ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA

ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ

ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ

Ο φτωχός αγρότης Γκλέτσος, οι επιθέσεις στον Στουρνάρα και οι «μεγαλοσυνταξιούχοι»

Τα παράδοξα στο πόθεν έσχες Γκλέτσου, η οικονομική παιδεία και ο Γ. Στουρνάρας, η διάσωση 380.000 συνταξιούχων, η στιχομυθία Ντόρας - Πολλάκη, οι Σλοβάκοι στα ΕΑΣ και το success story των McDonald's.
businessdaily-AB-BASILOPOULOS
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ισχυρή παρουσία κρητικών προϊόντων στο κατάστημα ΑΒ στη Χερσόνησο

Το νέο κατάστημα της ΑΒ Βασιλόπουλος στη Χερσόνησο προμηθεύεται τοπικά προϊόντα από περισσότερους από 60 παραγωγούς της Κρήτης, ενώ δίνεται έμφαση στην εξυπηρέτηση με αυτόματα ταμεία.
AB Basilopoulos, Super Market
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σταθερές οι πωλήσεις το 2023, σε πορεία μετάβασης η ΑΒ Βασιλόπουλος

Τα προσαρμοσμένα EBITDA ανήλθαν σε 132 εκατ., στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο έτος, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα σταθεροποίηση της απόδοσης, καθώς το ποσοστό λειτουργικής κερδοφορίας παρέμεινε αμετάβλητο.
Supermarket
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σκληρός ανταγωνισμός με... όλα τα όπλα στον κλάδο των σούπερ μάρκετ

Οι αλυσίδες «επιδοτούν» τις προσφορές των προμηθευτών τους για να εμφανίσουν χαμηλότερες τιμές. Στα μικρά καταστήματα επικεντρώνεται ο ανταγωνισμός. Διαφημιστικά «χτυπήματα» στα όρια της νομιμότητας.
Kostas Skrekas, Ypourgeio Anaptixis
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κ. Σκρέκας: Η Ελλάδα παράγει, δημιουργεί και μπορεί να εξάγει

Ο κ. Σκρέκας απεθυνόμενος στον brand president της ΑΒ Βασιλόπουλος και τα άλλα στελέχη της λιανεμπορικής αλυσίδας είπε: «δείχνετε τον δρόμο για το πού πρέπει να πάει Ελλάδα, η οποία μπορεί να μετατραπεί στον "λαχανόκηπο" της Ευρώπης».
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Διάκριση της ΑΒ Βασιλόπουλος ως «Κορυφαίος Εργοδότης» για το 2024

Η συνεχής εκπαίδευση και ανάπτυξη των ανθρώπων της ΑΒ Βασιλόπουλος βρίσκονται στο επίκεντρο κάθε εταιρικής της ενέργειας, ενώ ταυτόχρονα ενισχύεται συνεχώς μια ανοιχτή κουλτούρα μάθησης, η οποία επιτρέπει στους εργαζόμενους να εξελίσσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους.
Super-Market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα δίνουν όλα οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ για τα μερίδια αγοράς των εορτών

Οι αλυσίδες επιβαρύνουν το κόστος των πωλήσεων επειδή θέλουν να αυξήσουν τον τζίρο όσο είναι δυνατό περισσότερο. Συμμετέχουν περισσότερο από κάθε περίοδο του έτους στις προσφορές των προμηθευτών τους.
ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ

Κοσμοσυρροή στον Ινδό κροίσο, η Εθνική στο top του MSCI και τα ταξίδια Κοντόπουλου

Το υπουργικό συμβούλιο στην εκδήλωση του Switzgroup, η ETE στην πρώτη θέση του MSCI Greece, το AirBnB χορηγός των... super market, η λαχτάρα της ΑΒ Βασιλόπουλος, οι πανηγυρισμοί για την αναβάθμιση και η Πορτογαλία.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέα στρατηγική από την ΑΒ Βασιλόπουλος: Ποικιλία και ιδιωτική ετικέτα

Κατάστημα - «πιλότος» για τις αλλαγές στην αλυσίδα εγκαινιάστηκε στο Μαρούσι. Προσπάθεια αντιμετώπισης του σκληρού ανταγωνισμού στις τιμές με πολλούς κωδικούς ιδιωτικής ετικέτας της μητρικής Ahold.