Στον αέρα βρίσκεται πλέον η έναρξη των προγραμματισμένων εργασιών επέκτασης του πολυκαταστήματος Attica στο κέντρο της Αθήνας (CityLink) εξαιτίας των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας, που επέβαλαν μεταξύ άλλων το κλείσιμο των καταστημάτων και τη διακοπή των σχετικών εργασιών. Η επέκταση του πολυκαταστήματος κατά 4.000 τ.μ. ήταν προγραμματισμένη να ξεκινήσει στις 15 Μαρτίου και να ολοκληρωθεί το φθινόπωρο, ωστόσο στην παρούσα φάση παίρνει αναβολή έως ότου ξεκαθαρίσει το τοπίο.
Σημειώνεται ότι ολόκληρο το τετράγωνο του CityLink θεωρείται εμπορικό κέντρο κι επομένως θα ξεκινήσει κι αυτό την λειτουργία του την 1η Ιουνίου, κι όχι την προσεχή Δευτέρα. Έως τότε, η εταιρεία προετοιμάζεται για την υποδοχή των πελατών της σε όλα τα σημεία Attica αλλά και τις αυτόνομες μπουτίκ που λειτουργεί, στο πλαίσιο των νέων συνθηκών της μετά covid εποχής.
Το κλείσιμο των καταστημάτων κι η συνακόλουθη παύση μέρους της οικονομικής δραστηριότητας στον χώρο της μόδας εντός κι εκτός συνόρων είχαν ως συνέπεια και την καθυστέρηση στην ολοκλήρωση του ηλεκτρονικού καταστήματος atticadps, το οποίο θα ξεκινούσε τις ημέρες αυτές την περαιτέρω επέκταση των διατιθέμενων ειδών του.
Πλέον, η συγκεκριμένη δραστηριότητα εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό κι από την επανέναρξη της λειτουργίας των showrooms και των ατελιέ των οίκων μόδας του εξωτερικού και την δυνατότητά τους για την αποστολή εμπορευμάτων για την επόμενη σεζόν. Έτσι, στην παρούσα φάση οι επισκέπτες του διαδικτυακού καταστήματος attica μπορούν να παραγγείλουν κάποια είδη από συγκεκριμένα brands για παραλαβή από τα καταστήματα.
Μέχρι πάντως και τα μέσα Μαρτίου, οι πωλήσεις της Αττικά Πολυκαταστήματα κινούνταν σε θετικό έδαφος, ενισχυόμενες κατά 6%, σε συνέχεια ενός θετικού πρώτου διμήνου, οπότε και οι πωλήσεις του ομίλου αυξήθηκαν κατά 3,6% συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Πολύ καλές είναι οι επιδόσεις του ηλεκτρονικού πολυκαταστήματος καλλυντικών atticabeauty.gr, το οποίο κατά πληροφορίες ενίσχυσε τις πωλήσεις του κατά 80% εν μέσω του γενικευμένου lockdown.
Σημειώνεται τέλος ότι στις προβλέψεις της διοίκησης για την εξέλιξη των μεγεθών φέτος υπάρχει πρόβλεψη για την επίδραση της εξάπλωσης της κορoνοϊού, καθώς, εκτός της πιθανολογούμενης μειωμένης εγχώριας κατανάλωσης, αναμένεται σχετική κάμψη και στις πωλήσεις tax free συνολικά για το ελληνικό εμπόριο.