ΓΔ: 1403.87 -0.96% Τζίρος: 129.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 DATA
Amazon-Bezos
Shutterstock

Εκτόξευση κερδών για την Amazon στο δεύτερο τρίμηνο

Διπλασιασμό των καθαρών κερδών σε σύγκριση με το 2019, για το δεύτερο τρίμηνο του 2020 ανακοίνωσε η Amazon. Η εταιρία ανακοίνωσε ότι τα έσοδά της κατέγραψαν ετήσια αύξηση 40% στα 88,9 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η Amazon.com Inc ανακοίνωσε χθες τα μεγαλύτερα κέρδη της, στην 26χρονη ιστορία της, καθώς οι διαδικτυακές πωλήσεις της, αλλά και η δράση της για την υποστήριξη εξωτερικών εμπόρων συνεργατών της, αυξήθηκαν στην διάρκεια της εξάπλωσης της πανδημίας COVID-19.

Οι τιμές των μετοχών της Amazon, που είναι η μεγαλύτερη επιχείρηση διαδικτυακού εμπορίου παγκοσμίως, αυξήθηκαν κατά 5%, μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων.

Καθώς οι ανταγωνιστές της έκλειναν τα καταστήματά τους, κατά την έξαρση εξάπλωσης της πανδημίας, εξαιτίας της απαγόρευσης κυκλοφορίας, η Amazon προχώρησε στις προσλήψεις 175.000 υπαλλήλων, κατά τους πρόσφατους μήνες, ενώ είδε τη ζήτηση για τις υπηρεσίες της, να εκτοξεύεται.

Η εταιρία ανακοίνωσε ότι τα έσοδά της κατέγραψαν ετήσια αύξηση 40% στα 88,9 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Amazon εκτιμούσε ότι ενδεχόμενα θα έχανε χρήματα στο δεύτερο τρίμηνο του 2020, καθώς ανέμενε να ξοδέψει περίπου 4 δισεκατομμύρια δολάρια για προστατευτικό εξοπλισμό για το προσωπικό της, αλλά και για άλλες δαπάνες που σχετίζονται με την COVID-19.

Η εταιρία προχώρησε στις δαπάνες αυτές καταγράφοντας κέρδη 5,2 δισεκατομμυρίων, ενώ διπλασίασε τα καθαρά της κέρδη, σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Πρόστιμο 32 εκατ. στην Amazon στη Γαλλία για παρακολούθηση εργαζομένων

Η γαλλική ρυθμιστική αρχή εκτίμησε σε ανακοίνωσή της ότι τα στοιχεία που συγκεντρώνει το επιμελητειακό δίκτυο της Amazon στη Γαλλία αποτελεί «ένα υπερβολικό σύστημα παρακολούθησης της δραστηριότητας και της απόδοσής τους».
ΔΙΕΘΝΗ

Η Amazon αντιμετωπίζει μήνυση ορόσημο για το μονοπώλιο από την FTC

Η Amazon αναγκάζει τους πωλητές της να χρησιμοποιήσουν τις αποθήκες της, αλλά και τις υπηρεσίες διανομής προϊόντων που διαθέτει, διογκώνοντας τα κόστη για τους πελάτες της, αλλά και για τους πωλητές της, σύμφωνα με την FTC.