ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
eshop, emporio, internet, elstat
Φώτο: Shutterstock

Αύξηση στις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου σε πολλές χώρες το 2020

Σύμφωνα με τη Eurostat, το 2020 μία στις πέντε επιχειρήσεις στην ΕΕ και στην Ελλάδα πραγματοποίησαν πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου που έφτασαν τουλάχιστον το 1% του συνολικού κύκλου εργασιών τους.

Το 2020 το 19% των επιχειρήσεων στην ΕΕ και το 19,5% στην Ελλάδα πραγματοποίησαν πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου που έφτασαν τουλάχιστον το 1% του συνολικού κύκλου εργασιών τους, σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα.

Σύμφωνα με τη Eurostat, η σταθερή αύξηση στις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου σε πολλές χώρες ενισχύθηκε από την πανδημία του κορονοϊού και τους περιορισμούς μετακίνησης, που οδήγησαν τόσο τους πελάτες όσο και τις επιχειρήσεις σε αυξημένο ενδιαφέρον για διαδικτυακές πωλήσεις.

Η Δανία κατέγραψε το υψηλότερο ποσοστό επιχειρήσεων στην ΕΕ που πραγματοποιούν διαδικτυακές πωλήσεις που ξεπερνούν το 1% του κύκλου εργασιών τους (38% του συνόλου των επιχειρήσεων). Η Ιρλανδία και η Σουηδία ήρθαν στη δεύτερη θέση με 34% η καθεμία. Ακολουθούν η Λιθουανία (32%) και το Βέλγιο (31%), ενώ η Ελλάδα κατατάσσεται κοντά στον ευρωπαϊκό μέσο όρο, με ποσοστό περίπου 20%.

Το Βέλγιο και η Φινλανδία κατέγραψαν το 2020 τη μεγαλύτερη αύξηση στις επιχειρήσεις που πραγματοποιούν διαδικτυακές πωλήσεις και ηλεκτρονικές πωλήσεις τουλάχιστον 1% του συνολικού τους κύκλου εργασιών με 31% και 24% αντίστοιχα, ποσοστά αυξημένα κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το 2019.

Αντίθετα, η Ρουμανία κατέγραψε τη μεγαλύτερη μείωση μεταξύ των κρατών μελών, κατά 6 ποσοστιαίες μονάδες, σε 12%, ακολουθούμενη από την Τσεχία (-5 ποσοστιαίες μονάδες σε 25%) και την Πορτογαλία (-4 ποσοστιαίες μονάδες σε 16%). Πιο διαδεδομένες είναι οι ηλεκτρονικές πωλήσεις σε πελάτες στην ίδια χώρα (22% των επιχειρήσεων), με πωλήσεις σε πελάτες σε άλλες χώρες της ΕΕ (9%) και τις υπόλοιπες χώρες στον κόσμο (5%).

Οι επιχειρήσεις πραγματοποίησαν τις ηλεκτρονικές πωλήσεις τους μέσω του ιστότοπου ή της εφαρμογής της δικής τους επιχείρησης (17% των επιχειρήσεων) ή μέσω μιας αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου (8%).

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

temu
ΔΙΕΘΝΗ

Σφίγγει ο ευρωπαϊκός κλοιός γύρω από την κινεζική πλατφόρμα Temu

Η Temu είναι πλέον υποχρεωμένη να αναλύει τους κινδύνους που συνδέονται με τις υπηρεσίες της με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να αναλαμβάνει τον ρόλο του «ψηφιακού χωροφύλακα». Τα μεγάλα πρόστιμα που προβλέπονται.
Cars, Autokinito, Aytokinitiko
ΔΙΕΘΝΗ

Eurostat: Στα 3 εκατομμύρια έφτασαν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα το 2022

Ενόψει της απαγόρευσης της ΕΕ για την πώληση νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης το 2035, το συνολικό ποσοστό των ηλεκτρικών επιβατικών αυτοκινήτων με μπαταρία αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά τα επόμενα χρόνια.