ΓΔ: 1407.03 -0.97% Τζίρος: 71.88 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Η Mercedes-Benz στην έβδομη θέση των πιο σημαντικών εμπορικών σημάτων

Τη διάκριση πραγματοποίησε η αμερικανική εταιρεία συμβούλων Interbrand, που εξετάζει από το 1999 τους υποψηφίους, σύμφωνα με τρία συγκεκριμένα κριτήρια όπως η οικονομική απόδοση των προϊόντων ή των υπηρεσιών της μάρκας.

Η Mercedes κατέλαβε την έβδομη θέση των πιο σημαντικών εμπορικών σημάτων στον κόσμο, βελτιώνοντας τη θέση της μετά από πέντε συνεχόμενα χρόνια στο νούμερο οκτώ.

Τη διάκριση πραγματοποίησε η αμερικανική εταιρεία συμβούλων Interbrand, που εξετάζει από το 1999 τους υποψηφίους, σύμφωνα με τρία συγκεκριμένα κριτήρια όπως η οικονομική απόδοση των προϊόντων ή των υπηρεσιών της μάρκας, ο ρόλος της μάρκας στη διαδικασία απόφασης αγοράς και η ισχύς της μάρκας όσον αφορά στη διασφάλιση μελλοντικών εταιρικών κερδών, ενώ οι 100 κορυφαίες εμπορικές επωνυμίες περιλαμβάνονται στην ετήσια μελέτη "Best Global Brands".

Η Interbrand ήταν η πρώτη εταιρεία που ανέπτυξε μια μέθοδο αποτίμησης επωνυμίας, πιστοποιημένη σύμφωνα με το ISO 10668. Αυτό το διεθνές πρότυπο θέτει σημεία αναφοράς για την αποτίμηση και πληροί τις απαιτήσεις για ακριβή χρηματική ταξινόμηση της εμπορικής επωνυμίας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

«Γκαζώνει» για την πλήρη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση η Mercedes

Τα plug-in υβριδικά και τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα αναμένεται να αντιπροσωπεύουν περίπου το ήμισυ των πωλήσεων της εταιρείας έως το 2025, με την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία να ανανεώνει τη διάταξη παραγωγής στα εργοστάσιά της.
ΔΙΕΘΝΗ

«Φρένο» 3% κατέγραψαν οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ΕΕ

Τον Μάιο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία αντιπροσώπευαν το 12,5% της αγοράς αυτοκινήτων της ΕΕ, υποχωρώντας κατά 13,8% έναντι του προηγούμενου έτους. Διευρύνεται η παρουσία των υβριδικών-ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
ΔΙΕΘΝΗ

Δασμούς έως και 48% επιβάλει στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα η Κομισιόν

Στο 38,1% θα φτάσουν οι δασμοί που θα εφαρμόσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην SAIC, ενώ στο 20% θα είναι της Geely και στο 17,4% της BYD. «Καμπάνες» και σε ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες που κατασκευάζουν οχήματά στην Κίνα.