To νέο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης στο γκρουπ της Renault στοχεύει να δημιουργήσει έναν πιο απλό και πιο αποτελεσματικό οργανισμό, ενδυναμώνοντας τη συνοχή, τα κίνητρα και το αίσθημα συνεργασίας κάθε ομάδας που θα βρίσκεται πίσω από κάθε μάρκα.
Κάθε επιχειρησιακή μονάδα θα αποτελεί ένα κομμάτι της καθετοποιημένης δομής του συνόλου του γκρουπ. Η εταιρεία έχει ανάγκη να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο είναι δομημένη, διαφοροποιώντας τη στόχευσή της από την αναζήτηση του όγκου, στην αναζήτηση της μέγιστης αξίας και της κερδοφορίας.
Η οργανωτική δομή, που θα περιλαμβάνει 4 ισχυρές μάρκες και πολλές διαμοιραζόμενες λειτουργίες ανάμεσά τους, θα κάνει πιο εύκολη τη λειτουργία του γκρουπ, με το στόχο του να είναι προσηλωμένο στις αγορές και τους πελάτες, ώστε, μέσα από το ομαδικό πνεύμα, να επιδιώκεται το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. «Αυτή η αναδιοργάνωση θα αποτελέσει τον απαραίτητο μοχλό για την ανάκαμψη του γκρουπ», ανέφερε ο νέος διευθύνων σύμβουλος του γκρουπ, Luca de Meo.