ΓΔ: 1399.41 0.13% Τζίρος: 69.85 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 16:26:30 DATA

Προσφορά από την Μυτιληναίος για τον άξονα Άκτιο - Αμβρακία

Μέχρι το βράδυ της Παρασκευής δεν είχαν ανανεώσει την ισχύ των προσφορών τους οι υπόλοιποι διεκδικητές του «στοιχειωμένου» έργου των 150 εκατ. ευρώ.

Στον όμιλο Mytilinaios φαίνεται ότι θα καταλήξει ο οδικός άξονας Άκτιο – Αμβρακία, έργο προϋπολογισμού ύψους περί τα 150 εκατ. ευρώ

Σημειώνεται ότι ο όμιλος ήταν ο μόνος από τους τέσσερις ομίλους που διεκδικούσαν το έργο που ανανέωσε την ισχύ της προσφοράς όπως είχε ζητηθεί από το υπουργείο Υποδομών. 

Σύμφωνα με πληροφορίες μέχρι την προηγούμενη εβδομάδα δεν είχαν ανανεώσει την ισχύ των προσφορών τους οι άλλοι τρεις υποψήφιοι όμιλοι: Intrakat, ΑΒΑΞ και GD Infrastrutture. Έτσι αν δεν υπάρξουν νέες προσφυγές, ο όμιλος Mytilinaios θα αναλάβει το έργο. Σημειώνεται ωστόσο ότι η μεγάλη καθυστέρηση στην υλοποίηση του έργου, που φτάνει τα δύο χρόνια, οφείλεται στις προσφυγές. 

Στο διαγωνισμό για το έργο του οδικού άξονα Ακτιο – Αμβρακία είχε αρχικά μειοδοτήσει η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ – ΤΕΡΝΑ ωστόσο υπήρξαν προσφυγές και εμπλοκές εξαιτίας της διένεξης μεταξύ Επιτροπής Ανταγωνισμού και τεχνικών εταιρειών για την μεταξύ τους συνεργασίας. 

Αν και αρχικά το υπουργείο Υποδομών είχε ανακοινώσει πως ο διαγωνισμός θα ακυρωθεί και θα επαναληφθεί τελικά άλλαξε στάση και στις αρχές Ιουλίου ζήτησε από τέσσερις εκ των υποψηφίων να ανανεώσουν τις προσφορές τους, ώστε να προχωρήσει στην αξιολόγησή τους, κάτι που έκανε μόνο η Μυτιληναίος. 

Σημειώνεται ότι, από τα 48,5 χιλιόμετρα του άξονα Άκτιο – Αμβρακία με τις τέσσερις αρχικές εργολαβίες, που είχαν υπογραφεί το 2010, ολοκληρώθηκαν μόνο τα 15. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Φόβοι για χρεοκοπίες τεχνικών εταιρειών από το ράλι τιμών στα υλικά

Οι εκπρόσωποι εταιρειών που εμπλέκονται σε δημοτικά έργα ζητούν αναθεώρηση των προϋπολογισμών, αλλά οι δήμοι λένε... «λεφτά δεν υπάρχουν». Προτάσεις για «πάγωμα» εργοταξίων έως και για έξι μήνες.
chalkida
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

«Εκτροχιάστηκε» η παράκαμψη Χαλκίδας: Γιατί πηγαίνει 1,5 χρόνο πίσω

Η ιστορία των καθυστερήσεων επαναλαμβάνεται στο έργο των 210 εκατ. ευρώ, που 20 μήνες από την υπογραφή του δεν έχει καν απαλλοτριώσεις. Ανοίγει ο δρόμος για αιτήματα αποζημιώσεων από τον ανάδοχο.
Evvagelos Mytililnaios
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ευ. Μυτιληναίος: Υπεραντίδραση της κυβέρνησης ο φόρος στο φυσικό αέριο

O διευθύνων σύμβουλος της METLEN δήλωσε αισιόδοξος για περαιτέρω ανάπτυξη σε όλους τους κλάδους και άνετη επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί για λειτουργική κερδοφορία 1-1,2 δισ. και καθαρά κέρδη 600-700 εκατ..
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η ακτινογραφία του «Σπίτι μου»: Aπό συστημικές τράπεζες το 98% των δανείων

Τη μερίδα του λέοντος στις εκταμιεύσεις του προγράμματος έχουν οι 4 μεγάλες τράπεζες. Τι δείχνουν τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος και της Δ.ΥΠ.Α για την πορεία του προγράμματος.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Γίνεται ψηφιακό το τέλος χαρτοσήμου: Σε ποιες συναλλαγές θα επιβάλλεται

Ακόμη και στις συναλλαγές Ελλήνων που γίνονται στο εξωτερικό θα επιβάλλεται το νέο ψηφιακό τέλος, ενώ σήμερα εξαιρούνται από το τέλος χαρτοσήμου. Τι προβλέπει το νομοσχέδιο που παρουσιάζεται σήμερα στο Υπουργικό.