ΓΔ: 1482.43 1.23% Τζίρος: 89.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
pepsi
Φώτο: Shutterstock

Έδιωξε από τα ράφια την PepsiCo η Carrefour επειδή έκανε ανατιμήσεις

Η Carrefour είναι ένας από τους πιο δραστήριους λιανοπωλητές που αμφισβητεί τις τιμές των μεγάλων εταιρειών καταναλωτικών προϊόντων και τροφίμων.

Η Carrefour λέει στους πελάτες της ότι δεν θα πωλεί πλέον προϊόντα της PepsiCo, όπως η Pepsi, τα πατατάκια Lay's και η 7up, επειδή έχουν γίνει πολύ ακριβά, στην τελευταία διελκυστίνδα για τις τιμές μεταξύ των λιανοπωλητών και των παγκόσμιων κολοσσών τροφίμων.

Από την Πέμπτη, τα ράφια με τα προϊόντα της PepsiCo στα καταστήματα Carrefour στη Γαλλία θα συνοδεύονται από ένα σημείωμα που θα αναφέρει: «Δεν πουλάμε πλέον αυτή τη μάρκα λόγω απαράδεκτων αυξήσεων των τιμών», δήλωσε εκπρόσωπος του γαλλικού λιανοπωλητή.

Η PepsiCo δεν απάντησε σε αίτημα για σχολιασμό.

Η αμερικανική εταιρεία δήλωσε τον Οκτώβριο ότι σχεδίαζε «μέτριες» αυξήσεις τιμών φέτος, καθώς η ζήτηση διατηρήθηκε παρά τις αυξήσεις, οδηγώντας την να αυξήσει την πρόβλεψη κερδών της για το 2023 για τρίτη συνεχόμενη φορά.

Τον τελευταίο χρόνο, οι λιανοπωλητές τροφίμων σε διάφορες χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας και του Βελγίου, ανακοίνωσαν ότι σταμάτησαν τις παραγγελίες από τις εταιρείες καταναλωτικών αγαθών λόγω των αυξήσεων των τιμών, μια τακτική στις διαπραγματεύσεις για τις τιμές που έχουν γίνει πιο δύσκολες λόγω του πληθωρισμού.

Δεν είναι σαφές αν θα αποσυρθούν τα προϊόντα της PepsiCo που βρίσκονται ήδη στα ράφια της Carrefour, δήλωσε ο εκπρόσωπος, προσθέτοντας ότι δεν μπορεί να εμποδίσει τους αγοραστές να αγοράσουν αυτά που βρίσκονται στην οθόνη.

Οι πινακίδες θα τοποθετηθούν μόνο στα καταστήματα της Carrefour στη Γαλλία, δήλωσε ο εκπρόσωπος, επιβεβαιώνοντας δημοσιεύματα τοπικών μέσων ενημέρωσης.

Η Carrefour είναι ένας από τους πιο δραστήριους λιανοπωλητές που αμφισβητεί τις τιμές των μεγάλων εταιρειών καταναλωτικών προϊόντων και τροφίμων.

Πέρυσι, ξεκίνησε μια εκστρατεία «συρρίκνωσης» με προειδοποιήσεις σε προϊόντα που έχουν συρρικνωθεί σε μέγεθος αλλά κοστίζουν περισσότερο. Ο εκπρόσωπος δεν μπόρεσε να επιβεβαιώσει αμέσως την Πέμπτη αν αυτό εξακολουθεί να ισχύει.

Στην προσπάθειά της να μειώσει τον πληθωρισμό, η γαλλική κυβέρνηση ζήτησε από τους λιανοπωλητές και τους προμηθευτές να ολοκληρώσουν τις ετήσιες διαπραγματεύσεις για τις τιμές τον Ιανουάριο, δύο μήνες νωρίτερα από το συνηθισμένο.

Μια προκαταρκτική μέτρηση της στατιστικής υπηρεσίας INSEE την Πέμπτη έδειξε ότι οι τιμές καταναλωτή στη Γαλλία αυξήθηκαν κατά 4,1% σε ετήσια βάση τον Δεκέμβριο, με τον ετήσιο πληθωρισμό των τροφίμων να επιβραδύνεται στο 7,1% από 7,7% τον προηγούμενο μήνα.

Ο υπουργός Οικονομικών της Γαλλίας έχει απειλήσει στο παρελθόν να πάρει πίσω τα «αδικαιολόγητα», όπως τα χαρακτήρισε, κέρδη των εταιρειών τροφίμων με ειδικούς φόρους, εάν δεν μετακυλήσουν το δικό τους χαμηλότερο κόστος στους καταναλωτές που ήδη αγωνίζονται με υψηλούς λογαριασμούς ενέργειας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Supermarket
ΔΙΕΘΝΗ

«Καλάθι νοικοκυριού» ετοιμάζει το υπουργείο Οικονομικών και στη Γαλλία

Η κυβέρνηση θέλει οι μεγάλες αλυσίδες λιανικής αλλά και οι οικογενειακές δυναστείες που είναι ιδιοκτήτες αλυσίδων παντοπωλείων να πωλούν από τον ερχόμενο μήνα ένα καλάθι περίπου 50 καθημερινών ειδών σε εκπτωτικές τιμές.
supermarket, trofima, proionta
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΤτΕ: Κατά 10% ακριβότερη η Ελλάδα στα προϊόντα σουπερμάρκετ από την Ευρωζώνη

Όπως αναφέρεται σε μελέτη της ΤτΕ παρά την αξιοσημείωτη πρόοδο που έχει επιτευχθεί την περίοδο 2011-2023, η Ελλάδα παραμένει μια ακριβή χώρα για τυποποιημένα προϊόντα σουπερμάρκετ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τι συζητήθηκε στη συνάντηση Θεοδωρικάκου με ΣΕΒΤ και Ένωση Σούπερ Μάρκετ

Ο υπουργός επισήμανε την ανάγκη συνεργασίας πολιτείας, καταναλωτών, καταναλωτικών οργανώσεων, ανεξάρτητων αρχών και υγιούς επιχειρηματικότητας για τη στήριξη της μέσης ελληνικής οικογένειας.
Lidl-store
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Lidl Ελλάς: Παράταση για «Μόνιμη Μείωση Τιμής» σε πάνω από 80 προϊόντα

H διοίκηση της εταιρείας αποφάσισε την παράταση του συγκεκριμένου μέτρου και μετά το πέρας του θεσμοθετημένου από την κυβέρνηση εξαμήνου, αφουγκραζόμενη τις δυσκολίες των καταναλωτών».