Η Coca Cola Τρία Έψιλον, προχωράει σε αναβάθμιση της δομής πωλήσεων για να ανταποκριθεί στη νέα πραγματικότητα που έχει διαμορφωθεί λόγω πανδημίας και περνάει πλέον από την στρατηγική ανά γεωγραφική περιοχή σε εθνική στρατηγική ανά κανάλι δημιουργώντας εξειδικευμένες ομάδες ανά κλάδο και εξετάζει τις ευκαιρίες που προσφέρει το ηλεκτρονικό εμπόριο. Επιπλέον, η εταιρεία ενισχύει την ομάδα πωλήσεων με προσλήψεις, εξειδικευμένες εκπαιδεύσεις και σημαντικές ευκαιρίες εξέλιξης για τους εργαζομένους της.
Με τον ψηφιακό μετασχηματισμό να προχωρά και το ηλεκτρονικό εμπόριο να αναπτύσσεται δυναμικά, η Coca Cola Τρία Έψιλον προχωρά στη δημιουργία μία εξειδικευμένης ομάδας e-commerce για όλα τα κανάλια της αγοράς. Παράλληλα, απαντά στη νέα πραγματικότητα της αγοράς και την περίσταση του drinking-eating out με τη δημιουργία μίας ειδικής ομάδα HoReCa με συνολική ευθύνη για την ανάπτυξη του καναλιού.
Σύμφωνα με το νέο μοντέλο η εταιρεία περνάει πλέον από την στρατηγική ανά γεωγραφική περιοχή σε εθνική στρατηγική ανά κανάλι διαμορφώνοντας 4 μεγάλες ομάδες στη δομή πωλήσεων:
- Την ομάδα του Modern Trade
- Την ομάδα του HoReCa
- Την ομάδα του Χονδρεμπορίου
- Και τέλος την ομάδα του Field Sales
Η αλλαγή αυτή εξασφαλίζει εστίαση στην άριστη ενεργοποίηση και τις προτεραιότητές ανά κανάλι, καλύτερη απόδοση και καινούριες ευκαιρίες ανάπτυξης στην αγορά, αξιοποιώντας νέα τάσεις.
Πιο συγκεκριμένα, το νέο μοντέλο επιτρέπει:
- Πιο στενή συνεργασία και ενδυνάμωση των σχέσεων με τους πελάτες
- Καλύτερη επισκεψιμότητα και παρακολούθηση των καταστημάτων και των αναγκών τους
- Ταχύτερες αντιδράσεις με βάση τις μεταβαλλόμενες ανάγκες
- Πιο στοχευμένη ενεργοποίηση και πλάνα αξιοποιώντας τεχνικές ανάλυσης δεδομένων (Big Data Analytics)
Νέες προσλήψεις και ανάπτυξη δεξιοτήτων του προσωπικού
Η εταιρεία ενισχύει τη δύναμη πωλήσεων στην αγορά, πραγματοποιώντας περισσότερες από 25 προσλήψεις για κάλυψη μόνιμων θέσεων σε ολόκληρη την Ελλάδα. Παράλληλα, προχωρά στη δημιουργία της νέας «Ακαδημίας Πωλήσεων». Πρόκειται για ένα νέο πρόγραμμα που προσφέρει μια πλήρως ολοκληρωμένη εμπειρία ανάπτυξης και καλύπτει επιχειρηματικές και εμπορικές γνώσεις, ηγετικές ικανότητες και προσωπικές δεξιότητες στοχεύοντας στην δημιουργία μιας δυναμικής ομάδας πωλήσεων που διασφαλίζει την ποιότητα υπηρεσιών ανά κανάλι.
Ο Λευτέρης Σκαράκης, Διευθυντής Πωλήσεων της Coca-Cola Τρία Έψιλον, δήλωσε σχετικά: «Στην Coca-Cola Τρία Έψιλον επιδιώκουμε πάντα να είμαστε ο καλύτερος συνεργάτης για τους πελάτες μας. Η αγορά αλλάζει, οι πελάτες και οι καταναλωτές έχουν πλέον νέες ανάγκες, η καινοτομία και η τεχνολογία αλλάζουν τη ζωή μας, και εμείς οφείλουμε να εξελιχθούμε και να είμαστε έτοιμοι για την νέα εποχή. Με το νέο μας μοντέλο βελτιώνουμε περαιτέρω την εξυπηρέτηση των πελατών μας, καθώς η δομή αυτή ενισχύει την ενεργοποίησή μας στην αγορά, αξιοποιεί το διευρυμένο χαρτοφυλάκιό μας και εξελίσσει τις δεξιότητες των ανθρώπων μας, δημιουργώντας νέες κοινές ευκαιρίες ανάπτυξης μαζί με τους συνεργάτες μας».