο κατάστημα της Ομόνοιας, το μερίδιο του ελληνικού καφέ προσεγγίζει το 70-75%».