ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
China-HIPHI-Cars
Φωτο: Shutterstock

Η κινεζική εταιρεία HiPhi συμμετέχει στην Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου

Η εταιρεία, η οποία ιδρύθηκε το 2019 ως μέρος της startup, Human Horizons, έχει ήδη ξεκινήσει τις πωλήσεις δύο μοντέλων, των X large SUV και Z GT sedan, στη Γερμανία και τη Νορβηγία.

Αυξάνεται η παρουσία των κινέζικων αυτοκινητοβιομηχανιών στην Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου IAA Mobility 2023. Στη λίστα των εταιρειών που θα εκθέσουν τα αυτοκίνητά τους και τις τεχνολογίες τους στη γερμανική έκθεση προστέθηκε και η premium κατασκευάστρια αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων HiPhi.

Η εταιρεία πρόκειται να παρουσιάσει στην έκθεση το Z GT sedan, ενώ όπως ανακοινώθηκε θα έχει τρία μοντέλα στο νέο της κατάστημα λιανικής στο αεροδρόμιο του Μονάχου.

Το HiPhi X είναι ένα μεγάλο, πλήρως ηλεκτρικό SUV, ενώ το Z είναι ένα σεντάν GT. Η μάρκα έχει ξεκινήσει πωλήσεις στη Γερμανία και τη Νορβηγία και έχει προγραμματίσει την περαιτέρω επέκτασή της.

Η κινεζική μάρκα πολυτελών EV HiPhi θα συνεχίσει την επέκτασή της στην Ευρώπη, αξιοποιώντας την Έκθεση Αυτοκινήτου IAA Mobility του Μονάχου, αναφέρει το Automotive News Europe.

Η εταιρεία, η οποία ιδρύθηκε το 2019 ως μέρος της startup, Human Horizons, έχει ήδη ξεκινήσει τις πωλήσεις δύο μοντέλων, των X large SUV και Z GT sedan, στη Γερμανία και τη Νορβηγία.

Θα δείξει το Z στην έκθεση του Μονάχου, αλλά θα έχει επίσης το X, το Z και το Y, ένα μικρότερο μεσαίο σεντάν με πίσω πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω, στο νέο χώρο λιανικής, που ονομάζεται HiPhi Hub, στο αεροδρόμιο του Μονάχου.

Το Y έκανε το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του στο Goodwood Festival of Speed τον Ιούλιο. Οι παραγγελίες θα ανοίξουν προς το τέλος του τρέχοντος έτους, αναφέρει το Automotive News Europe.

Τα επίσημα στοιχεία δείχνουν ότι θα υπάρχουν σχεδόν διπλάσιες κινεζικές μάρκες στην έκθεση του Μονάχου φέτος σε σχέση με την πρώτη διοργάνωση που έγινε το 2021. Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το Παγκόσμιο Συνέδριο Οχημάτων Νέας Ενέργειας, η εμπορική έκθεση ηλεκτρικής κινητικότητας της Κίνας, το οποίο θα πραγματοποιηθεί ως μέρος της έκθεσης του Μονάχου στις 6 Σεπτεμβρίου.

Επίσης, ανακοινώθηκε ότι ο κινεζικός γίγαντας των EV BYD θα λανσάρει την κορυφαία μάρκα Denza στην Ευρώπη στην έκθεση IAA Mobility στο Μόναχο. Η κινεζική μάρκα Denza που ανήκει στη κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία BYD, θα ξεκινήσει πωλήσεις στην Ευρώπη. Το ηλεκτρικό μίνι βαν Denza D9, θα κάνει το ευρωπαϊκό ντεμπούτο στην έκθεση IAA Mobility στο Μόναχο.

Η BYD έκανε το παγκόσμιο ντεμπούτο των Denza D9 και N7 στην Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης τον Απρίλιο.

Η Denza δημιουργήθηκε το 2010 από την κοινοπραξία μεταξύ της BYD και της Mercedes-Benz και τώρα αποτελεί μέρος του βασικού εμπορικού σήματος της BYD στην Κίνα. Στη σειρά των μάρκων του κινέζικου Ομίλου, βρίσκεται πάνω από την BYD. αλλά κάτω από την υπερπολυτελή μάρκα YangWang.

Η Mercedes κατέχει το 10% της μάρκας Denza, μετά την μείωση του μερίδιου της στην κοινοπραξία, το 2021.

Στο Μόναχο, η Denza θα κάνει ένα ευρωπαϊκό ντεμπούτο του D9 ενός επταθέσιου, ηλεκτρικού minivan με μπαταρία, σύμφωνα με την εταιρεία. Το D9 είναι ανταγωνιστής της Mercedes V Class και του νέου Lexus LM.

Η BYD δεν έδωσε λεπτομέρειες για το πότε θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις των μοντέλων της Denza στην Ευρώπη.

Η BYD θα χρησιμοποιήσει επίσης την έκθεση του Μονάχου, η οποία ξεκινά τη Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου, για να λανσάρει το μεσαίο ηλεκτρικό σεντάν BYD Seal στις ευρωπαϊκές αγορές.

Το BYD Seal θα πωλείται με δύο διαφορετικές επιλογές για την μπαταρία. Η έκδοση Comfort διαθέτει την μπαταρία BYD Blade 71,8 KWh με αυτονομία 420 χλμ. στον κύκλο δοκιμών WLTP, ενώ η έκδοση Design έχει μεγαλύτερη μπαταρία 87 kWh και αυτονομία 500 χλμ., αναφέρει το Automotive News Europe.

Το Seal θα ανεβάσει τον αριθμό των αυτοκινήτων που πουλάει η BYD στην Ευρώπη σε έξι μέχρι το τέλος του έτους, ανέφερε η εταιρεία.

Το Seal θα κυκλοφορήσει το φθινόπωρο μαζί με το μεσαίο SUV Seal U.

Η BYD πουλά ήδη το μεγάλο SUV Tang, το μεγάλο σεντάν Han και το συμπαγές SUV Atto 3. Το Dolphin compact κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη.

Η BYD πούλησε 2.492 αυτοκίνητα στην Ευρώπη τους πρώτους επτά μήνες, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία από τους ερευνητές της αγοράς Dataforce. Το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων(1.977 μονάδες) αφορούσε το SUV Atto 3. Τα στοιχεία δεν περιλαμβάνουν τις πωλήσεις του Ιουνίου και Ιουλίου για τη Σουηδία, όπου το Atto 3 κέρδισε στη μάχη των πωλήσεων το VW ID4 και αναδείχθηκε το ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις της χώρας τον Ιούλιο, αναφέρει το Automotive News Europe.

Η BYD ανακοίνωσε ότι θα αξιολογήσει τις προτάσεις για να δημιουργήσει την ευρωπαϊκή παραγωγή αυτοκινήτων στις χώρες Γερμανία, Γαλλία και Ισπανία.

Το IAA Mobility είναι η μεγαλύτερη έκθεση αυτοκινήτου στη Γερμανία, αλλά και στην Ευρώπη. Η έκθεση γινόταν για πολλά χρόνια στη Φρανκφούρτη πριν μεταφερθεί στο Μόναχο το 2021. Η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου IAA Mobility 2023 θα είναι ανοικτή για τους εκπροσώπους των μέσων μαζικής ενημέρωσης την Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου και θα υποδεχθεί τους επισκέπτες από την Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου έως και την Κυριακή 10 Σεπτεμβρίου.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

autokinita, autos, cars
ΔΙΕΘΝΗ

Σχέδιο Μπάιντεν για απαγόρευση του software από την Κίνα σε αυτοκίνητα

Η προτεινόμενη απαγόρευση αποσκοπεί στην ασφάλεια των οχημάτων που μπορούν να επικοινωνούν εξωτερικά μέσω Wi-Fi, Bluetooth ... ένα χαρακτηριστικό που είναι όλο και πιο συνηθισμένο στα νέα οχήματα.
ΔΙΕΘΝΗ

Νέα κινεζική εταιρία ηλεκτρικών αυτοκινήτων κάνει απόβαση στην Ευρώπη

Η Leapmotor που έρχεται με δυο μοντέλα στην ευρωπαϊκή αγορά μέσω των καναλιών διανομής της Stellantis, ήταν η τέταρτη μεγαλύτερη κινεζική εταιρεία νέων ενεργειακών οχημάτων στην Κίνα σε πωλήσεις τον φετινό Ιούνιο.
Cars, Autokinito, Aytokinitiko
ΔΙΕΘΝΗ

ΕΕ: Σχεδιάζει επιβολή φόρων στα εισαγόμενα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Οι δασμοί αυτοί, που θα προστεθούν στους φόρους ύψους 10% που έχουν επιβληθεί στα αυτοκίνητα που είναι κατασκευασμένα στην Κίνα, θα επιβληθούν μέχρι το τέλος του Οκτωβρίου, αν εγκριθούν από τα 27 κράτη μέλη της Ένωσης.
electric-ilektrika-autokinita
ΔΙΕΘΝΗ

Το Πεκίνο προσφεύγει στον Οργανισμό Εμπορίου για τους δασμούς της ΕΕ

Οι Βρυξέλλες είχαν ανακοινώσει προσωρινούς επιπλέον δασμούς έως 38% στις εισαγωγές κινεζικών ηλεκτρικών οχημάτων στην ΕΕ, καθώς το Πεκίνο κατηγορείται ότι έχει ευνοήσει παρανόμως τις αυτοκινητοβιομηχανίες του.