ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Φώτο: Shutterstock

Νέα κινεζική εταιρία ηλεκτρικών αυτοκινήτων κάνει απόβαση στην Ευρώπη

Η Leapmotor που έρχεται με δυο μοντέλα στην ευρωπαϊκή αγορά μέσω των καναλιών διανομής της Stellantis, ήταν η τέταρτη μεγαλύτερη κινεζική εταιρεία νέων ενεργειακών οχημάτων στην Κίνα σε πωλήσεις τον φετινό Ιούνιο.

Η Leapmotor International, έστειλε την πρώτη παρτίδα ηλεκτρικών οχημάτων Leapmotor C10 SUV και αυτοκίνητα T03 από τη Σαγκάη της Κίνας στα ευρωπαϊκά λιμάνια, διευρύνοντας την παρουσία της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη, καθώς σχεδιάζει να επεκτείνει το αποτύπωμά της έως το 2026.

Τα οχήματα C10 και T03 είναι εξοπλισμένα με τεχνολογία αιχμής EV, προσφέροντας απόδοση, αποτελεσματικότητα και αυτονομία. Η Leapmotor είναι η τέταρτη μεγαλύτερη κινεζική εταιρεία νέων ενεργειακών οχημάτων (NEV) στην Κίνα στις πωλήσεις τον Ιούνιο του 2024.

Αξιοποιώντας τα κανάλια διανομής Stellantis, η Leapmotor International JV σχεδιάζει να αυξήσει τα σημεία πωλήσεων για οχήματα Leapmotor στην Ευρώπη σε 500 έως το 2026, από 200 στο τέλος του 2024, για να εξασφαλίσει υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης. Υπάρχει τουλάχιστον ένα μοντέλο που σχεδιάζεται να κυκλοφορεί κάθε χρόνο τα επόμενα τρία χρόνια.

Το Leapmotor C10 είναι το πρώτο παγκόσμιο προϊόν της Leapmotor, κατασκευασμένο σύμφωνα με τα παγκόσμια πρότυπα σχεδίασης και ασφάλειας. Το C10 βασίζεται στην αρχιτεκτονική τεχνολογίας LEAP3.0 που αναπτύχθηκε απο την Leapmotor, με έξυπνη ηλεκτρική τεχνολογία, όπως κεντρική ενσωματωμένη ηλεκτρονική και ηλεκτρική αρχιτεκτονική, τεχνολογία κυψέλης σε πλαίσιο (CTC) και έξυπνο πιλοτήριο. Είναι ένα οικογενειακό όχημα κατηγορίας D με αυτονομία 420 χλμ. WLTP και είναι σε θέση να πληρεί το πρότυπο αξιολόγησης 5 αστέρων E-NCAP. Το Leapmotor T03 είναι ένα μικρό πεντάθυρο αυτοκίνητο πόλης της κατηγορίας Α με εσωτερικό χώρο του τμήματος Β. Διαθέτει αυτονομία 265 χλμ. WLTP.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Πολύ δύσκολη η απεξάρτηση της Δύσης από τις κινεζικές μπαταρίες

Σύμφωνα με έκθεση της Goldman Sachs οι δυτικές αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να επενδύσουν πάνω από 160 δισ. δολάρια για να πετύχουν μια αυτάρκη αλυσίδα εφοδιασμού μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
ΔΙΕΘΝΗ

Βυθίζεται η μετοχή της Mercedes Benz από τον «εφιάλτη της Κίνας»

Ο γερμανικός κολοσσός έχει να αντιμετωπίσει το δύσκολο μακροοικονομικό περιβάλλον της Κίνας καθώς και την στροφή των καταναλωτών σε εγχώριες μάρκες αυτοκινήτων που διαθέτουν πιο προηγμένη ψηφιακή τεχνολογία.
ΔΙΕΘΝΗ

Προειδοποίηση των Κινέζων κατασκευαστών στην ΕΕ για τους δασμούς

Η απόφαση για τους δασμούς στα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα έχουν σοβαρό αρνητικό αντίκτυπο στην προώθηση της εξέλιξης της αυτοκινητοβιομηχανίας της ΕΕ σύμφωνα με την Κινεζική Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων.
ΔΙΕΘΝΗ

Επιβραδύνεται η ζήτηση μεταχειρίσμενων ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη

Παρά την οριακή άνοδο των πωλήσεων καινούριων ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, η ζήτηση για μεταχειρισμένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εξακολουθεί να είναι μειωμένη, εξαιτίας των υψηλών τιμών και της χαμηλής αυτονομίας.
ΔΙΕΘΝΗ

«Φρένο» 3% κατέγραψαν οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ΕΕ

Τον Μάιο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία αντιπροσώπευαν το 12,5% της αγοράς αυτοκινήτων της ΕΕ, υποχωρώντας κατά 13,8% έναντι του προηγούμενου έτους. Διευρύνεται η παρουσία των υβριδικών-ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
ΔΙΕΘΝΗ

Δασμούς έως και 48% επιβάλει στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα η Κομισιόν

Στο 38,1% θα φτάσουν οι δασμοί που θα εφαρμόσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην SAIC, ενώ στο 20% θα είναι της Geely και στο 17,4% της BYD. «Καμπάνες» και σε ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες που κατασκευάζουν οχήματά στην Κίνα.