ΓΔ: 1774.96 1.40% Τζίρος: 229.79 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01
Φώτο: Shutterstock

Nestle: Αύξηση πωλήσεων κατά 2,8% με ώθηση από τις ανατιμήσεις

Η αύξηση των τιμών σε σοκολάτα και κακάο οδήγησε σε αντίστοιχες ανατιμήσεις των προϊόντων της εταιρείας. Διατηρεί θετική εκτίμηση για το 2025.

Θετική δυναμική κατέγραψε η Nestlé το πρώτο τρίμηνο του 2025, καθώς οι στρατηγικές ανατιμήσεις σε βασικές κατηγορίες προϊόντων, όπως ο καφές και τα προϊόντα ζαχαροπλαστικής, ενίσχυσαν τα οργανικά της έσοδα. 

Η ελβετική πολυεθνική, γνωστή για τα εμπορικά σήματα Nespresso και KitKat, ανακοίνωσε οργανική αύξηση πωλήσεων κατά 2,8%, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών που έκαναν λόγο για 2,6%.

Η ανάπτυξη προήλθε κυρίως από την αύξηση των τιμών, ενώ η πραγματική εσωτερική ανάπτυξη – που αποτυπώνει τις μεταβολές στους όγκους πωλήσεων – κινήθηκε με ηπιότερους ρυθμούς. Παρά τις αυξήσεις, η εταιρεία ανέφερε πως η αναστάτωση των πελατών παραμένει περιορισμένη.

Η διοίκηση της Nestlé επιβεβαίωσε τις προοπτικές για τη χρήση, προβλέποντας επιτάχυνση της οργανικής ανάπτυξης σε σχέση με το 2024 – όταν καταγράφηκαν τα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων δεκαετιών – και βασικό περιθώριο λειτουργικού κέρδους στο 16% ή και υψηλότερα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Nestle: Μεγαλύτερες αυξήσεις στις τιμές εδώ και δεκαετίες έκανε φέτος

Στο τρίτο τρίμηνο, ο όγκος της εταιρείας μειώθηκε συνολικά κατά 0,2%, καθώς ο όμιλος αύξησε τις τιμές κατά 9,5%. Αν και αυτό υποδηλώνει ότι η στρατηγική της αύξησης των τιμών μπορεί τελικά να προσκρούσει σε ένα όριο.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ελεγχόμενες οι ανατιμήσεις από Nestle παρά το διπλάσιο ενεργειακό κόστος

Μεσοσταθμικά και συνυπολογιζομένων των προσφορών, η εταιρεία προχώρησε σε ανατίμηση 3% στον καφέ, ενώ το ενεργειακό κόστος αυξήθηκε κατά 100%, τα υλικά συσκευασίας κατά 30% - 40% και η πρώτη ύλη κατά 65%.
ΔΙΕΘΝΗ

Δεν πιάνουν τη βάση υγιεινής διατροφής 6 στα 10 προϊόντα της Nestle

Εσωτερική έκθεση του ελβετικού κολοσσού των τροφίμων, που αποκαλύφθηκε από τους Financial Times, επιβεβαιώνει ότι τα περισσότερα τρόφιμα και ποτά που παράγει παίρνουν χαμηλή βαθμολογία με βάση το σύστημα αξιολόγησης της Αυστραλίας.
eza-menabrea
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης φέρνει στην Ελλάδα τη MENABREA

Η συνεργασία ενισχύει δυναμικά το διεθνές χαρτοφυλάκιο της ΕΖΑ, αντανακλώντας τη στρατηγική της εταιρείας να προσφέρει κορυφαίες ετικέτες που αναβαθμίζουν την εμπειρία του καταναλωτή στην ελληνική αγορά.