ΓΔ: 1434.48 -0.24% Τζίρος: 10.64 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 11:22:30 DATA
Φώτο: Menelaos Myrillas/SOOC

Σταϊκούρας: Η νέα Αττική Οδός είναι γεγονός και πραγματικότητα

«Την περασμένη Παρασκευή, το Ελληνικό Δημόσιο εισέπραξε 3,27 δισ. ευρώ, ενώ ο Παραχωρησιούχος θα αποδίδει, ετησίως, στο ΤΑΙΠΕΔ ποσοστό 9,3% επί των πάσης φύσεως εσόδων από την εκμετάλλευση του αυτοκινητοδρόμου» ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας αναφέρθηκε στα οφέλη που προκύπτουν από τη νέα σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού και τόνισε πως: «Εδώ και μία μέρα, η Αττική Οδός συνεχίζει να λειτουργεί, με επιτυχία, υπό νέο Παραχωρησιούχο. Το εγχείρημα ήταν εξαιρετικά δύσκολο, περίπλοκο και πρωτόγνωρο, με πολλές οικονομικές, νομικές, νομοθετικές, επιχειρησιακές και λειτουργικές πτυχές.

Και αυτό γιατί είναι η πρώτη φορά στην Ελλάδα που έχουμε αλλαγή Παραχωρησιούχου σε εν λειτουργία αυτοκινητόδρομο. Σήμερα η Νέα Αττική Οδός είναι γεγονός και πραγματικότητα. Για να επιτευχθεί αυτό, που για πολλούς ήταν εξαιρετικά δύσκολο έως αδύνατο, εργάστηκαν πολλοί, μεθοδικά, αθόρυβα και συστηματικά και, όπως αποδεικνύεται, αποτελεσματικά».

Όπως επισήμανε: «Γι’ αυτό τον λόγο, θέλω να ευχαριστήσω τους δύο Παραχωρησιούχους για τη συνεργασία μεταξύ τους, καθώς και με το υπουργείο.Θέλω να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου, τις υπηρεσίες του Υπουργείου, το ΤΑΙΠΕΔ και τους Συμβούλους για την πολύτιμη βοήθειά τους.

Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω τους συναδέλφους Βουλευτές, όλων των Κομμάτων, για τον εξαιρετικά γόνιμο και εποικοδομητικό διάλογο που είχαμε, επί ένα τριήμερο, στο Βουλή, κατά τη διάρκεια της συζήτησης για την Κύρωση της Σύμβασης Παραχώρησης. Από την επιτυχή έκβαση του εγχειρήματος, η ψύχραιμη αποτίμηση καταδεικνύει ότι τα άμεσα οφέλη για την οικονομία, την κοινωνία και τις θέσεις εργασίας είναι σημαντικά.

Την περασμένη Παρασκευή, το Ελληνικό Δημόσιο εισέπραξε 3,27 δισ. ευρώ, ενώ ο Παραχωρησιούχος θα αποδίδει, ετησίως, στο ΤΑΙΠΕΔ ποσοστό 9,3% (και όχι 7,5% που ήταν οι αρχικές εκτιμήσεις) επί των πάσης φύσεως εσόδων από την εκμετάλλευση του αυτοκινητοδρόμου.

Όλοι οι εργαζόμενοι παραμένουν στις θέσεις τους, αφού η Νέα Αττική Οδός διασφάλισε την εργασία τους. Από χθες, επίσης, υπάρχουν και άμεσα οφέλη για τους πολίτες, τα οποία διαπιστώνουν κατά τις διελεύσεις τους.

  • 1ον. Μείωση των διοδίων, από τα 2,8 στα 2,5 ευρώ.
  • 2ον. Μόνιμη απαλλαγή, για πρώτη φορά στην ιστορία της Αττικής Οδού, από την καταβολή διοδίων σε επιβατικά οχήματα ιδιωτικής χρήσης που ανήκουν κατά πλήρη ή μη κυριότητα σε άτομα με αναπηρία.

Επιβεβαιώνεται, συνεπώς, ότι και στην Ελλάδα η συνεργασία του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα μπορεί να είναι ωφέλιμη και για τις δύο πλευρές. Αυτό είναι σημαντικό για τους πολίτες, ιδιαίτερα τους πιο αδύναμους οικονομικά, οι οποίοι πρέπει να είναι στον πυρήνα της στόχευσης των πολιτικών μας. Και αποδεικνύεται ότι μπορούμε να πετύχουμε πολλά, αν εργαστούμε, όλοι μας, με υπευθυνότητα και μεθοδικότητα».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

oasa
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Με 20 νέα λεωφορεία ενισχύονται τα δρομολόγια της Ανατολικής Αττικής

Με την δρομολόγηση των νέων λεωφορείων, οι κάτοικοι και οι επισκέπτες της περιοχής, θα απολαμβάνουν συχνότερα δρομολόγια, μεγαλύτερη αξιοπιστία και καλύτερες υπηρεσίες στις καθημερινές τους μετακινήσεις.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΕΡΓΟΣΕ: Πέντε εταιρείες για το έργο Νέα Καρβάλη-Τοξότες ύψους 193,2 εκατ.

«Για την υλοποίηση του έργου εξασφαλίστηκε σημαντική κοινοτική χρηματοδότηση, καθώς προβλέπεται να επιτρέψει τη λειτουργία εναλλακτικών διαδρόμων μεταφοράς εμπορευμάτων» επισήμανε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μειώνονται τα διόδια Μαλιακός-Κλειδί για τους χρήστες ΙΧ από τις 1/10

«Το όφελος που εξασφαλίσαμε για το Δημόσιο εγκρίνοντας την αναχρηματοδότηση του Αυτοκινητόδρομου Αιγαίου, επιστρέφει στην ελληνική κοινωνία μέσω σημαντικής και οριζόντιας μείωσης του κόστους διοδίων» επισήμανε ο κ. Σταϊκούρας.
Chistos Staikouras
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σταϊκούρας: Κάνουμε την καθημερινότητα στην Θεσσαλονίκη καλύτερη

Κατά την τοποθέτησή του, ο κ. Σταϊκούρας εξέθεσε αναλυτικά την πρόοδο που συντελείται σε μια σειρά έργων στη Θεσσαλονίκη, τα οποία ολοκληρώνονται ή βρίσκονται σε τροχιά υλοποίησης στη Βόρεια Ελλάδα.