Μετά τον σάλο που δημιουργήθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την παρέμβαση του υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων Αδ. Γεωργιάδη σταμάτησε η δίωξη σε βάρος της ηλικιωμένης γυναίκας που προσπάθησε να πάρει τρόφιμα από την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Lidl, με την αλυσίδα να αναφέρει πως δεν θα υπάρξει συνέχεια στο θέμα.
Το περιστατικό που συνέβη το Σάββατο στην Πετρούπολη, έγινε γνωστό σήμερα μετά από αποκάλυψη ότι η 70χρονη κυρία που αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα προσπάθησε να πάρει κάποια προϊόντα αξίας 40 ευρώ στην τσάντα της, όμως έγινε αντιληπτή από τους υπεύθυνους του σούπερ μάρκετ, με αποτέλεσμα να κληθεί η αστυνομία για να την συλλάβει.
Παρά τις παροτρύνσεις πελατών για να μην πάει η 70χρονη στο αυτόφωρο και να πληρώσουν οι ίδιοι την αξία των προϊόντων, ο υπεύθυνος του καταστήματος παρέμεινε ανένδοτος αναφέροντας πως «οι εντολές που έχει είναι πολύ αυστηρές για αυτή την περίπτωση». Σύμφωνα με πηγές αναφέρεται πως υπήρξε και τηλεφωνική επικοινωνία με την αλυσίδα η οποία απάντησε όμως πως αποτελεί «πολιτική της εταιρείας να μην αποσύρει αυτού του είδους τις μηνύσεις».
Ωστόσο μετά τη μεγάλη έκταση που πήρε το θέμα, η δίωξη τελικά σταμάτησε, σύμφωνα με πληροφορίες μετά από παρέμβαση του υπουργείου Ανάπτυξης και του υπουργού Άδωνι Γεωργιάδη, ενώ η γερμανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ προχώρησε σε ανακοίνωση όπου σημειώνει ότι οι υπεύθυνοι των καταστημάτων είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν τις προβλεπόμενες από το νόμο διαδικασίες.
Όπως ανέφερε στην ανακοίνωσή της η γερμανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ:
Η Lidl Ελλάς από την έναρξη της λειτουργίας της εφαρμόζει με υψηλό αίσθημα ευθύνης αξίες και πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας. Έχει αποδείξει έμπρακτα και διαχρονικά ότι στέκεται δίπλα στους συμπολίτες της με ήθος και ευθύνη, όπως πράττει πάντα σε αντίστοιχες περιπτώσεις κοινωνικής ευαισθησίας.
Συγκεκριμένα έχει μεριμνήσει με μηχανισμό υποστήριξης μέσω ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα, ώστε να αντιμετωπίζει άμεσα αιτήματα για προϊοντική βοήθεια από ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.
Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ίλιον μας λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία.
Η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε. Η Lidl Ελλάς θα συνεχίζει να στέκεται διαχρονικά στο πλευρό όσων μας χρειάζονται, αναγνωρίζοντας την ευθύνη και τον ρόλο της στην ελληνική κοινωνία.