ΓΔ: 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 03:33:26

Η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου με το efood: τι επιλέγουν οι Έλληνες

Σύμφωνα με τα στοιχεία για το 2024, οι περισσότεροι καταναλωτές επέλεξαν να αγοράσουν λουλούδια για την ημέρα των ερωτευμένων, με τα τριαντάφυλλα και τις τουλίπες να βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεων.

Τα λουλούδια ή τα γλυκά είναι το δώρο που επιλέγουν οι καταναλωτές για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου; Ποια είδη λουλουδιών αγοράζουν οι Έλληνες στις 14 Φεβρουαρίου; Τι άλλα προϊόντα επιλέγουν την πιο ρομαντική ημέρα του χρόνου;

Το efood, η #1 υπηρεσία delivery στην Ελλάδα, κατέγραψε τις επιλογές των καταναλωτών για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, αναδεικνύοντας τις προτιμήσεις και τις δημοφιλέστερες κατηγορίες προϊόντων που κυριαρχούν.

Σύμφωνα με τα στοιχεία για το 2024, οι περισσότεροι καταναλωτές επέλεξαν να αγοράσουν λουλούδια για την ημέρα των ερωτευμένων, με τα τριαντάφυλλα και τις τουλίπες να βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεων, ανάμεσα στα συνολικά 18.000 λουλούδια και ανθοδέσμες που παραγγέλθηκαν απο τα ανθοπωλεία που βρίσκονται στο efood, τη συγκεκριμένη ημέρα.

Την ίδια ημέρα, οι καταναλωτές αγόρασαν περισσότερες από 6.000 σοκολάτες, οι οποίες παραμένουν ένα ακόμη κλασικό δώρο της ημέρας, με τις πιο δημοφιλείς επιλογές τη σοκολάτα γάλακτος, τη σοκολάτα με γεύση φράουλα και τη σοκολάτα με μπισκότο.

Εκτός από τα ανθοπωλεία και τα ζαχαροπλαστεία, ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών, βάσει των παραγγελιών τους στο efood, είναι οι κάβες, με περισσότερα από 2.000 κρασιά και άλλα ποτά να πωλούνται στις 14 Φεβρουαρίου αλλά και τα είδη περιποίησης, τα εσώρουχα, τα sex toys και τα είδη προσωπικής φροντίδας.

Από τα στοιχεία του efood προκύπτει ότι οι πωλήσεις λουλουδιών, σοκολάτας και δώρων, μέσω της πλατφόρμας, κορυφώνονται την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, σημειώνοντας κατακόρυφη αύξηση σε σύγκριση με τις παραγγελίες των προηγούμενων ημερών. Η τάση αυτή επιβεβαιώνει ότι πολλοί καταναλωτές επιλέγουν να κάνουν τις αγορές τους ακόμη και την τελευταία στιγμή, αξιοποιώντας την ταχύτητα και την ευελιξία που προσφέρει το efood για την έγκαιρη παράδοση των δώρων και προϊόντων.

Το efood σταθερά προσφέρει αξιόπιστες λύσεις, εξασφαλίζοντας ότι κάθε ρομαντική κίνηση μπορεί να πραγματοποιηθεί στην ώρα της. Στο efood market διατίθενται κρασιά από τα οινοποιεία Μπουτάρη και δώρα από το love brand Ρενέ. Επιπλέον, μέσα από την πλατφόρμα, οι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν λουλούδια Amma Roses, μοναδικά γλυκά ή κρασιά και ποτά, από τα αγαπημένα ανθοπωλεία, ζαχαροπλαστεία και κάβες της γειτονιάς. Το efood έχει κάθε δυνατή επιλογή για το δώρο του Αγίου Βαλεντίνου.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τόκιο και Όρος Φούτζι
ΔΙΕΘΝΗ

Ιαπωνία: Εγκρίθηκε ιστορικός προϋπολογισμός 665 δισ. ευρώ

Η Ιαπωνία ενέκρινε νέο κρατικό προϋπολογισμό-ρεκόρ, δίνοντας έμφαση σε στρατιωτικές δαπάνες και κοινωνική ασφάλιση, λόγω αυξημένων προκλήσεων ασφάλειας και επίμονου πληθωρισμού που πλήττει την κατανάλωση και την οικονομία της χώρας.
Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση στολισμός
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Θεσσαλονίκη: Συγκρατημένη η κίνηση στην αγορά για τα Χριστούγεννα

Σε εορταστικούς ρυθμούς η αγορά της Θεσσαλονίκης, αλλά οι αγορές γίνονται με μέτρο λόγω ακρίβειας και βροχής. Στα κρεοπωλεία κυριαρχεί το χοιρινό, σταθερές τιμές στα αρτοποιεία, ήπια κίνηση στα ζαχαροπλαστεία.
Χριστουγεννιάτικη αγορά Μαγδεμβούργου
ΔΙΕΘΝΗ

Μείωση επισκεπτών στις χριστουγεννιάτικες αγορές λόγω ασφάλειας και ακρίβειας

Μειωμένη προσέλευση φέτος στις χριστουγεννιάτικες αγορές της Γερμανίας, με τις οικογένειες να λείπουν κυρίως. Ανησυχία για την ασφάλεια και ακριβά προϊόντα θεωρούνται βασικές αιτίες της πτώσης, σύμφωνα με τη Γερμανική Ένωση Εκθετών.
Πολυσύχνατοι δρόμοι Πεκίνου
ΔΙΕΘΝΗ

Κίνα: Προτεραιότητα η ενίσχυση εσωτερικής κατανάλωσης το 2026

Η αύξηση της εσωτερικής κατανάλωσης αποτελεί βασικό στόχο της κινεζικής οικονομίας για το 2026, με νέα μέτρα σε προσφορά και ζήτηση, ενώ θα δοθεί έμφαση και στη σταθεροποίηση των επενδύσεων, σύμφωνα με αξιωματούχο.