ΓΔ: 2094.15 1.19% Τζίρος: 74.71 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:09:36
Snappi, ΑΒ Βασιλόπουλος
Φώτο: Snappi και ΑΒ Βασιλόπουλος

Snappi και ΑΒ Βασιλόπουλος προσφέρουν 18 ευρώ και δωρεάν μεταφορικά

Η Snappi ενώνει δυνάμεις με την ΑΒ Βασιλόπουλος, προσφέροντας 18 ευρώ και δωρεάν μεταφορικά στους κατόχους AB Plus που εγγράφονται στη νέα neobank, σε μια συνεργασία που ενισχύει την καθημερινότητα.

Μια στρατηγική συνεργασία που φέρνει την τεχνολογία πιο κοντά στην καθημερινότητα των καταναλωτών ανακοίνωσαν η Snappi, η πρώτη ελληνική neobank με άδεια από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, και η ΑΒ Βασιλόπουλος

Οι δύο εταιρείες ενώνουν τις δυνάμεις τους με στόχο να προσφέρουν περισσότερη ευκολία και ανταμοιβές στους πελάτες τους, μεταμορφώνοντας τον τρόπο με τον οποίο συναλλάσσονται και διαχειρίζονται τα οικονομικά τους.

Από τις 8 Οκτωβρίου, κάθε κάτοχος κάρτας AB Plus που εγγράφεται στη Snappi λαμβάνει 600 πόντους αξίας 18 ευρώ στον λογαριασμό επιβράβευσης του προγράμματος, καθώς και δωρεάν μεταφορικά για έως τέσσερις online παραγγελίες από το ab.gr ή το AB app.

Η Snappi φέρνει στην Ελλάδα το μοντέλο της ψηφιακής τραπεζικής, προσφέροντας απλότητα, διαφάνεια και ευελιξία, με την αξιοπιστία μιας αδειοδοτημένης ευρωπαϊκής τράπεζας.

 Οι χρήστες μπορούν να πραγματοποιούν δωρεάν μεταφορές χρημάτων, να κάνουν άμεσες πληρωμές μέσω IRIS, να πληρώνουν λογαριασμούς και να έχουν 24/7 υποστήριξη στα ελληνικά και αγγλικά.

Επιπλέον, προσφέρει επιτόκιο 3% ετησίως, δίνοντας μεγαλύτερη απόδοση στα χρήματα των πελατών, καθώς και την υπηρεσία Snappi Pay Later με τέσσερις άτοκες δόσεις. Παράλληλα, κάθε συναλλαγή συμβάλλει στο «χτίσιμο» του αφορολόγητου.

«Το να κάνεις το πρώτο βήμα προς το mobile banking μπορεί να φαίνεται μικρό, αλλά είναι το βήμα που αλλάζει την καθημερινότητα», δήλωσε ο Κώστας Ξηραδάκης, Chief Commercial Officer της Snappi. «Με τη συνεργασία αυτή, δίνουμε στους πελάτες μας την ώθηση να γνωρίσουν ένα banking πιο απλό, πιο έξυπνο και πιο ανθρώπινο».

Για την ΑΒ Βασιλόπουλος, η συνεργασία εντάσσεται στη στρατηγική της για τη δημιουργία απτών οφελών προς τους πελάτες της.

«Στην ΑΒ Βασιλόπουλος οι συνεργασίες έχουν αξία όταν μετατρέπονται σε χειροπιαστά οφέλη για τους πελάτες μας», δήλωσε ο Ανδρέας Συμεώνογλου, SVP Commerce & Marketing της εταιρείας. 

«Με τη Snappi ενεργοποιούμε τη δύναμη του AB Plus, που εδώ και σχεδόν 30 χρόνια μετρά πάνω από 2,5 εκατ. μέλη, προσφέροντας πόντους αξίας €18 και δωρεάν μεταφορικά, διευκολύνοντας την καθημερινότητα των νοικοκυριών».

Η συνεργασία Snappi και ΑΒ Βασιλόπουλος φέρνει πιο κοντά τον τραπεζικό και τον λιανεμπορικό κλάδο, συνδυάζοντας την καινοτομία της ψηφιακής τραπεζικής με την ανταποδοτικότητα ενός κορυφαίου προγράμματος πιστότητας. 

Πρόκειται για μια πρωτοβουλία που επιδιώκει να αλλάξει ριζικά τον τρόπο που οι καταναλωτές ψωνίζουν, πληρώνουν και διαχειρίζονται τα οικονομικά τους, κάνοντας την καθημερινότητά τους πιο απλή και πιο αποδοτική.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

σημαία της Κίνας
ΔΙΕΘΝΗ

Κίνα: Πατριωτισμός και κατανάλωση κυριαρχούν στη φετινή Εθνική Ημέρα

Η φετινή εθνική εορτή και το Φεστιβάλ Φθινοπώρου στην Κίνα συνοδεύονται από αυξημένη επιβατική κίνηση, κατανάλωση και πολιτιστικές εκδηλώσεις, αναδεικνύοντας τη δυναμική και ανθεκτικότητα της κινεζικής οικονομίας.