«Δεν υφίσταται ζήτημα ασφάλειας ή επίθεσης στο σύστημα ηλεκτρονικών συναλλαγών της Τράπεζας», τονίζεται σε ανακοίνωση της Alpha Bank, που εκδόθηκε λίγο μετά τα μεσάνυκτα, με αφορμή την αποστολή SMS σε συνδρομητές, τα οποία, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση της τράπεζας, αναφέρονται σε παλαιότερες ημερομηνίες και συναλλαγές και οι πελάτες θα πρέπει να τα αγνοούν.
Η ανακοίνωση της Alpha Bank αναφέρει τα ακόλουθα:
- Λόγω τεχνικών θεμάτων στο σύστημα ενημέρωσης μέσω SMS, αριθμός συνδρομητών του Alpha Web Banking έχει δεχθεί, τις τελευταίες ώρες, ενημερωτικά μηνύματα που αναφέρονται σε παλαιότερες ημερομηνίες και συναλλαγές. Δεν υφίσταται ζήτημα ασφάλειας ή επίθεσης στο σύστημα ηλεκτρονικών συναλλαγών της Τράπεζας. Λυπούμαστε για την αναστάτωση. Οι τεχνικές υπηρεσίας της Alpha Bank και των συνεργατών της εργάζονται από την πρώτη στιγμή για την ταχεία αντιμετώπιση του ζητήματος.
- Συνδρομητές που λαμβάνουν τέτοια μηνύματα παρακαλούνται να τα αγνοούν.
Συνδρομητές της τράπεζας δέχθηκαν τις τελευταίες ώρες ειδοποιήσεις SMS αυτής της μορφής:
Σημειώνεται ότι μέχρι και λίγο μετά τα μεσάνυκτα, μετά και την έκδοση της ανακοίνωσης της Alpha Bank, οι υπηρεσίες web banking της τράπεζας, που παρέχονται μέσω υπολογιστή ή εφαρμογής smartphone, παρέμεναν εκτός λειτουργίας, καθώς μετά την καταχώρηση του ονόματος και του κωδικού συνδρομητή δεν γινόταν η αποστολή SMS ή μηνύματος Viber με τον εξαψήφιο κωδικό εισόδου στην υπηρεσία.
Τελικά, λίγο πριν τη 1.00 π.μ., οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Alpha Bank επανήλθαν σε λειτουργία με πρόσβαση χωρίς την αποστολή εξαψήφιου κωδικού με SMS ή μέσω Viber, αλλά μόνο με την καταχώρηση του κωδικού συνδρομητή.