Με την αεροπορική αγορά της Κίνας να έχει «παγώσει» από την έναρξη της πανδημίας και μετά η Ινδία βρέθηκε στο προσκήνιο, έστω και ως πρόσκαιρος ηγέτης στην ασιατική αγορά, φιλοδοξώντας όμως να καταλάβει την κορυφή τα επόμενα χρόνια. Η προσέγγιση Ελλάδας και Ινδίας η οποία αναζωπυρώθηκε με την έλευση του πρωθυπουργού Μόντι στην Αθήνα και την πρόσκληση του Κυριάκου Μητσοτάκη στο Δελχί φέρνει τις δύο χώρες πιο κοντά αν και ακόμη δεν υπάρχει απευθείας αεροπορική σύνδεση μεταξύ των δύο πρωτευουσών.
Αθήνα και Δελχί είχαν βρεθεί κοντά στην απευθείας αεροπορική τους σύνδεση η οποία θα είχε ξεκινήσει εάν δεν προέκυπτε η πανδημία κορονοϊού. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες είχε υπογραφεί σχετική συμφωνία με την low cost ινδική αεροπορική SpiceJet για το καλοκαίρι του 2020, όμως το κλείσιμο των αιθέρων ματαίωσε την υλοποίηση της.
Το σενάριο αναθερμάνθηκε και πέρυσι όμως οι εξελίξεις σε κορυφαίο επίπεδο στην Ινδία ανέβαλαν τις όποιες συζητήσεις είχαν προηγηθεί. Συγκεκριμένα τον περασμένο Δεκέμβριο η Singapore Airlines και η Tata Sons συμφώνησαν να προχωρήσουν στην συγχώνευση της Air India και της Vistara δημιουργώντας τον μεγαλύτερο όμιλο . Πληροφορίες του Business Daily ήθελαν την Vistara να είχε βρεθεί κοντά στην απευθείας σύνδεση με την Αθήνα για το καλοκαίρι του 2023 όμως οι εξελίξεις «πάγωσαν» για άλλη μία φορά την απευθείας γραμμή.
Περιμένοντας να λυθεί το «κουβάρι» των αεροπορικών στην Ινδία το Marketing Greece, η συμμαχία του ιδιωτικού τομέα για την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, σε συνεργασία με το Ελευθέριος Βενιζέλος, δουλεύουν «υπόγεια» ώστε να προετοιμάσουν την επόμενη ημέρα. Έχουν χαρτογραφήσει την αγορά των τουριστικών πρακτόρων και αυτό το διάστημα προχωρούν στην φιλοξενία τους και στην δημιουργία ταξιδιών εξοικείωσης ώστε να βρεθούν οι προορισμοί που ταιριάζουν στο προφίλ του Ινδού τουρίστα. Οι κινήσεις θα ενταθούν το επόμενο διάστημα καθώς θεωρείται πλέον βέβαιο ότι η απευθείας αεροπορική σύνδεση θα είναι γεγονός για το 2024.
Η αγορά της Ινδίας σίγουρα δεν μπορεί να αφήσει αδιάφορη και την Aegean. Απαντώντας σε σχετικό ερώτημα του Business Daily κορυφαίο στέλεχος της εταιρείας ανέφερε ότι «σήμερα για εμάς υπάρχει ένα θέμα που έχει να κάνει με την εμβέλεια των αεροσκαφών μας. Φθάνουν οριακά έως την ινδική χερσόνησο χωρίς να μπορούμε να αξιοποιήσουμε σε αυτή την περίπτωση πλήρως την χωρητικότητα του αεροσκάφους μας, κάτι που καθιστά ασύμφορη την προσπάθεια. Μελλοντικά με μία παραλλαγή του συγκεκριμένου αεροσκάφους θα μπορούσαμε να καλύψουμε με σχετική άνεση την απόσταση».
Σύμφωνα με το ίδιο στέλεχος η αγορά αυτή είναι στο ραντάρ της εταιρείας καθώς τα τελευταία χρόνια δημιουργείται μία μεσαία τάξη η οποία μαζί με τους πιο οικονομικά άνετους δημιουργούν μία αγορά της τάξης των 220 εκατ. ανθρώπων, την ίδια στιγμή που η Ευρώπη, την οποία η Aegean έχει σχεδόν καλύψει πλήρως είναι μία αγορά των 400 εκατομμυριών.
Το 2019 σχεδόν 27 εκατ. Ινδών ταξίδευσαν στο εξωτερικό με την χώρα να εκτιμάται ότι φθάσει τα προ πανδημίας νούμερα το 2024. Η Ελλάδα καταλαμβάνει ένα πολύ μικρό ποσοστό στις επιλογές των Ινδών τουριστών - εκτιμάται μεταξύ 50.000 έως 75.000 - το οποίο αναμένεται να εκτοξευθεί εάν υπάρξει απευθείας σύνδεση και προβολή της χώρας. Σύμφωνα με έκθεση που παρουσιάστηκε το καλοκαίρι στο Νέο Δελχί η αγορά του εξερχόμενου τουρισμού αναμένεται να 15,1 δισ. δολάρια που ήταν το 2022 στα 44,7 δισ. δολάρια το 2032.