ΓΔ: 2081.98 -0.06% Τζίρος: 54.16 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 14:03:37
Φώτο: Shutterstock

P&G: Το 92% των Ελλήνων θέλει να αποκτήσει πιο βιώσιμες συνήθειες

Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία το 25% των Ελλήνων καταναλωτών έχει καταφέρει να κάνει ήδη σημαντικές αλλαγές. Πολύ δύσκολη θεωρείται η μείωση της χρήσης πλαστικού καθώς και η εξοικονόμηση νερού.

Τo 92% των καταναλωτών στην Ελλάδα, δηλώνει πρόθυμο να αλλάξει κάποιες από τις καθημερινές του συνήθειες για να υιοθετήσει πιο βιώσιμες επιλογές στην καθημερινότητά του, φαίνεται όμως, ότι στην προσπάθεια αυτή, οι Έλληνες αντιμετωπίζουν εμπόδια, με μόνο το 25% να έχει καταφέρει να κάνει σημαντικές αλλαγές, στη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς. 

Η νέα έρευνα που πραγματοποίησε η P&G, στο πλαίσιο του προγράμματος «Το Σπίτι μας. Ο Πλανήτης τους», έδειξε ότι βασικό εμπόδιο στο δρόμο για πιο βιώσιμες επιλογές, είναι η δυσκολία που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές στην Ελλάδα στην υιοθέτηση φιλικών προς το περιβάλλον πρακτικών. Πιο συγκεκριμένα, θεωρούν πως η αλλαγή των καθημερινών επιλογών, με στόχο την εξοικονόμηση νερού και ενέργειας καθώς και τη μείωση χρήσης πλαστικού, είναι είτε πολύ δύσκολη (83%), είτε εξαιρετικά κοστοβόρα (89%), είτε σημαντικά χρονοβόρα (73%), είτε απαιτεί συμβιβασμούς ως προς την αποτελεσματικότητα των προϊόντων (58%).

Η εξοικονόμηση πόρων όμως, μπορεί να γίνει πιο απλή. Η καμπάνια «Το σπίτι μας. Ο πλανήτης τους» από την P&G συνεχίζεται, και χρησιμοποιεί τη δύναμη της πλατφόρμας Tik Tok, όπου σε συνεργασία με Tik Tok Creators δείχνει πως μέσα από τη χρήση καινοτόμων προϊόντων στην καθημερινότητά μας, μπορούμε όλοι να εξοικονομήσουμε, πιο απλά, ενέργεια, νερό και πλαστικό – ακόμα και να πετύχουμε κάποια μείωση στους λογαριασμούς του νοικοκυριού. 

Σύμφωνα με την έρευνα, τo 85% των ερωτηθέντων δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον στην υιοθέτηση πρακτικών που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση ενέργειας στο σπίτι, με το αντίστοιχο ποσοστό σε ό,τι αφορά στην εξοικονόμηση νερού να ανέρχεται στο 79%, και τη μείωση χρήσης πλαστικού στο 82%. Ταυτόχρονα, το 90% των καταναλωτών στην Ελλάδα δηλώνει πως επιθυμεί να αναλάβει περισσότερες πρωτοβουλίες που αφορούν στην υιοθέτηση μιας πιο υπεύθυνης κατανάλωσης, με στόχο να συμβάλλει συλλογικά σε έναν πιο θετικό αντίκτυπο στον πλανήτη. Τέλος, το 95% των ερωτηθέντων, αναγνωρίζει ότι θα πρέπει να ενεργοποιηθεί πιο δυναμικά για την προστασία του περιβάλλοντος, με στόχο να εξασφαλίσει ένα καλύτερο μέλλον για τις επόμενες γενιές.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ξηρασία σε αμπελώνα
ΔΙΕΘΝΗ

ΕΕ: Νέοι προβληματισμοί για νόμο αποψίλωσης μετά τις ανησυχίες επιχειρήσεων

Η ΕΕ εξετάζει εκ νέου τον νόμο αποψίλωσης μετά τις αντιδράσεις εταιρειών για υπερβολική γραφειοκρατία. Η αναβολή και απλούστευση του EUDR έως το 2026 προκαλεί αντιπαραθέσεις μεταξύ κρατών και περιβαλλοντικών οργανώσεων.
Ελβετική σημαία βουνό
ΔΙΕΘΝΗ

Ελβετία: Κάλπες για υποχρεωτική θητεία και φόρο στους εύπορους

Οι Ελβετοί ψηφίζουν σήμερα για πιθανή αντικατάσταση της στρατιωτικής θητείας με υποχρεωτική πολιτική θητεία για όλους και για την επιβολή κλιματικού φόρου στους πλουσιότερους. Η κυβέρνηση ζητά απόρριψη και των δύο μέτρων.
ξηρασία και λειψυδρία
ΔΙΕΘΝΗ

Ιράν: Διακοπή παραγωγής ρεύματος σε μεγάλο φράγμα λόγω ξηρασίας

Οι ιρανικές αρχές διέκοψαν σήμερα την παραγωγή ρεύματος στο μεγάλο φράγμα Καρχέχ λόγω χαμηλής στάθμης νερού, εξαιτίας σοβαρής ξηρασίας, σύμφωνα με το επίσημο πρακτορείο IRNA και το διευθυντή του φράγματος.