ΓΔ: 2110.14 0.58% Τζίρος: 240.15 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Φώτο: Shutterstock

P&G: Το 92% των Ελλήνων θέλει να αποκτήσει πιο βιώσιμες συνήθειες

Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία το 25% των Ελλήνων καταναλωτών έχει καταφέρει να κάνει ήδη σημαντικές αλλαγές. Πολύ δύσκολη θεωρείται η μείωση της χρήσης πλαστικού καθώς και η εξοικονόμηση νερού.

Τo 92% των καταναλωτών στην Ελλάδα, δηλώνει πρόθυμο να αλλάξει κάποιες από τις καθημερινές του συνήθειες για να υιοθετήσει πιο βιώσιμες επιλογές στην καθημερινότητά του, φαίνεται όμως, ότι στην προσπάθεια αυτή, οι Έλληνες αντιμετωπίζουν εμπόδια, με μόνο το 25% να έχει καταφέρει να κάνει σημαντικές αλλαγές, στη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς. 

Η νέα έρευνα που πραγματοποίησε η P&G, στο πλαίσιο του προγράμματος «Το Σπίτι μας. Ο Πλανήτης τους», έδειξε ότι βασικό εμπόδιο στο δρόμο για πιο βιώσιμες επιλογές, είναι η δυσκολία που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές στην Ελλάδα στην υιοθέτηση φιλικών προς το περιβάλλον πρακτικών. Πιο συγκεκριμένα, θεωρούν πως η αλλαγή των καθημερινών επιλογών, με στόχο την εξοικονόμηση νερού και ενέργειας καθώς και τη μείωση χρήσης πλαστικού, είναι είτε πολύ δύσκολη (83%), είτε εξαιρετικά κοστοβόρα (89%), είτε σημαντικά χρονοβόρα (73%), είτε απαιτεί συμβιβασμούς ως προς την αποτελεσματικότητα των προϊόντων (58%).

Η εξοικονόμηση πόρων όμως, μπορεί να γίνει πιο απλή. Η καμπάνια «Το σπίτι μας. Ο πλανήτης τους» από την P&G συνεχίζεται, και χρησιμοποιεί τη δύναμη της πλατφόρμας Tik Tok, όπου σε συνεργασία με Tik Tok Creators δείχνει πως μέσα από τη χρήση καινοτόμων προϊόντων στην καθημερινότητά μας, μπορούμε όλοι να εξοικονομήσουμε, πιο απλά, ενέργεια, νερό και πλαστικό – ακόμα και να πετύχουμε κάποια μείωση στους λογαριασμούς του νοικοκυριού. 

Σύμφωνα με την έρευνα, τo 85% των ερωτηθέντων δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον στην υιοθέτηση πρακτικών που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση ενέργειας στο σπίτι, με το αντίστοιχο ποσοστό σε ό,τι αφορά στην εξοικονόμηση νερού να ανέρχεται στο 79%, και τη μείωση χρήσης πλαστικού στο 82%. Ταυτόχρονα, το 90% των καταναλωτών στην Ελλάδα δηλώνει πως επιθυμεί να αναλάβει περισσότερες πρωτοβουλίες που αφορούν στην υιοθέτηση μιας πιο υπεύθυνης κατανάλωσης, με στόχο να συμβάλλει συλλογικά σε έναν πιο θετικό αντίκτυπο στον πλανήτη. Τέλος, το 95% των ερωτηθέντων, αναγνωρίζει ότι θα πρέπει να ενεργοποιηθεί πιο δυναμικά για την προστασία του περιβάλλοντος, με στόχο να εξασφαλίσει ένα καλύτερο μέλλον για τις επόμενες γενιές.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πλοία ΕΕ και ΗΠΑ
ΔΙΕΘΝΗ

ΗΠΑ απειλούν με κυρώσεις όσες χώρες θεσπίσουν τέλος CO2 στη ναυτιλία

Οι ΗΠΑ απείλησαν με κυρώσεις σε χώρες που στηρίξουν το τέλος άνθρακα στη ναυτιλία μέσω ΔΝΟ, χαρακτηρίζοντας το μέτρο νεοαποικιακό. Η σχετική ψηφοφορία για το Net-Zero Framework θα γίνει την επόμενη εβδομάδα στο Λονδίνο.
Μπουλντόζα σε χώρο αποβλήτων
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δικαστήριο ΕΕ: Πρόστιμα στην Ελλάδα για τον ΧΥΤΑ Ζακύνθου

Το ΔΕΕ επέβαλε στην Ελλάδα χρηματικές κυρώσεις για μη τήρηση απόφασης που ζητούσε το κλείσιμο του υπερφορτωμένου ΧΥΤΑ Ζακύνθου εντός περιοχής Natura, απειλώντας υγεία και περιβάλλον, ιδίως το θαλάσσιο πάρκο της Caretta-Caretta.
βιοκαύσιμα
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Τα βιοκαύσιμα συνδέονται με υψηλότερες εκπομπές CO2 από τα ορυκτά καύσιμα

Η παγκόσμια ζήτηση για βιοκαύσιμα αυξάνεται, όμως νέα μελέτη δείχνει ότι εκπέμπουν 16% περισσότερο CO2, ενώ δεσμεύουν τεράστιες εκτάσεις γης και υδάτινους πόρους, επιβαρύνοντας το περιβάλλον.
Πλανήτης Γη ξηρασία
ΔΙΕΘΝΗ

Copernicus: Ο Σεπτέμβριος 2025 ήταν ο τρίτος θερμότερος στην ιστορία

Ο Σεπτέμβριος του 2025 καταγράφηκε ως ο τρίτος πιο θερμός παγκοσμίως, με μέση θερμοκρασία 16,11°C, σύμφωνα με το Copernicus. Υψηλές τιμές εντοπίστηκαν σε πολικές περιοχές και ανατολική Ευρώπη, συνέπεια της κλιματικής αλλαγής.
Σημαίες Κίνας και ΗΠΑ
ΔΙΕΘΝΗ

Κλιματική αλλαγή: Διαφορετικές πορείες Κίνας και ΗΠΑ

Ο Τραμπ συγκρούεται με την επιστημονική κοινότητα για την κλιματική αλλαγή, απορρίπτοντας τα πορίσματα της επιστήμης και αποσύροντας τις ΗΠΑ από διεθνείς συμφωνίες, ενώ ενθαρρύνει νέες εξορύξεις πετρελαίου παγκοσμίως.