Τη διεύρυνση της γκάμας προϊόντων που διατίθενται από το ηλεκτρονικό κατάστημα atticadps.gr θέτει σε προτεραιότητα φέτος η διοίκηση της εταιρείας Αττικά Πολυκαταστήματα, η οποία ελέγχει τους εμπορικούς χώρους Attica σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Όπως σημειώνει στο BD ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Δημοσθένης Μπούμης, μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της επέκτασης του εμβαδού του πέμπτου ορόφου στο πολυκατάστημα του Citylink, κατά 2.000 τμ, η οποία παραδόθηκε μέσα στον Μάρτιο, αλλά και τα εγκαίνια της πρώτης boutique Boss από την εταιρεία, στο εμπορικό κέντρο Golden Hall, η διεύρυνση της προϊόντικής γκάμας στο ηλεκτρονικό κατάστημα των Attica αποτελεί προτεραιότητα καθώς η εταιρεία στοχεύει στην πιο ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση της πελατειακής της βάσης.
«Από το φθινόπωρο πρόκειται να προστεθούν πολύ περισσότερα είδη ένδυσης και υπόδησης, εμπλουτίζοντας περαιτέρω το προϊοντικό μίγμα στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα κι απαντώντας στο σχετικό αίτημα μίας αυξανόμενης μερίδας καταναλωτών που συνδυάζουν τις ηλεκτρονικές αγορές με την επίσκεψη στο φυσικό κατάστημα», επισημαίνει ο κ. Μπούμης, σημειώνοντας τις πολύ καλές επιδόσεις της κατηγορίας καλλυντικών μέσα από το e-shop. Επιπλέον, ο ίδιος εκφράζει ικανοποίηση για την εξέλιξη της αγοραστικής κίνησης μέσα στο 2023, υπογραμμίζοντας κυρίως το γεγονός ότι τα πολυκαταστήματα Attica έχουν κερδίσει τους Έλληνες καταναλωτές, οι οποίοι στηρίζουν κατά βάση την αναπτυξιακή τους πορεία.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία έκλεισε το 2022 επιστρέφοντας στα επίπεδα του 2019 (με πωλήσεις στα 180 εκατ ευρώ περίπου) και καλύπτοντας πλήρως τις απώλειες από τους περιορισμούς της πανδημίας, ενώ για το 2023 διαβλέπει περαιτέρω άνοδο των πωλήσεων της, στον απόηχο τόσο της επαναφοράς σε πλήρη κανονικότητα της αγοράς γενικότερα, όσο και της απόδοσης των επενδύσεων που έχει υλοποιήσει την προηγούμενη διετία και σχεδιάζει για το μέλλον, με τις επεκτάσεις κι ανακαινίσεις των εμπορικών χώρων που ήδη λειτουργεί αλλά και το άνοιγμα μονοθεματικών μπουτίκ. Η εταιρεία πάντως διευρύνει διαρκώς τη γκάμα των επώνυμων εταιρειών που φέρνει στην ελληνική αγορά, με τις νέες αφίξεις να αφορούν σε brands όπως Coperni, Polo Purple Label, Etro, Saint John Caractere και Self-Portrait μεταξύ άλλων.
Επιπρόσθετα, η εκτιμώμενη ενίσχυση του τζίρου για το 2023 αναμένεται να προέλθει σε έναν βαθμό και από τα αυξημένα τουριστικά ρεύματα που αναμένονται και φέτος στην χώρα μας. «Οι αγορές tax free εξακολουθούν να αποτελούν ένα σημαντικό κομμάτι στα έσοδα της εταιρείας, ωστόσο υπάρχει ακόμη απόσταση από το ύψος της συνεισφοράς τους προ πανδημίας», αναφέρει ο κ. Μπούμης. Ενδεικτικά, το 2022 οι αγορές tax free συνεισέφεραν περί το 7% στον τζίρο, από 11% που ήταν το 2019, ενώ για φέτος εκτιμάται ότι θα κυμανθούν κάπου μεταξύ των δύο τιμών. Ο επικεφαλής των Αττικών Πολυκαταστημάτων αναφέρει ότι το κομμάτι που λείπει είναι η συνεισφορά των Κινέζων αγοραστών, οι οποίοι έχουν επιστρέψει μόνο σε έναν βαθμό. Έτσι, το κενό τους καλύπτουν στην μεν Αθήνα οι τουρίστες από τις ΗΠΑ, το Ισραήλ αλλά και την Αίγυπτο, στην δε Θεσσαλονίκη οι επισκέπτες από τα Βαλκάνια, οι οποίοι καλύπτουν εν μέρει την απουσία των Ρώσων τουριστών.
Η εταιρεία πάντως δεν επιδιώκει προς το παρόν περαιτέρω επέκταση της παρουσίας των πολυκαταστημάτων Attica σε νέες περιοχές, επιλέγοντας να εστιάσει στη διαρκή βελτίωση των υπαρχόντων εμπορικών προορισμών. Μοναδικές νέες προσθήκες θα αποτελέσουν τα δύο ομώνυμα σημεία που πρόκειται να λειτουργήσουν στους χώρους του Ελληνικού, με χρονικό ορίζοντα ολοκλήρωσης το τέλος του 2025 και το 2027. Το πρώτο αφορά μικρό εμπορικό κέντρο στην παραθαλάσσια έκταση όπου θα αναπτυχθεί το Marina Galleria, και το δεύτερο στο εμπορικό κέντρο που θα λειτουργήσει κοντά στον άξονα της λεωφόρου Βουλιαγμένης.