Με την αγορά αλλαντικών να κινείται στα ίδια επίπεδα σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο, η ΝΙΚΑΣ παρέμεινε στα ίδια επίπεδα με το 2020, καταγράφοντας μικρή μείωση πωλήσεων με την λιανική να αναπληρώνει τις μικρές απώλειες που υπέστη η αλλαντοβιομηχανία από την μειωμένη λειτουργία των κλάδων της εστίασης και του τουρισμού κατά το μεγαλύτερο μέρος του α’ εξαμήνου του 2021. Ωστόσο η εταιρεία είδε την κερδοφορία της να ενισχύεται καθώς υπήρξε μείωσης των α΄υλών.
Ειδικότερα, κατά το α’ εξάμηνο του 2021 οι συνολικές πωλήσεις του Ομίλου ανήλθαν σε 28,08 εκατ. ευρώ παραμένoντας στα επίπεδα του 2020 και σημειώνοντας μικρή μείωση 0,62% από τα 28,26 εκατ. ευρώ. Τα μικτά κέρδη της Εταιρείας και του Ομίλου κατά το α’ εξάμηνο 2021 ανήλθαν στο ποσό των 8,13 εκατ. ευρώ, έναντι 5,92 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2020, σημειώνοντας αύξηση 37,32%.
Το μικτό περιθώριο κέρδους ανήλθε στο 28,96% κατά το α’ εξάμηνο 2021 έναντι 20,96% της αντίστοιχης περιόδου του 2020. Όπως αναφέρει η εταιρεία, η σημαντική αύξηση του περιθωρίου κέρδους κατά 8 ποσοστιαίες μονάδες οφείλεται στις πωλήσεις σε κανάλια υψηλότερης κερδοφορίας καθώς και στην αποκλιμάκωση των τιμών αγοράς των Α’ Υλών.
Το EBITDA του Ομίλου διαμορφώθηκε στα 2,38 εκατ. ευρώ, ενισχυμένο κατά 1,60 εκατ. ευρώ σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2020 που ήταν 781.000 ευρώ σημειώνοντας αύξηση 205%. Τα αποτελέσματα προ φόρων (EBT) του Ομίλου επέστρεψαν σε θετικό έδαφος από τις ζημιές 839.000 ευρώ της περασμένης χρονιάς και ήταν αυξημένα κατά 119% και ανήλθαν στα 160.000 ευρώ.
Η Διευθύνουσα Σύμβουλος Αγγελική Οικονόμου δήλωσε πως «εστιάσαμε στην περαιτέρω βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων μας, επιτυγχάνωντας σημαντική αύξηση όλων των δεικτών κερδοφορίας Προσδοκούμε οτι η θετική μας πορεία θα συνεχιστεί, εφαρμόζοντας συνεπώς την στρατηγική μας να προσφέρουμε στους καταναλωτές προϊόντα υψηλής ποιότητας σε ανταγωνιστικές τιμές».
Όπως αναφέρει στην ανακοίνωση της η ΝΙΚΑΣ, η στρατηγική της εταιρείας παραμένει σταθερή και στοχεύει, μεταξύ άλλων:
- Στη συνεχή βελτίωση των προϊόντων, με έμφαση στην καινοτομία και την ποιότητα, προσφέροντας στον καταναλωτή προϊόντα υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας, σε τιμές που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες
- Στην περαιτέρω ενδυνάμωση της σχέσης εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές, επενδύοντας σε νέες καινοτόμες κατηγορίες προϊόντων
- Στην ενίσχυση της διανομής στη μικρή λιανική, καθώς και στο κανάλι των επαγγελματικών πωλήσεων στην Ελλάδα
- Στην ενίσχυση της εξωστρέφειας, μέσω της παρουσίας των προϊόντων της σε αγορές εκτός Ελλάδος
- Στην απλοποίηση των δομών και την αυτοματοποίηση διαδικασιών παραγωγής και διανομών, με στόχο την αποδοτικότερη και αποτελεσματικότερη λειτουργία της εταιρείας
- Στην αποτελεσματικότερη αξιοποίηση των διαθεσίμων πόρων της εταιρείας και την αναβάθμιση των συστημάτων ελέγχου και πληροφόρησης