ΓΔ: 1391.38 -0.45% Τζίρος: 23.28 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:01:30 DATA
Φώτο: Shutterstock

Εξαιρετικές προοπτικές για τα ελληνικά προϊόντα στη γερμανική αγορά

Το ελληνικό brand κερδίζει πόντους στη γερμανική αγορά καθώς το καταναλωτικό κοινό της χώρας δίνει μεγάλη σημασία στη σχέση ποιότητας -τιμής αλλά και στα θέματα προστασίας περιβάλλοντος και χρήσης νέων τεχνολογιών.

Το καλό επίπεδο των ελληνο-γερμανικών σχέσεων επιβεβαιώθηκε κατά τη διάρκεια του «Doing business in Germany» που διοργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) σε συνεργασία με το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Ελληνικής Πρεσβείας στο Βερολίνο, την Τρίτη 4 Ιουνίου 2024.

Αυτό σημειώνεται σε ανακοίνωση για την πραγματοποίηση του 22ου διαδικτυακού σεμιναρίου της σειράς «Doing Business in… challenges and opportunities» στην οποία συμμετείχαν 140 επιχειρηματίες, θεσμικοί εκπρόσωποι από την ελληνική πρεσβεία στο Βερολίνο και από τα επιμελητήρια.

Στην εκδήλωση επισημάνθηκαν τα χαρακτηριστικά της γερμανικής αγοράς, όπως αυτά έχουν διαμορφωθεί ιδιαίτερα κατά την περίοδο της στασιμότητας την οποία διέρχεται η γερμανική οικονομία και τα οποία καλούνται οι ελληνικές εξωστρεφείς επιχειρήσεις, ειδικότερα αυτές που δραστηριοποιούνται στον πρωτογενή και δευτερογενή τομέα των τροφίμων και ποτών, να λάβουν σοβαρά υπόψιν τους.

Ακόμη, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, το καταναλωτικό κοινό στη Γερμανία εξακολουθεί να δίνει μεγάλη σημασία στη σχέση ποιότητας -τιμής αλλά και στα θέματα προστασίας περιβάλλοντος και χρήσης νέων τεχνολογιών. Τα ελληνικά προϊόντα, προσαρμοσμένα στις συνθήκες αυτές, παρουσιάζουν εξαιρετικές προοπτικές συμμετέχοντας σε πολλές διεθνείς εκθέσεις που πραγματοποιούνται επί γερμανικού εδάφους.

Χάρη δε στην αναγνωρισιμότητά που έχουν αποκτήσει λόγω του μεγάλου αριθμού Ελλήνων που διαμένουν στη χώρα αλλά και των εκατομμύρια Γερμανών τουριστών που επισκέπτονται την Ελλάδα, τονίσθηκε από όλους τους ομιλητές η σημασία προβολής και προώθησης του ελληνικού επώνυμου προϊόντος υψηλής προστιθέμενης αξίας, του «ελληνικού brand».

Στην έναρξη της εκδήλωσης ο διευθύνων σύμβουλος της Enterprise Greece, Δρ. Μαρίνος Γιαννόπουλος, δήλωσε μεταξύ άλλων: «Η Γερμανία αποτελεί μια εκ των κυριότερων εμπορικών εταίρων της Ελλάδος, κατέχοντας την 3η θέση προορισμού των ελληνικών εξαγωγών και την πρώτη χώρα προέλευσης των εισαγωγών για τη χώρα μας. Με δεδομένο μάλιστα ότι θα είναι η τιμώμενη χώρα στην προσεχή, 88η ΔΕΘ, η εκδήλωση «Doing business in Germany» αποκτά ακόμη μεγαλύτερη αξία και επιβεβαίνει πως οι εμπορικές σχέσεις των δύο χωρών δεν έχουν μόνο παρελθόν και παρών αλλά και ένα σίγουρα δυναμικό και με τεράστιες προοπτικές, μέλλον».

Την Ελληνική Πρεσβεία στη Γερμανία εκπροσώπησε ο Θεόδωρος Ξυπολιάς, γενικός σύμβουλος ΟΕΥ Β' του γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων στο Βερολίνο, ο οποίος δήλωσε: «Η πραγματοποίηση εκδηλώσεων, όπως το διαδικτυακό σεμινάριο (webinar), στοχευμένο στην γερμανική οικονομία και τις εξελίξεις και προοπτικές της γερμανικής αγοράς, που είναι πρώτης προτεραιότητας για τις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις, αποτελεί σημαντική ευκαιρία για αναλυτική ενημέρωση. Συγχρόνως συμβάλλουν αποτελεσματικά στην ενίσχυση της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων σε δυναμικές αγορές, όπως εκείνη της Γερμανίας».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

giaourti-yogurt-galaktokomika-trofima
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Γερμανία: Περιορίζονται οι πωλήσεις του ελληνικού γιαουρτιού

Το ελληνικό στραγγιστό γιαούρτι έχει καταστεί αντικείμενο απομίμησης, καθώς σχεδόν όλες οι γερμανικές βιομηχανίες γάλακτος παράγουν γιαούρτια «ελληνικού τύπου», τα οποία φέρουν στις συσκευασίες τους εικόνες από Ελλάδα.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η Ελλάδα μπαίνει πλέον σε τροχιά ανάπτυξης

Σύμφωνα με την πρόεδρο του Πανελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγέων η Ελλάδα έχει ήδη αρχίσει να μπαίνει σε μια πορεία ανάπτυξης και η εξωστρέφεια μαζί με τον τουρισμό και τις επενδύσεις, πρέπει να αποτελέσουν τις προτεραιότητες.