Υποχώρηση πωλήσεων κατέγραψε η σουηδική αλυσίδα Η&Μ κατά το τέταρτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης και στο σύνολο του έτους, καθώς η πανδημία άλλαξε άρδην τις καταναλωτικές συνήθειες, αφήνοντας ανεξίτηλο το σημάδι της στο λιανεμπόριο. Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, ο κύκλος εργασιών της μειώθηκε κατά 10% το διάστημα από την 1η Σεπτεμβρίου έως και τις 30 Νοεμβρίου 2020, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, υποχωρώντας σε 52,54 δισ σουηδικές κορώνες, από 61,69 δισ πέρσι.
Περαιτέρω, για την συνολική οικονομική χρήση του 2020, οι πωλήσεις της Η&Μ διεθνώς συρρικνώθηκαν κατά 18%, διαμορφούμενες σε 187 δισ. σουηδικές κορώνες, έναντι 232,7 δισ. κορώνες την περσινή χρήση. Η αλυσίδα είχε σημειώσει σημαντική ανάκαμψη στα έσοδα της κατά το τρίτο τρίμηνο της χρήσης, με τις απώλειες στον τζίρο να περιορίζονται κατά 3% το διάστημα μεταξύ της 1ης Σεπτεμβρίου και 21 Οκτωβρίου 2020. Ωστόσο, η κάμψη στα έσοδα διευρύνθηκε σε 22% το διάστημα από τις 22 Οκτωβρίου και έως τις 30 Νοεμβρίου, καθώς το δεύτερο κύμα της πανδημίας υποχρέωσε πολλές χώρες του κόσμου να επιβάλουν την αναστολή της λειτουργίας των φυσικών καταστημάτων.
Σημειώνεται ότι το πρώτο εξάμηνο της χρήσης η Η&Μ στην Ελλάδα είχε πτώση πωλήσεων κατά 25% συγκριτικά με πέρσι, με τον τζίρο να διαμορφώνεται σε 658 εκατ. κορώνες (62 εκατ. ευρώ), απόρροια της επιβολής περιορισμών στην λειτουργία των καταστημάτων. Το δίκτυο της μετράει 35 σημεία, ενώ νέες προσθήκες πραγματοποιούνται μόνο μέσω Διαδικτύου, με την αλυσίδα COS να είναι πλέον διαθέσιμη για αγορές online και στην χώρα μας.
Αναλυτικότερες πληροφορίες για τις οικονομικές επιδόσεις της χρήσης 2020, πρόκειται να ανακοινωθούν στις 29 Ιανουαρίου 2021