Επίσημη θέση πήρε ο Όμιλος ΟΤΕ αναφορικά με το πρόστιμο ύψους 400.000 ευρώ που του επιβλήθηκε από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, ξεκαθαρίζοντας ότι: «ο σεβασμός στην ιδιωτικότητα αποτελεί για εμάς ύψιστη προτεραιότητα».
Ο ΟΤΕ αποδίδει σε συστημικό πρόβλημα τα γεγονότα που οδήγησαν στη συγκεκριμένη απόφαση και υπογραμμίζει ότι αφορούσαν πολύ περιορισμένες κατηγορίες συνδρομητών.
Ακόμα, στέκεται στο σκεπτικό της ΑΠΔΠΧ στο οποίο αναφέρεται ότι: «το συμβάν δεν οφείλεται σε δόλο του υπευθύνου επεξεργασίας και ότι μόλις ο υπεύθυνος επεξεργασίας το πληροφορήθηκε από την Αρχή ενήργησε για την επανόρθωση της παράβασης, συνεργαζόμενος μαζί της».
Αναλυτικά η τοποθέτηση του Ομίλου ΟΤΕ:
«Σχετικά με τις αποφάσεις της ΑΠΔΠΧ διευκρινίζεται ότι και στις δύο περιπτώσεις επρόκειτο για συστημικό πρόβλημα, που αφορούσε πολύ περιορισμένες κατηγορίες συνδρομητών κι έχει επιλυθεί.
Στη μια περίπτωση επηρεάστηκαν συνδρομητές που έκαναν ακύρωση αιτήματος φορητότητας και το σύστημα δεν τους επανέντασσε αυτόματα στο Μητρώο του αρ. 11 και στη δεύτερη, συνδρομητές που δεν μπόρεσαν να εξαιρεθούν ηλεκτρονικά από την παραλαβή newsletter.
Όπως σημειώνεται και στις σχετικές αποφάσεις: "η Αρχή δέχεται ότι το συμβάν δεν οφείλεται σε δόλο του υπευθύνου επεξεργασίας και ότι μόλις ο υπεύθυνος επεξεργασίας το πληροφορήθηκε από την Αρχή ενήργησε για την επανόρθωση της παράβασης, συνεργαζόμενος μαζί της". Για τον Όμιλο ΟΤΕ, ο σεβασμός στην ιδιωτικότητα αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα».