Θέματα λογαριασμών και πληρωμών αφορούν τα περισσότερα παράπονα (42% του συνόλου) που υποβάλουν οι καταναλωτές στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, ενώ το 17% έχουν να κάνουν με τη σύμβαση μεταξύ καταναλωτή και εταιρείας, το 10% με την ποιότητα εξυπηρέτησης και το 8% αφορά τεχνικά προβλήματα. Το υπολειπόμενο 22%, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε σήμερα η ΡΑΕ, αφορά πλειάδα διαφόρων θεμάτων με μικρά ποσοστά έκαστο.
Τα στοιχεία αφορούν την περίοδο 13/9/2021-16/01/2022, διάστημα στο οποίο λειτουργεί η ψηφιακή πλατφόρμα υποδοχής αιτημάτων των καταναλωτών myRAE. Συνολικά στην περίοδο αυτή κατατέθηκαν 897 αιτήματα προς Προμηθευτές ή/και Διαχειριστές από τα οποία το 61% έχουν απαντηθεί, το 25% βρίσκονται σε εκκρεμότητα και το 13% έχει απορριφθεί. Η συντριπτική πλειονότητα (92%) των αιτημάτων αφορούσε θέματα ηλεκτρισμού, το 6% ζητήματα φυσικού αερίου και το 2% συμβόλαια συνδυασμού ηλεκτρισμού και φυσικού αερίου.
Πέρα από τα αιτήματα που έχουν υποβληθεί στην πλατφόρμα, σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της Αρχής, έχουν συσσωρευτεί άλλα 1.400 παράπονα που υπεβλήθησαν στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Αρχής, στο [email protected].
Η ΡΑΕ ενημερώνει σχετικά τους καταναλωτές ότι επειδή, η επεξεργασία των παραπόνων μέσω e-mail δεν είναι αυτοματοποιημένη, από σήμερα θα δέχεται παράπονα αποκλειστικά στο https://my.rae.gr/, ενώ όσοι υποβάλλουν ή έχουν υποβάλλει παράπονα μέσω του [email protected], θα δέχονται/δεχθούν email για χρήση της Πλατφόρμας MyRAE.
Ο καταναλωτής μπορεί να συνδεθεί στο https://my.rae.gr/ μέσω των υφιστάμενων λογαριασμών του σε Facebook και Google ή και μέσω απλής εγγραφής. Τα παράπονα που υποβάλλονται στην πλατφόρμα κοινοποιούνται αυτόματα στον εκάστοτε Προμηθευτή Ηλεκτρικής Ενέργειας/Φυσικού Αερίου και/ή Διαχειριστή Δικτύου Διανομής.