ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:04:58 DATA
Trofima, Times, Food, Prices, Super Market
Φωτο: Shutterstock

Με προσφορές και εκπτώσεις ψωνίζουν οκτώ στους δέκα Έλληνες καταναλωτές

Πώς ψωνίζουν πλέον οι Έλληνες στην δύσκολη αυτή οικονομική περίοδο. Τι ψάχνουν και τι προτιμούν προκειμένου να κάνουν τις αγορές τους. Πόσο προσεκτικοί είναι με τα οικονομικά τους σε σχέση με το παρελθόν.

Με όλο και δυσκολότερες συνθήκες στην αγορά, οι Έλληνες καταναλωτές αναζητούν πολύ πιο συστηματικά τις καλύτερες ευκαιρίες στα ψώνια και στις αγορές τους. Σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την YouGov Profiles   - έκδοση Απριλίου 2022:

Αναλυτικά οκτώ στους δέκα Έλληνες αξιοποιούν ειδικές προσφορές, εκπτωτικά κουπόνια, ηλεκτρονικούς εκπτωτικούς κωδικούς, με τους τελευταίους να αποτελούν την πιο δημοφιλή μορφή αξιοποίησης των αγοραστικών ευκαιριών που προσφέρουν οι επιχειρήσεις στους καταναλωτές τους.

Επίσης ένας στους δύο Έλληνες έχουν αγοράσει τουλάχιστον ένα είδος από πηγή μεταχειρισμένων ειδών / δεύτερο χέρι μέσα στους τελευταίους τρεις μήνες

Κάτι που έχει ιδιαίτερη σημασία είναι ότι επτά στους δέκα Έλληνες δηλώνουν πολύ πιο προσεκτικοί με τα οικονομικά τους σε σχέση με παλιότερες εποχές, ενώ αντίστοιχη αναλογία δηλώνουν πως αναζητούν και προτιμούν τα είδη που είναι σε ειδικές προσφορές ή στις χαμηλότερες δυνατές τιμές.

Τέλος ακολουθούν προγράμματα πιστότητας (loyalty) των μαρκών, καθώς πιστεύουν πως είναι ένας καλός τρόπος επιβράβευσης μιας επιχείρησης στους πελάτες της.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αισιοδοξία του εμπορικού κόσμου για αύξηση της κατανάλωσης φέτος

Ο Μάκης Σαββίδης, αντιπρόεδρος Εμπορικού Συλλόγου Αθήνας και αντιπρόεδρος GRECA, δηλώνει ότι οι καταναλωτές έχουν διάθεση να κάνουν τις αγορές τους εκμεταλλευόμενοι τις χαμηλές τιμές παρά το γεγονός ότι το διαθέσιμο εισόδημά τους είναι πιεσμένο.