ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Φώτο: Shutterstock

Πτώση 20% στα λειτουργικά κέρδη της Toyota, αυξάνει το μέρισμα

Στα 1,6 δισ. γιέν τα λειτουργικά κέρδη της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας της υφηλίου. Διατηρεί τις εκτιμήσεις για το σύνολο του έτους χρήσης. Στα 90 γιέν/μετοχή το μέρισμα.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Toyota Motor την πρώτη τριμηνιαία πτώση των λειτουργικών κερδών της εδώ και περίπου δύο χρόνια, καθώς προσπαθεί να στραφεί στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. 

Η εταιρεία είχε έσοδα 11,41 τρισ. γιέν, με τα λειτουργικά κέρδη να φθάνουν στα 1,6 τρισ., με τη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο με βάση τον όγκο πωλήσεων σημείωσε πτώση 20% σε ετήσια βάση στα λειτουργικά κέρδη κατά τη διάρκεια του τριμήνου. Τα καθαρά κέρδη που αναλογούν στην εταιρεία μειώθηκαν περισσότερο από το μισό στα 573,7 δισ. γεν από 1,28 τρισ. γεν πριν από ένα χρόνο.

Ο όγκος πωλήσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας για το δεύτερο τρίμηνο υποχώρησε στα 2,3 εκατομμύρια μονάδες από 2,42 εκατομμύρια μονάδες πριν από ένα χρόνο. Παρόλα αυτά, η Toyota αύξησε την πρόβλεψη για το μέρισμα για το σύνολο του έτους στα 90 γιεν, από 75 γιεν ένα χρόνο νωρίτερα.

Η Toyota έχει αργήσει να αγκαλιάσει τα πλήρως ηλεκτροκίνητα οχήματα με μπαταρίες, με τον πρόεδρο Akio Toyoda να φέρεται να λέει ότι ένα «μέλλον μόνο με ηλεκτροκίνητα οχήματα» θα οδηγούσε σε απώλειες θέσεων εργασίας στην αυτοκινητοβιομηχανία.

«Υπάρχουν 5,5 εκατομμύρια άνθρωποι που ασχολούνται με την αυτοκινητοβιομηχανία στην Ιαπωνία. Ανάμεσά τους είναι εκείνοι που κάνουν (εργασίες) σχετικές με τους κινητήρες για μεγάλο χρονικό διάστημα», δήλωσε ο πρόεδρος της εταιρείας, Α. Τογιόντα στους δημοσιογράφους, σύμφωνα με το Reuters.«Αν τα ηλεκτρικά οχήματα γίνουν απλώς η μόνη επιλογή, μεταξύ άλλων και για τους προμηθευτές μας, οι θέσεις εργασίας αυτών των ανθρώπων θα χαθούν».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Toyota: Κάνει την Τουρκία κόμβο για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη

Στο εργοστάσιο θα κατασκευάζεται η δεύτερη γενιά του Toyota C-HR, η οποία θα είναι διαθέσιμη σε υβριδικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις, ενώ θα κατασκευαστεί και μια νέα γραμμή συναρμολόγησης μπαταριών plug-in, παραγωγικότητας 75.000 μονάδων ετησίως.
ΔΙΕΘΝΗ

Ιστορική αλλαγή φρουράς στην Toyota, αποχώρησε ο εγγονός του ιδρυτή

Υπό τον Τογιόντα, η αυτοκινητοβιομηχανία υιοθέτησε μια βραδεία προσέγγιση στα ηλεκτρικά οχήματα, υποστηρίζοντας ότι η υβριδική τεχνολογία, της οποίας υπήρξε πρωτοπόρος με το Prius, θα παραμείνει σημαντική.