Οι 68 ημέρες που απομένουν μέχρι την εκλογική μάχη της 21ης Μαΐου -στην περίπτωση βεβαίως που δεν υπάρξει αλλαγή σχεδίων στην επιλογή της συγκεκριμένης Κυριακής- θεωρούνται από τους επιτελείς του Μεγάρου Μαξίμου χρόνος ικανός για να μετριασθούν, στο μέτρο του δυνατού, οι σημαντικές απώλειες που προκάλεσε η τραγωδία των Τεμπών.
Πονοκέφαλο ωστόσο στο πρωθυπουργικό περιβάλλον προκαλεί η ανάγνωση των δύο δημοσκοπήσεων που είδαν το φως της δημοσιότητας και κυρίως τα ευρήματα εκείνα, που δείχνουν την εκτόξευση του ποσοστού των αναποφάσιστων πάνω από το 15% και ορατό τον κίνδυνο ακόμα και ακυβερνησίας μετά τον δεύτερο γύρο των εκλογών.
Με αυτά τα δεδομένα, η στρατηγική της επόμενης μέρας για τον Κυριάκο Μητσοτάκη έχει καταρχάς ως χρονικό ορόσημο την 7η Απριλίου, ημέρα κατά την οποία αναμένεται η Βουλή να ολοκληρώσει τις εργασίες της για για το Πάσχα.
Μέχρι τότε, οι υπουργοί της κυβέρνησης υποχρεώνονται να επιδοθούν σε έναν αγώνα δρόμου, ώστε να επιχειρήσουν μια φυγή προς τα εμπρός, μέσω του νομοθετικού έργου, με την ψήφιση στη Βουλή πάνω από 10 νομοσχεδίων και την υλοποίηση της εκκρεμότητας με τον κατώτατο μισθό.
Η κατεύθυνση δόθηκε ήδη από τον κ. Μητσοτάκη στο τελευταίο υπουργικό συμβούλιο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα δοθεί η απαραίτητη σημασία, τόσο στις έρευνες για το φονικό σιδηροδρομικό δυστύχημα, όσο και στον σχεδιασμό για ασφαλή επαναλειτουργία του δικτύου του ΟΣΕ και των γραμμών της Hellenic Train.
Ειδικά για αυτό το ζήτημα, η επόμενη μάχη χαρακωμάτων θα δοθεί εντός του Κοινοβουλίου, με τον νέο υπουργό Μεταφορών Γιώργο Γεραπετρίτη να έχει απευθύνει ήδη πρόσκληση για ενημέρωση των πολιτικών αρχηγών, όσο και αναλυτική συζήτηση στην αρμόδια επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής.
Στο μεσοδιάστημα, το Μέγαρο Μαξίμου θα πρέπει να έχει προχωρήσει και στην πρόσκληση για την για την κάλυψη των θέσεων του διευθύνοντος συμβούλου του ΟΣΕ και του ΕΡΓΟΣΕ, μέσω δημόσιας διεθνούς πρόσκλησης ενδιαφέροντος.
Στο εσωκομματικό πεδίο, παραμένει ανοιχτή ακόμα μία εκκρεμότητα, αυτή της συμπλήρωσης και τελικής κατάρτισης της λίστας των γαλάζιων υποψηφιοτήτων, αφού μέχρι και πρόσφατα, για διάφορους λόγους, πρόσωπα που είχαν ανακοινωθεί -όπως η Σοφία Νικολάου- τελικώς είτε αποσύρθηκαν, είτε υποχρεώθηκαν να βγουν εκτός.
Γρίφος παραμένει ακόμα, η τύχη της υποψηφιότητας του μέχρι πρότινος υπουργού Μεταφορών, Κώστα Αχ. Καραμανλή, στη σκιά των δηλώσεων πολλών εν ενεργεία βουλευτών, που θέτουν ανοιχτά θέμα για την παρουσία του στο γαλάζιο ψηφοδέλτιο του νομού Σερρών.
Τα πράγματα περιέπλεξε ακόμα περισσότερο ο ίδιος ο πρώην υπουργός διατυπώνοντας προσφάτως -στα ΝΕΑ- την πρόθεσή του να είναι εκ νέου υποψήφιος και να κριθεί συνολικά από τους ψηφοφόρους της περιοχής του.