Στη διατήρηση της έκπτωσης 8% για τις καταναλώσεις πάνω από 2.000 KWh για τους οικιακούς πελάτες έως τις 30 Σεπτεμβρίου προχωρά η ΔΕΗ, ενώ προσφέρει έκπτωση 5 ευρώ (ή 2,5 μηνιαίως ευρώ) στους ηλεκτρονικούς λογαριασμούς (e-bill) για όλους τους πελάτες, ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων, που θα επιλέξουν να εγγραφούν και να λαμβάνουν ηλεκτρονικό λογαριασμό.
Η ΔΕΗ εμπλουτίζει τις επιλογές και τα προϊόντα που προσφέρει στους πελάτες της, διευρύνοντας το εμπορικό της χαρτοφυλάκιο, ενώ βελτιώνει τις υπηρεσίες της και τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης.
Σε αυτό το πλαίσιο:
- Έχει ήδη αναβαθμίσει το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης 11770, το οποίο λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο από τις 7 το πρωί έως τις 21:00 το βράδυ.
- Δίνει τη δυνατότητα τηλεφωνικής πληρωμής στο 11770 09:00π.μ.-17:00μ.μ. και ηλεκτρονικής πληρωμής 24/7 στο www.dei.gr χωρίς καμία επιπλέον προμήθεια.
- Παρέχει τη δυνατότητα ηλεκτρονικού συμβολαίου μέσω της υπηρεσίας e-contract για νέες συνδέσεις, αλλαγή στοιχείων συμβολαίου κλπ. από το σπίτι.
- Εξυπηρετεί μέσω Facebook, ενώ έχει θέσει σε λειτουργία και την Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθό. Πρόκειται για την εφαρμογή, που απαντά σε όλες τις ερωτήσεις των πελατών άμεσα μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ www.dei.gr και μέσω messenger.
- Από τις 15.06.2020 λειτουργεί τρία κεντρικά της καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη (Αριστείδου, Ομόνοια, Τσιμισκή) με διευρυμένο ωράριο 07:30 π.μ-20:00 μ.μ.
- Στα ανωτέρω τρία καταστήματα δίνεται η δυνατότητα για εξυπηρέτηση μέσω ραντεβού από τις 08:00 π.μ.-19:30 μ.μ., το οποίο μπορεί να κλείσει ο πελάτης ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr ή τηλεφωνικά στο 11770.
Υπενθυμίζεται ότι με δημοσίευμα του Business Daily σήμερα το πρωι ανέφερε για την νεά τιμολογιακή πολιτική της ΔΕΗ και την αντίδραση των άλλων εταιριών.