ΓΔ: 1480.23 -0.15% Τζίρος: 72.57 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Καμπάνια προβολής του ελληνικού οινοτουρισμού σχεδιάζει ο ΕΟΤ

Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δ. Φραγκάκης, εξήγησε ότι προτεραιότητα του Οργανισμού αποτελεί η προβολή των εμπειριών ως βασικό πυλώνα προσέλκυσης νέων επισκεπτών στην Ελλάδα

Η σχέση της Ελλάδας με το κρασί είναι μια σχέση βαθιά, που ανατρέχει στις ρίζες της ιστορίας μας. Στη χώρα μας σήμερα παράγονται πολλές και εξαιρετικά ποιοτικές ποικιλίες οίνου, που συνεχώς κερδίζουν αφοσιωμένους οπαδούς διεθνώς. Ολοένα και περισσότεροι λάτρεις του κρασιού, αλλά και οι ταξιδιώτες, έρχονται στην Ελλάδα για να συνδυάσουν τις διακοπές τους με μια ξεχωριστή οινική εμπειρία, που περιλαμβάνει όχι μόνο την απόλαυση του ελληνικού κρασιού, αλλά και την επίσκεψη στα οινοποιεία της χώρας μας. Έτσι, το ελληνικό κρασί αναδεικνύεται σε ισχυρό πόλο έλξης για τον ελληνικό τουρισμό, όπως επισημαίνεται από τους διοργανωτές της δράσης.

Καμπάνια προβολής επικεντρωμένη στο κρασί και τον οινοτουρισμό αναμένεται να παρουσιάσει ο ΕΟΤ στα τέλη του έτους, σε συνεργασία με το Travel Channel, όπως είπε γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, από το βήμα της έναρξης των εργασιών του 3ου συνεδρίου οινοτουρισμού που διοργανώνει στη Νεμέα το υπουργείο Τουρισμού, ο ΕΟΤ και η περιφέρεια Πελοποννήσου. Ο κ. Φραγκάκης, εξήγησε ότι προτεραιότητα για τον ΕΟΤ αποτελεί η προβολή των εμπειριών ως βασικό πυλώνα προσέλκυσης νέων επισκεπτών στην Ελλάδα.

Στην κύρια μέρα των εργασιών του συνεδρίου, αναμένεται η παρουσίαση της ειδικής ιστοσελίδας που θα περιλαμβάνει τα επισκέψιμα οινοποιία της χώρας, όπως είπε η υφυπουργός Τουρισμού Σοφία Ζαχαράκη.

Στην Πελοπόννησο παράγεται το 1/3 του κρασιού της χώρας, όπως ανάφερε ο περιφερειάρχης Παναγιώτης Νίκας υπογραμμίζοντας ταυτόχρονα ότι η Περιφέρεια εργάζεται για να γίνει η Πελοπόννησος η αιχμή του δόρατος στον τουρισμό, με όχημα τον πολιτισμό, την ιστορία, περιβάλλον κλπ.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

katatheseis, Apotamieysi, Xrima
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Περιορίζονται οι διακοπές των Ελλήνων εξαιτίας των πληθωριστικών πιέσεων

Σε έρευνα του ΙΕΛΚΑ το 75% των καταναλωτών δηλώνει ότι έχει ακυρώσει δαπάνες διασκέδασης εξαιτίας των πληθωριστικών πιέσεων με έναν στους δυο καταναλωτές να αναφέρουν ότι δεν θα κάνουν διακοπές το 2023.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ο ιαματικός τουρισμός μπορεί να συνεισφέρει στην άμβλυνση της εποχικότητας

Συνάντηση με τον Σύνδεσμο Δήμων Ιαματικών Πηγών Ελλάδας (ΣΔΙΠΕ) είχε η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, η οποία τόνισε την ανάγκη στρατηγικού σχεδιασμού και επενδύσεων για την αξιοποίηση των ιαματικών πηγών.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Με επείγουσα διαδικασία η έρευνα της Επ. Ανταγωνισμού στα τρόφιμα

Η επιτροπή διεξήγαγε επιτόπιο έλεγχο σε εταιρείες που δραστηριοποιούνται στις εν λόγω αγορές (εισαγωγείς /διανομείς), καθώς και σε εταιρείες – λιανοπωλητές/σούπερ μάρκετ πανελλαδικής εμβέλειας. 
supermarket, trofima, proionta
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΤτΕ: Κατά 10% ακριβότερη η Ελλάδα στα προϊόντα σουπερμάρκετ από την Ευρωζώνη

Όπως αναφέρεται σε μελέτη της ΤτΕ παρά την αξιοσημείωτη πρόοδο που έχει επιτευχθεί την περίοδο 2011-2023, η Ελλάδα παραμένει μια ακριβή χώρα για τυποποιημένα προϊόντα σουπερμάρκετ.