Η Mercedes κατέλαβε την έβδομη θέση των πιο σημαντικών εμπορικών σημάτων στον κόσμο, βελτιώνοντας τη θέση της μετά από πέντε συνεχόμενα χρόνια στο νούμερο οκτώ.
Τη διάκριση πραγματοποίησε η αμερικανική εταιρεία συμβούλων Interbrand, που εξετάζει από το 1999 τους υποψηφίους, σύμφωνα με τρία συγκεκριμένα κριτήρια όπως η οικονομική απόδοση των προϊόντων ή των υπηρεσιών της μάρκας, ο ρόλος της μάρκας στη διαδικασία απόφασης αγοράς και η ισχύς της μάρκας όσον αφορά στη διασφάλιση μελλοντικών εταιρικών κερδών, ενώ οι 100 κορυφαίες εμπορικές επωνυμίες περιλαμβάνονται στην ετήσια μελέτη "Best Global Brands".
Η Interbrand ήταν η πρώτη εταιρεία που ανέπτυξε μια μέθοδο αποτίμησης επωνυμίας, πιστοποιημένη σύμφωνα με το ISO 10668. Αυτό το διεθνές πρότυπο θέτει σημεία αναφοράς για την αποτίμηση και πληροί τις απαιτήσεις για ακριβή χρηματική ταξινόμηση της εμπορικής επωνυμίας.