Στην επέκταση του αποτυπώματός της στην ελληνική αγορά προχωράει η φινλανδική εταιρεία Wolt καθώς οι καταναλωτές διατηρούν την επαφή τους με τα ηλεκτρονικά κανάλια παραγγελιών ειδών παντοπωλείου μετά την πανδημία. Η εταιρεία delivery συνεχίζει την ανάπτυξη του Wolt Market και στην Πάτρα, έναν χρόνο μετά την είσοδό της στην τοπική αγορά.
Με την Wolt να βρίσκεται σε διαδικασία εξαγοράς από τον αμερικανικό κολοσσό Doordash, το Wolt Market συνεχίζει τη γεωγραφική του επέκταση, μετά την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, με την Πάτρα να είναι η τρίτη πόλη στην οποία είναι πλέον διαθέσιμο. Μόλις λίγες εβδομάδες μετά τη δυναμική επέκταση της υπηρεσίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, το δίκτυο του Wolt Market θα εξυπηρετεί όλη την πόλη της Πάτρας.
Στην Πάτρα που αποτελεί πόλη-κλειδί για την ανάπτυξη της φινλανδικής εταιρείας, και με τις απαιτήσεις των καταναλωτών να μεγαλώνουν συνεχώς και να απαιτούν πιο γρήγορους ρυθμούς παράδοσης των παραγγελιών από τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες, η Wolt πρόκειται να δημιουργήσει επίσης ένα καινούριο dark store που έρχεται να προστεθεί στα τρία που προστέθηκαν πρόσφατα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Σημειώνεται ότι η Ελλάδα είναι μία από τις πρώτες χώρες στις οποίες η Wolt επενδύει στη δυναμική και συστηματική ανάπτυξη ενός δικτύου dark stores, το οποίο συμπληρώνει τις υπηρεσίες του online delivery προϊόντων λιανικής, ενισχύοντάς το με ολοένα και περισσότερες επιλογές μέσω του Wolt Market.
Δυναμική ανάπτυξη του Wolt Market
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ελλάδα είναι μία από τις πρώτες χώρες στις οποίες η Wolt επένδυσε στην ανάπτυξη ενός δικτύου darkstores, το οποίο διευρύνεται ταχύτατα και λειτουργεί συμπληρωματικά στο online delivery προϊόντων λιανικής, εμπλουτίζοντας τις διαθέσιμες επιλογές μέσω του Wolt Market.
Η Wolt, τον περασμένο χρόνο προχώρησε στην ίδρυση της Wolt Market Greece, σχεδιάζοντας να ακολουθήσει τα βήματα της Delivery Hero (ο γερμανικός κολοσσός που έχει την e-food), έχει ήδη αναπτύξει ένα δίκτυο ευέλικτων κέντρων logistics εντός του ιστού της πόλης όπου θα εξυπηρετεί τις ηλεκτρονικές παραγγελίες που θα δέχεται η εφαρμογή.
Τα dark stores αποτελούν βασικό παράγοντα για την επιτυχία μιας πλατφόρμας στο «τελευταίο μίλι» του ηλεκτρονικού εμπορίου. Αυτά είναι μικρά καταστήματα που έχουν δημιουργηθεί για να βελτιστοποιούν την αποθήκευση προϊόντων και τη διαδικασία συλλογής των παραγγελιών που μπορούν να παραδοθούν σε ελάχιστο χρόνο, καθώς βρίσκονται διάσπαρτα σε στρατηγικές τοποθεσίες μέσα σε πυκνοκατοικημένες περιοχές. Κάθε κατάστημα, το οποίο ωστόσο δεν είναι ανοικτό για το κοινό, διαθέτει χιλιάδες προϊόντα με τους καταλόγους να αλλάζουν συνεχώς ανάλογα με τα δεδομένα των επιχειρήσεων και την ανταπόκριση των πελατών, ενώ είναι απαραίτητη και η συνεργασία με περισσότερους από 20.000 τοπικούς επιχειρηματίες με την αύξηση να είναι περίπου 50% τους τελευταίους δυο μήνες.
Η εταιρεία τεχνολογίας σκοπεύει να επενδύσει σε ένα διευρυμένο κωδικολόγιο προϊόντων που θα ανταποκρίνονται στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Το μεγάλο στοίχημα που θέτει η Wolt είναι ο μέσος χρόνος παράδοσης να μην ξεπερνά τα 40 λεπτά, ενώ οι παραδόσεις θα πραγματοποιούνται καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας.