ΓΔ: 1466.73 -0.91% Τζίρος: 74.61 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Αύξηση στο χονδρεμπόριο τροφίμων λόγω κοροναϊού

Οι εξελίξεις στην επέκταση του κοροναϊού επηρεάζει τις πωλήσεις και στο χονδρεμπόριο τροφίμων (Cash & Carry) στην προσπάθεια των επαγγελματιών να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες.

Σημαντική είναι η επιρροή της εμφάνισης του κορονοϊού και στο χονδρεμπόριο τροφίμων (Cash & Carry) με τους επαγγελματίες να προμηθεύονται προϊόντα για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, που αφορούν στις πωλήσεις των C&C καταστημάτων, παρατηρείται μια ιδιαίτερη αύξηση κατά 9,7%, αν συγκριθούν οι πωλήσεις σε αξία της εφετινής εβδομάδας πριν την Καθαρά Δευτέρα (24/02/20-01/03/20), σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (04/03/19-10/03/19).

Από τις μετρήσεις της Nielsen τον μεγαλύτερο ρυθμό ανάπτυξης παρουσίασαν οι κατηγορίες των Τροφίμων & Ποτών στο σύνολό τους κατά 12,2%, οι οποίες άλλωστε πραγματοποιούν το 64,5% του συνολικού τζίρου του εν λόγω καναλιού.

Ακολουθούν οι μεγάλες κατηγορίες των Φρέσκων και Επί Ζυγίω Προϊόντων, καθώς και των Προϊόντων Οικιακής Χρήσης & Φροντίδας, οι οποίες αναπτυχθήκαν με τον ίδιο ρυθμό ανάπτυξης, +6,4%.

Αυξητικά κινήθηκαν επίσης και οι κατηγορίες που αφορούν στην Προσωπική Υγιεινή, κατά +1,8% την συγκεκριμένη εβδομάδα, όπως και οι κατηγορίες Bazaar/Διαρκών αγαθών (+3,6%).

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε πρόσφατα η Nielsen στη δημοσιότητα την ίδια περίοδο η συνολική αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου αναπτύχθηκε με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης σε αξία, στο +23,9%. Το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης το παρουσίασε η Θεσσαλονίκη με 36,4%, ενώ ακολουθεί η ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας-Θράκης με 29,4%, καθώς και η Αττική με 29,1%.

Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, τις πιο θετικές τάσεις παρουσίασαν οι κατηγορίες που αφορούν στα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης, καθώς και τα Προϊόντα Προσωπικής Περιποίησης, οι οποίες κινήθηκαν στο +44,2% και 40,4% αντίστοιχα. Τα Τρόφιμα & Ποτά στο σύνολό τους αναπτύχθηκαν κατά 23,9%, τα Φρέσκα και Επί Ζυγίω προϊόντα παρουσίασαν επίσης διψήφια τάση στο +15,2%, όπως επίσης και το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κλπ), στο +17%.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Με επείγουσα διαδικασία η έρευνα της Επ. Ανταγωνισμού στα τρόφιμα

Η επιτροπή διεξήγαγε επιτόπιο έλεγχο σε εταιρείες που δραστηριοποιούνται στις εν λόγω αγορές (εισαγωγείς /διανομείς), καθώς και σε εταιρείες – λιανοπωλητές/σούπερ μάρκετ πανελλαδικής εμβέλειας. 
supermarket, trofima, proionta
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΤτΕ: Κατά 10% ακριβότερη η Ελλάδα στα προϊόντα σουπερμάρκετ από την Ευρωζώνη

Όπως αναφέρεται σε μελέτη της ΤτΕ παρά την αξιοσημείωτη πρόοδο που έχει επιτευχθεί την περίοδο 2011-2023, η Ελλάδα παραμένει μια ακριβή χώρα για τυποποιημένα προϊόντα σουπερμάρκετ.
Super-Market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΙΟΒΕ: Σε αρνητικό πληθωρισμό τα τυποποιημένα τρόφιμα τον Μάιο

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών αναδεικνύεται ως σημαντικός κλάδος για την ελληνική μεταποίηση και ευρύτερη οικονομία και κατέχει την πρώτη θέση σε αξία παραγωγής στη μεταποιητική βιομηχανία.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τι συζητήθηκε στη συνάντηση Θεοδωρικάκου με ΣΕΒΤ και Ένωση Σούπερ Μάρκετ

Ο υπουργός επισήμανε την ανάγκη συνεργασίας πολιτείας, καταναλωτών, καταναλωτικών οργανώσεων, ανεξάρτητων αρχών και υγιούς επιχειρηματικότητας για τη στήριξη της μέσης ελληνικής οικογένειας.
take away-kafes
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Να μείνει στο 13% ο ΦΠΑ στον καφέ ζητούν οι επαγγελματίες της εστίασης

Η ΠΟΕΣΕ υπογραμμίζει ότι η αύξηση του ΦΠΑ σε καφέ και μη αλκοολούχα ποτά δεν είναι τίποτα άλλο από μέτρο καθαρά εισπρακτικού χαρακτήρα την στιγμή μάλιστα που τα δημόσια έσοδα συνεχώς αυξάνονται.