Θετική δυναμική κατέγραψε η Nestlé το πρώτο τρίμηνο του 2025, καθώς οι στρατηγικές ανατιμήσεις σε βασικές κατηγορίες προϊόντων, όπως ο καφές και τα προϊόντα ζαχαροπλαστικής, ενίσχυσαν τα οργανικά της έσοδα.
Η ελβετική πολυεθνική, γνωστή για τα εμπορικά σήματα Nespresso και KitKat, ανακοίνωσε οργανική αύξηση πωλήσεων κατά 2,8%, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών που έκαναν λόγο για 2,6%.
Η ανάπτυξη προήλθε κυρίως από την αύξηση των τιμών, ενώ η πραγματική εσωτερική ανάπτυξη – που αποτυπώνει τις μεταβολές στους όγκους πωλήσεων – κινήθηκε με ηπιότερους ρυθμούς. Παρά τις αυξήσεις, η εταιρεία ανέφερε πως η αναστάτωση των πελατών παραμένει περιορισμένη.
Η διοίκηση της Nestlé επιβεβαίωσε τις προοπτικές για τη χρήση, προβλέποντας επιτάχυνση της οργανικής ανάπτυξης σε σχέση με το 2024 – όταν καταγράφηκαν τα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων δεκαετιών – και βασικό περιθώριο λειτουργικού κέρδους στο 16% ή και υψηλότερα.