Απορρίφθηκε σύμφωνα με πληροφορίες από το Συμβούλιο της Επικρατείας η προσφυγή της κοινοπραξίας Vinci - Μυτιληναίος κατά του αποτελέσματος του διαγωνισμού για τη νέα παραχώρηση της Αττικής Οδού. Έτσι, καθαρίζει το τοπίο για τη συνέχιση των διαδικασιών που θα φέρουν την αλλαγή σκυτάλης στον μεγαλύτερο αστικό αυτοκινητόδρομο της χώρας.
Προτιμητέος επενδυτής στον διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ έχει αναδειχθεί η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, έναντι του μεγαλύτερου τιμήματος που έχει επιτύχει ποτέ το ταμείο, ύψους 3,27 δισ. ευρώ. Το διάστημα που μεσολάβησε οι διαδικασίες για την ωρίμανση του διαγωνισμού δεν είχαν σταματήσει, αφού από το ΤΑΙΠΕΔ εκπεμπόταν σήμα αισιοδοξίας για την δικαστική πορεία του διαγωνισμού.
Επί του παρόντος, βρίσκεται σε εξέλιξη η προετοιμασία των συμβατικών εγγράφων, των χρηματοδοτικών εγγράφων και η επαλήθευση του μοντέλου. Οι αρχικές εκτιμήσεις ήθελαν τον φάκελο της αξιοποίησης να είναι έτοιμος για το Ελεγκτικό ως τον Ιούνιο.
Τα χρονικά περιθώρια παραμένουν στενά αφού η υφιστάμενη παραχώρηση λήγει στις 6 Οκτωβρίου και όλες οι πλευρές έχουν κατά καιρούς εκφράσει την επιθυμία να μην υπάρξει κενό ανάμεσα στις δύο παραχωρήσεις. Βεβαίως, πρόκειται για ένα απαιτητικό πρότζεκτ, ακόμα και αν όλα από εδώ και μπρος προχωρήσουν χωρίς κανένα εμπόδιο. Πάντως, η άρση της δικαστικής εμπλοκής ανοίγει τον δρόμο για την επιτάχυνση των διαδικασιών.
Σε κάθε περίπτωση, έχει ξεκαθαριστεί από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ότι ο αυτοκινητόδρομος με το σφύριγμα της λήξης θα επιστρέψει στο Δημόσιο.