ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA

Νίκος Αθανασόπουλος: Ενίσχυση του συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ

Για τα αυξημένα δρομολόγια των λεωφορείων του ΟΑΣΑ και την ευρύτερη ενίσχυση του συγκοινωνιακού έργου του ομίλου, μίλησε ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Νίκος Αθανασόπουλος.

Στην ενίσχυση του συγκοινωνιακού έργου του ομίλου ΟΑΣΑ αναφέρθηκε ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Νίκος Αθανασόπουλος, στο πλαίσιο του 4ου Συνεδρίου Υποδομών & Μεταφορών - ITC 2021, που συνδιοργανώνουν οι ιστοσελίδες ypodomes.com και metaforespress.gr, στο ΜΕΓΑΡΟ Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών. Ο κ. Αθανασόπουλος υπογράμμισε ότι, σε ημερήσια βάση, στην Αθήνα κυκλοφορούν παραπάνω από 1.300 λεωφορεία και εκτελούνται περισσότερα από 18.000 δρομολόγια, απόρροια της συνεργασίας του ΟΑΣΑ με τα ΚΤΕΛ, τις νέες προσλήψεις προσωπικού και τη σταδιακή προμήθεια λεωφορείων μέσω leasing.
 
Στόχος του ΟΑΣΑ, όπως επισήμανε, είναι η επίτευξη 1.500 οχημάτων την ώρα αιχμής, απόδοση που θα είναι συγκρίσιμη με περιόδους προ του 2010, καθότι τον Σεπτέμβριο θα υπάρξει νέα ενίσχυση των δρομολογίων που εκτελούνται από την ΟΣΥ και τα ΚΤΕΛ. «Με την ανάθεση του 20% του οδικού έργου στα ΚΤΕΛ, τη σταδιακή ολοκλήρωση των προσλήψεων νέου προσωπικού στην ΟΣΥ και τη σταδιακή ενσωμάτωση των νέων λεωφορείων μέσω leasing, σήμερα κυκλοφορούν καθημερινά παραπάνω από 1.300 οχήματα και εκτελούνται παραπάνω από 18.000 δρομολόγια», τόνισε ο κ. Αθανασόπουλος, υπογραμμίζοντας ότι η τελευταία χρονιά που πέτυχε ο Οργανισμός την επίδοση αυτή ήταν το 2014. «Καθίσταται, λοιπόν, σαφές ότι μέσα σε χρόνο- ρεκόρ έχουμε καλύψει ήδη 6 χρόνια από την 10ετή αποεπένδυση στις αστικές συγκοινωνίες, λόγω της κρίσης, αλλά και λόγω περιόδων απραξίας. Δεν επαναπαυόμαστε, ούτε έχουμε την ψευδαίσθηση ότι τα συσσωρευμένα προβλήματα έχουν λυθεί πλήρως. Τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, θα υπάρξει νέα ενίσχυση των δρομολογίων που εκτελούνται από την ΟΣΥ και τα ΚΤΕΛ. Στόχος μας είναι να προσεγγίσουμε σταδιακά τα 1.500 οχήματα την ώρα αιχμής, απόδοση που θα είναι συγκρίσιμη με περιόδους προ 2010, οπότε άρχισε και η φθίνουσα πορεία των αστικών συγκοινωνιών», συμπλήρωσε ο Δ.Σ. του ΟΑΣΑ.
 
Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στην προκήρυξη τού διαγωνισμού προμήθειας νέων λεωφορείων από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, εκ των οποίων αρκετά θα είναι ηλεκτρικά. Αντίστοιχα, για τις Σταθερές Συγκοινωνίες σημείωσε ότι το τραμ επανήλθε στο Σύνταγμα, συνδέοντας πάλι το μέσο με το κέντρο της πόλης, ενώ το αμέσως επόμενο διάστημα θα φτάσει στο κέντρο του Πειραιά, δημιουργώντας τη σύνδεση Πειραιάς- Βούλα κατά μήκος του παραλιακού μετώπου και μάλιστα, με εξυπηρέτηση μέσω των συρμών νέας γενιάς. Επίσης, εν όψει της ολοκλήρωσης της επέκτασης του Μετρό στον Πειραιά το καλοκαίρι του 2022, ο ΟΑΣΑ, όπως υπογράμμισε ο κ. Αθανασόπουλος, εξασφάλισε χρηματοδότηση και δημοπράτησε το έργο τής προμήθειας και εγκατάστασης ηλεκτρονικού εισιτηρίου, «ένα θέμα μπλοκαρισμένο για μεγάλο διάστημα».
 
Στη συνέχεια, ο κ. Αθανασόπουλος επισήμανε ότι, παράλληλα με τη βελτίωση της συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης, ο ΟΑΣΑ ολοκλήρωσε σημαντικές πρωτοβουλίες για την ευρύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών και την αναβάθμιση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Όπως είπε, οι υπηρεσίες ενημέρωσης του ΟΑΣΑ έχουν ψηφιοποιηθεί πλήρως, η αγορά όλων των εισιτηρίων μπορεί πλέον να γίνει μέσω διαδικτύου, νέα αυτόματα μηχανήματα έκδοσης αναμένονται να εμπλουτίσουν το υφιστάμενο δίκτυο, ενώ ξεκίνησε η υλοποίηση ενός σημαντικού έργου για την προσβασιμότητα των ΑΜΕΑ, μέσω της τοποθέτησης των ειδικών προεξοχών σε 200 περίπου στάσεις σε όλο το λεκανοπέδιο. «Για το επόμενο διάστημα προγραμματίζεται η επέκταση του δικτύου των έξυπνων στάσεων τηλεματικής, η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος πληροφόρησης για όλα τα μέσα που λειτουργούν στο λεκανοπέδιο, και η επιπλέον αναβάθμιση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου με την ενσωμάτωση και άλλων υπηρεσιών προς τον πολίτη μέσα στην ίδια κάρτα, λόγου χάριν ενοικίαση ποδήλατου, πρόσβαση σε θεάματα κλπ. Μια τέτοια υλοποίηση θα ανοίξει τον δρόμο στον ΟΑΣΑ να μετασχηματιστεί στο μέλλον σε Mobility As A Service Provider», ανέφερε.
 
Τέλος, ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού τόνισε ότι το αμέσως επόμενο διάστημα θα προκηρυχτεί το στρατηγικό σχέδιο του ΟΑΣΑ, το Γενικό Σχέδιο Μεταφορών Αττικής (ΓΣΜΑ), που σκοπό έχει να προσδιορίσει τη ζήτηση για ΜΜΜ, να εκτιμήσει τις απαιτήσεις προέλευσης- προορισμού, να εξετάσει νέες τάσεις αστικής μετακίνησης, όπως η μικροκινητικότητα και η on-demand μετακίνηση, σε ένα χώρο ευθύνης που τα τελευταία 15 χρόνια έχει μεταβληθεί σημαντικά, από κοινωνική, οικονομική και πολεοδομική άποψη. Το ΓΣΜΑ θα προτείνει θεσμικά, λειτουργικά και τεχνολογικά μέτρα, τα οποία θα υλοποιηθούν με σκοπό οι αστικές συγκοινωνίες να καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες μετακίνησης.
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Β. Οικονόμου: Ο Δήμος Μαραθώνα συνδέεται με αστική συγκοινωνία

«Ένα αίτημα δεκαετιών έγινε πράξη από τη Κυβέρνηση Μητσοτάκη και νιώθω υπερήφανος πως συνέβαλα σε αυτή την θετική εξέλιξη για τους πολίτες του Δήμου Μαραθώνα» ανέφερε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Οικονόμου: 37 νέες στάσεις λεωφορείων σε 23 Δήμους της Αττικής

Η προσπάθεια αυτή εντάσσεται στη στρατηγική επιλογή του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και του Ο.Α.Σ.Α. για συνολική αναβάθμιση των δημόσιων συγκοινωνιών, και της εξυπηρέτησης των πολιτών.
businessdaily-Metro-Eisitirio
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Λειτουργία πυλών εισόδου - εξόδου στους σταθμούς επέκτασης της γραμμής 3

«Η προσθήκη νέου αναβαθμισμένου εξοπλισμού στο Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου, εντάσσεται στο γενικότερο πλαίσιο συνδυασμένων παρεμβάσεων και αλλαγών που υλοποιούνται από τις Συγκοινωνίες Αθηνών» είπε ο κ. Σπηλιόπουλος.
Chistos Staikouras
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χρ. Σταϊκούρας: Σήμερα οι υπογραφές για 300 νέα λεωφορεία στην Αττική

Όπως ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, μέχρι το 2025 ο στόλος των λεωφορείων θα έχει ενισχυθεί με 950 νέα οχήματα. Την Δευτέρα ξεκινάει η κυκλοφορία 211 νέων λεωφορείων σε Ανατολική και Δυτική Αττική.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Με στάσεις εργασίας συμμετέχουν τα μέσα μεταφοράς στην Πρωτομαγιά

Οι εργαζόμενοι στα μέσα μεταφοράς απαιτούν μεταξύ άλλων: Συλλογικές συμβάσεις με πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς και προσλήψεις μόνιμου προσωπικού για την στελέχωση όλων των κενών οργανικών θέσεων.