ΓΔ: 2061.69 0.26% Τζίρος: 203.80 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
Λευκός Πύργος Θεσσαλονίκης
Φώτο: Shuttestock

Θεσσαλονίκη: Η Αυγουστιάτικη πανσέληνος φωτίζει μνημεία και πολιτισμό

Ανοικτά μνημεία, μουσική και αφήγηση μύθων υπό το φως της πανσελήνου: Η Θεσσαλονίκη υποδέχεται το κοινό με δωρεάν δράσεις στο Γαλεριανό Συγκρότημα & Ρωμαϊκή Αγορά.

Η Αυγουστιάτικη πανσέληνος φωτίζει για άλλη μια χρονιά τους αρχαιολογικούς χώρους της Θεσσαλονίκης, προσκαλώντας το κοινό να συμμετάσχει σε μια ξεχωριστή πολιτιστική εμπειρία. 

Η Εφορεία Αρχαιοτήτων Πόλης Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο της ετήσιας δράσης του υπουργείου Πολιτισμού «Πανσέληνος του Αυγούστου», ανοίγει τα μνημεία της πόλης κατά τις βραδινές ώρες, δίνοντας τη δυνατότητα ελεύθερης πρόσβασης σε όλους τους επισκέπτες.

Το βράδυ του επόμενου Σαββάτου, από τις 20:00 έως τα μεσάνυχτα, οι πύλες του Γαλεριανού Συγκροτήματος και της Ρωμαϊκής Αγοράς θα παραμείνουν ανοιχτές για το κοινό, ενώ τη βραδιά θα πλαισιώσει μοναδικά η περφόρμανς του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος με τίτλο «Mama Loba. Νύχτες με μύθους».

 Η συγκεκριμένη εκδήλωση υπόσχεται μια καλοκαιρινή περιήγηση σε διαφορετικούς πολιτισμούς, μέσα από την αφήγηση μύθων που ζωντανεύουν επί σκηνής. Το κείμενο και η σκηνοθεσία φέρουν την υπογραφή της Πολυξένης Σπυροπούλου, ενώ τη μουσική επιμέλεια έχει αναλάβει ο Γιώργος Κολοβός.

Στο πλαίσιο ενός πλούσιου πολιτιστικού καλοκαιριού, σχεδιάζεται και η εναρκτήρια εκδήλωση του «ΠΙΚ ΝΙΚ Urban Festival 2025» στη Ρωμαϊκή Αγορά εντός του Αυγούστου. 

Παράλληλα, συνεχίζεται η δραστηριότητα της Λέσχης Ανάγνωσης της ΕΦΑ Πόλης Θεσσαλονίκης με τη θεματική «Λογοτεχνικοί περίπατοι στη Βυζαντινή Θεσσαλονίκη», που περιλαμβάνει ανάγνωση και περιπατητικό σχολιασμό λογοτεχνικών κειμένων αφιερωμένων στη βυζαντινή περίοδο της πόλης.

Οι συγκεκριμένες πρωτοβουλίες ενισχύουν τη θέση της Θεσσαλονίκης ως πολιτισμικό κέντρο, προσελκύοντας επισκέπτες τόσο για την ιστορική όσο και για τη σύγχρονη πολιτιστική της ζωή, δίνοντας ιδιαίτερη ώθηση στον τουρισμό και την τοπική οικονομία.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Λευκός Πύργος Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΟΤ: Η Θεσσαλονίκη ενισχύει τη θέση της ως κορυφαίος προορισμός city break

Ο ΕΟΤ, σε συνεργασία με τον Δήμο Θεσσαλονίκης, υλοποιεί στοχευμένες καμπάνιες και δράσεις για την ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας της πόλης, με στόχο την ένταξή της στους κορυφαίους ευρωπαϊκούς προορισμούς city break και MICE.
Μπούρτζι Ναυπλίου
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Philoxenia: Η Πελοπόννησος προβάλλει τη γαστρονομική και τουριστική ταυτότητα

Με επιτυχημένο πρόγραμμα δράσεων στη Philoxenia, η ΠΕΔ Πελοποννήσου παρουσίασε σε 110 επισκέπτες από 36 χώρες τη γαστρονομία, τον πολιτισμό και τις φυσικές ομορφιές της, προβάλλοντας την τουριστική ταυτότητα της περιοχής.
Όλγα Κεφαλογιάννη ομιλία
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κεφαλογιάννη: Ο πολιτισμός στρατηγικό πλεονέκτημα του τουρισμού

Η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη επισκέφθηκε τη Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο του 66ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου, τονίζοντας τη σύνδεση πολιτισμού και τουρισμού και τη διεθνή δυναμική της πόλης.