Με στόχευση στις χώρες των Βαλκανίων, η ελληνική εταιρεία μακιγιάζ και καλλυντικών Dust + Cream, με έδρα την Θεσσαλονίκη, διευρύνει το δίκτυο καταστημάτων της και εμπλουτίζει το προϊόντικό της μίγμα ώστε να απαντήσει στις απαιτήσεις της νέας γενιάς καταναλωτών.
Διαθέτοντας την δική της παραγωγική μονάδα σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις στην Βόρεια Ελλάδα ήδη από το 2000, η εταιρεία επενδύει στην λιανική, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στο δικό της εμπορικό σήμα. Ήδη στο δίκτυό της περιλαμβάνονται σήμερα 76 καταστήματα, εταιρικά και franchise, συμπεριλαμβανομένου του πρώτου καταστήματος που λειτούργησε πριν λίγες εβδομάδες στην Λεμεσό της Κύπρου, ενώ πριν τη λήξη του έτους αναμένεται να προσθέσει άλλο ένα στην Αθήνα.
Περαιτέρω, εκτιμώντας ότι έχει καλύψει τις ανάγκες των μεγάλων αστικών κέντρων, η Dust + Cream σχεδιάζει το άνοιγμα νέων σημείων το 2020 σε επιλεγμένες μικρότερες πόλεις, όπως η Άρτα και η Λαμία, όπου διαπιστώνεται ενδιαφέρον. Παράλληλα, σε εξέλιξη βρίσκεται η αναβάθμιση του ηλεκτρονικού της καταστήματος ώστε να συμβαδίζει με την γκάμα των προϊόντων που η αλυσίδα διαθέτει στα φυσικά καταστήματα αλλά και να εξυπηρετεί τους καταναλωτές εντός κι εκτός ελληνικών συνόρων.
Με την υποστήριξη του δικτύου της Endeavor, η εταιρεία εστιάζει στην προσέλκυση ταλαντούχων στελεχών που θα συνδράμουν στην εδραίωση της στην αγορά, προωθώντας τα προϊόντα μακιγιάζ με την επωνυμία της κι απευθυνόμενη κυρίως σε ηλικίες 18-35 ετών. Σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις της, προσδοκά σε ρυθμούς ανάπτυξης περί του 10% για φέτος μετά την αλματώδη αύξηση κατά 30% που παρατηρήθηκε τα προηγούμενα χρόνια χάριν στην εκτενή επέκταση του δικτύου της.
Η εταιρεία απασχολεί σήμερα 600 άτομα, συμπεριλαμβανομένου του προσωπικού της μητρικής Creamteam, ενώ η μέση δαπάνη ανά πελάτη στα καταστήματά της ανέρχεται σε 11 ευρώ. Μέσα από product placements αλλά και χορηγίες (στην πρόσφατη Εβδομάδα Μόδας Athens Xclusive, καθώς και στην εκπομπή Greece’s Next Top Model), η Dust + Cream διαβλέπει σημαντικές προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης απαντώντας στις ανάγκες μίας μερίδας νεαρών καταναλωτών που αναζητά προϊόντα που συνδυάζουν την ποιότητα με την προσιτή τιμή.