ΓΔ: 1466.73 -0.91% Τζίρος: 74.61 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Μήνυμα αγωνίας από τους ζαχαροπλάστες της Θεσσαλονίκης

Τα ζαχαροπλαστεία της Θεσσαλονίκης ανησυχούν καθώς πενήντα τόνοι σοκολάτας έχουν αγοραστεί εν όψει Πάσχα με την επιδημία του κορονοϊού να απειλεί την οικονομία της χώρας.

Η επιδημία του κορονοϊού έχει προκαλέσει σημαντικό πλήγμα στην οικονομική δραστηριότητα της χώρας με τα περισσότερα καταστήματα να παραμένουν κλειστά, ενώ κανείς δεν μπορεί να προβλέψει τι θα συμβεί ενώ πλησιάζουν οι εορταστικές ημέρες του Πάσχα. Οι ζαχαροπλάστες της Θεσσαλονίκης εκφράζουν την αγωνία τους για το αν θα καταφέρουν να πουληθούν οι πενήντα τόνοι σοκολάτας που έχουν αγοραστεί και μετατρέπονται σε περίτεχνες σοκολατένιες φιγούρες.

Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο Μάριος Παπαδόπουλος, πρόεδρος της συντεχνίας καταστηματαρχών ζαχαροπλαστών Θεσσαλονίκης, εξηγεί πως τα σοκολατένια αβγά, όπως επίσης και τα υπόλοιπα σοκολατένια προϊόντα, ετοιμάζονται πολύ καιρό πριν από την πασχαλινή περίοδο για να φτάσουν εγκαίρως στις βιτρίνες και τα ράφια των ζαχαροπλαστείων, ωστόσο τα πράγματα φέτος κάθε άλλο παρά εύκολα είναι.

«Είμαστε σε κατάσταση δύσκολη. Τα γλυκά μας είναι πικρά με τα όσα συμβαίνουν. Τέτοια εποχή πέρυσι είχαμε βάλει τα καλά μας και ήμασταν έτοιμοι για να γοητεύσουμε με τις γλυκές δημιουργίες τον κόσμο. Φέτος ζούμε κάτι άλλο! Ειδικά με τα σοκολατένια πασχαλινά είδη, τα οποία δεν είναι όπως τα τσουρέκια που παρασκευάζονται τις τελευταίες ημέρες πριν από την Ανάσταση», λέει χαρακτηριστικά.

Οι ζαχαροπλάστες επισημαίνουν πως η περίοδος του Πάσχα είναι από τις δυνατές, αγοραστικά, για τον κλάδο τους, καθώς στη διάρκειά της η εμπορική κίνηση είναι μεγάλη. «Οι καταστηματάρχες παίρνουν, χάρη σ' αυτή, μεγάλη ανάσα και έχουν τη δυνατότητα να καλύψουν πολλαπλές υποχρεώσεις τους. Τώρα, οι προβλέψεις είναι δυσοίωνες, γεγονός που δημιουργεί και μια αλυσίδα οικονομικής δυσπραγίας», τονίζει ο κ. Παπαδόπουλος, επισημαίνοντας πως οι πωλήσεις στα ζαχαροπλαστεία έχουν μειωθεί, γενικά, κατά 70%.

Τα περισσότερα ζαχαροπλαστεία, προσαρμοσμένα -κατ' ανάγκη- στις νέες συνθήκες, προσφέρουν τη δυνατότητα ντελίβερι και μάλιστα χωρίς επιπλέον κόστος, ώστε να μη μείνουν τα παιδιά χωρίς αβγά από τη νονά και το νονό!

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Με επείγουσα διαδικασία η έρευνα της Επ. Ανταγωνισμού στα τρόφιμα

Η επιτροπή διεξήγαγε επιτόπιο έλεγχο σε εταιρείες που δραστηριοποιούνται στις εν λόγω αγορές (εισαγωγείς /διανομείς), καθώς και σε εταιρείες – λιανοπωλητές/σούπερ μάρκετ πανελλαδικής εμβέλειας. 
supermarket, trofima, proionta
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΤτΕ: Κατά 10% ακριβότερη η Ελλάδα στα προϊόντα σουπερμάρκετ από την Ευρωζώνη

Όπως αναφέρεται σε μελέτη της ΤτΕ παρά την αξιοσημείωτη πρόοδο που έχει επιτευχθεί την περίοδο 2011-2023, η Ελλάδα παραμένει μια ακριβή χώρα για τυποποιημένα προϊόντα σουπερμάρκετ.
Super-Market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΙΟΒΕ: Σε αρνητικό πληθωρισμό τα τυποποιημένα τρόφιμα τον Μάιο

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών αναδεικνύεται ως σημαντικός κλάδος για την ελληνική μεταποίηση και ευρύτερη οικονομία και κατέχει την πρώτη θέση σε αξία παραγωγής στη μεταποιητική βιομηχανία.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τι συζητήθηκε στη συνάντηση Θεοδωρικάκου με ΣΕΒΤ και Ένωση Σούπερ Μάρκετ

Ο υπουργός επισήμανε την ανάγκη συνεργασίας πολιτείας, καταναλωτών, καταναλωτικών οργανώσεων, ανεξάρτητων αρχών και υγιούς επιχειρηματικότητας για τη στήριξη της μέσης ελληνικής οικογένειας.
take away-kafes
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Να μείνει στο 13% ο ΦΠΑ στον καφέ ζητούν οι επαγγελματίες της εστίασης

Η ΠΟΕΣΕ υπογραμμίζει ότι η αύξηση του ΦΠΑ σε καφέ και μη αλκοολούχα ποτά δεν είναι τίποτα άλλο από μέτρο καθαρά εισπρακτικού χαρακτήρα την στιγμή μάλιστα που τα δημόσια έσοδα συνεχώς αυξάνονται.