ΓΔ: 2017.33 -1.86% Τζίρος: 112.02 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 15:10:38
Φώτο: Shutterstock

Αύξηση στο χονδρεμπόριο τροφίμων λόγω κοροναϊού

Οι εξελίξεις στην επέκταση του κοροναϊού επηρεάζει τις πωλήσεις και στο χονδρεμπόριο τροφίμων (Cash & Carry) στην προσπάθεια των επαγγελματιών να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες.

Σημαντική είναι η επιρροή της εμφάνισης του κορονοϊού και στο χονδρεμπόριο τροφίμων (Cash & Carry) με τους επαγγελματίες να προμηθεύονται προϊόντα για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, που αφορούν στις πωλήσεις των C&C καταστημάτων, παρατηρείται μια ιδιαίτερη αύξηση κατά 9,7%, αν συγκριθούν οι πωλήσεις σε αξία της εφετινής εβδομάδας πριν την Καθαρά Δευτέρα (24/02/20-01/03/20), σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (04/03/19-10/03/19).

Από τις μετρήσεις της Nielsen τον μεγαλύτερο ρυθμό ανάπτυξης παρουσίασαν οι κατηγορίες των Τροφίμων & Ποτών στο σύνολό τους κατά 12,2%, οι οποίες άλλωστε πραγματοποιούν το 64,5% του συνολικού τζίρου του εν λόγω καναλιού.

Ακολουθούν οι μεγάλες κατηγορίες των Φρέσκων και Επί Ζυγίω Προϊόντων, καθώς και των Προϊόντων Οικιακής Χρήσης & Φροντίδας, οι οποίες αναπτυχθήκαν με τον ίδιο ρυθμό ανάπτυξης, +6,4%.

Αυξητικά κινήθηκαν επίσης και οι κατηγορίες που αφορούν στην Προσωπική Υγιεινή, κατά +1,8% την συγκεκριμένη εβδομάδα, όπως και οι κατηγορίες Bazaar/Διαρκών αγαθών (+3,6%).

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε πρόσφατα η Nielsen στη δημοσιότητα την ίδια περίοδο η συνολική αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου αναπτύχθηκε με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης σε αξία, στο +23,9%. Το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης το παρουσίασε η Θεσσαλονίκη με 36,4%, ενώ ακολουθεί η ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας-Θράκης με 29,4%, καθώς και η Αττική με 29,1%.

Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, τις πιο θετικές τάσεις παρουσίασαν οι κατηγορίες που αφορούν στα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης, καθώς και τα Προϊόντα Προσωπικής Περιποίησης, οι οποίες κινήθηκαν στο +44,2% και 40,4% αντίστοιχα. Τα Τρόφιμα & Ποτά στο σύνολό τους αναπτύχθηκαν κατά 23,9%, τα Φρέσκα και Επί Ζυγίω προϊόντα παρουσίασαν επίσης διψήφια τάση στο +15,2%, όπως επίσης και το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κλπ), στο +17%.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακρίβεια, πληθωρισμός
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι «πρωταθλητές» της ακρίβειας: Σε ποια τρόφιμα έχουν «εκτοξευτεί» οι τιμές

Κρέας, σοκολάτες, ελαιόλαδο, καφές και τυριά αναδεικνύονται σε πρωταθλητές ακρίβειας με αυξήσεις τιμών άνω του 60% στην 5ετία. Αρνί, κατσίκι και μοσχάρι έχουν μετατραπεί σε... είδος πολυτελείας, πικρός ο καφές και το κακάο.
Ντόναλντ Τραμπ
ΔΙΕΘΝΗ

Τραμπ: Μειώνει δασμούς και νέες συμφωνίες για φθηνότερα τρόφιμα στις ΗΠΑ

Ο Ντόναλντ Τραμπ προωθεί μειώσεις δασμών και νέες συμφωνίες με χώρες της Λατινικής Αμερικής για να ρίξει τις τιμές τροφίμων και να απαντήσει στις ανησυχίες των Αμερικανών για την ακρίβεια.
Καλάθι τροφίμων πληθωρισμός
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ενοίκια και τιμές κρέατος ανέβασαν στο 2% τον πληθωρισμό τον Οκτώβριο

Οι σημαντικές αυξήσεις στα τρόφιμα και ειδικά σε κρέας (+10,6%), σοκολάτες (+21,1%), καφέ (19,3%) και στα ενοίκια που αυξήθηκαν κατά 8,9%, υποσκίασαν την ισχυρή πτώση 36,9% του ελαιολάδου, ανεβάζοντας στο 2% τον πληθωρισμό τον Οκτώβριο.
Κατάστημα Lidl εξωτερικό
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Lidl: Απορροφά τον ΦΠΑ 13% σε όλα τα φρέσκα χοιρινά και βόεια κρεατικά

Από την Πέμπτη 6 Νοεμβρίου έως και την Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου, η εταιρεία προχωρά στην απορρόφηση του Φόρου Προστιθέμενης Αξίας (ΦΠΑ) και προσφέρει όλα τα φρέσκα χοιρινά και βόεια κρεατικά με έκπτωση -13%.