Αυξήθηκε ο ελληνικών συμφερόντων στόλος σε αριθμό πλοίων ενώ έχει φτάσει σε υψηλό ρεκόρ όσον αφορά τα DWT Deadweight tonnage (μονάδα μέτρησης που ορίζει το βάρος του φορτίου που επιτρέπεται να κουβαλήσει ένα πλοίο.)
Σύμφωνα με στοιχεία της IHS Markit, για λογαριασμό της Ελληνικής Επιτροπής Ναυτιλιακής Συνεργασίας του Λονδίνου (Greek Shipping Cooperation Committee) ο ελληνόκτητος στόλος για πρώτη φορά στην ιστορία του έσπασε το φράγμα των 355 εκατ. dwt.
Συγκεκριμένα την 01/03/2022, ο υπό ελληνική πλοιοκτησία στόλος αποτελούνταν από 4.140 πλοία (άνω των 1.000 gt) που έχουν μεταφορική ικανότητα 355,34 εκατ. dwt.
Τον Μάρτιο του 2021 ο υπο ελληνική πλοιοκτησία στόλος ήταν 4,038 πλοία και μεταφορική ικανότητα 350,465,999 dwt.
Σε σύγκριση με πέρσι ο ελληνικών συμφερόντων στόλος, μετράει 102 πλοία περισσότερα και 4,87 εκατ. επιπλέον dwt. Τα δεδομένα περιλαμβάνουν και 167 υπό παραγγελία πλοία συνολικής μεταφορικής ικανότητας 16,26 εκατ. dwt.
Ο στόλος που είναι νηολογημένος υπό ελληνική σημαία έχει μειωθεί ως προς τον αριθμό των πλοίων, DWT και GT, που τώρα αποτελείται από 570 πλοία, 35.600.214 GT και 59.614.661 DWT σε αντίθεση με τα στοιχεία του προηγούμενου έτους των 584 πλοίων, των 36.623.355 GT και 62.317.858 DWT.
Η σημαία της Λιβερίας συγκεντρώνει τις περισσότερες προτιμήσεις μεταξύ των Eλλήνων εφοπλιστών με 1.014 πλοία , 90.031.049 dwt και ακολουθεί αυτή των Νησιών Μάρσαλ με 1.009 πλοία , 79.756.562 dwt.
Αναφορικά με τους νηογνώμονες τα περισσότερα ελληνόκτητα πλοία συγκεντρώνει ο αμερικανικός νηογνώμονας (ABS) 808 πλοία (751 πλοία το 2021).
Ο Ιαπωνικός ClassNK συγκεντρώνει 780 πλοία (744 πλοία το 2021), o βρετανικός Lloyd's Register: 773 πλοία (778 πλοία το 2021), ο γαλλικός BV: 712 πλοία (671 πλοία το 2021),ο νορβηγικός DNV: 597 πλοία (640 πλοία το 2021) και ο ιταλικός RINA: 237 πλοία (229 πλοία το 2021)