Κλειστά τα χαρτιά του κράτησε ο ιδιοκτήτης της Seajet Μάριος Ηλιόπουλος καθώς δεν θέλησε να αναφερθεί στο θέμα της MIG, ενώ περιορίστηκε στο να δηλώσει ότι «παρακολουθούμε το θέμα» σημειώνοντας πως σύντομα θα επανέλθει, παραπέμποντας προφανώς στην επόμενη συνέλευση της εταιρείας στις 3 Μαρτίου.
Ο κ. Ηλιόπουλος σημείωσε πως δεν τον ενδιαφέρει το οικονομικό όφελος, απορρίπτοντας τις φήμες πως η κόντρα αυτή έχει ξεκινήσει επειδή δεν του δόθηκε δάνειο, και επισήμανε ότι η εταιρεία παρακολουθεί κάθε εξέλιξη στο Αιγαίο και πρέπει να είναι παρών, υπογραμμίζοντας ότι θα μιλήσει «όταν έρθει η ώρα».
Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε σήμερα, ο κ. Ηλιόπουλος ανακοίνωσε τη σύσταση ιδρύματος στη μνήμη του πατέρα του Τάκη Ηλιόπουλου, ιδρυτή της Seajet, το οποίο και θα χρηματοδοτήσει με 2 εκατ. ευρώ δράσεις σε υγεία, παιδεία, αθλητισμό,πολιτισμό και περιβάλλον στα νησιά του Αιγαίου.
Όπως είχε αναφέρει και το BD, την Παρασκευή 3 Μαρτίου, εκτός απροόπτου, θα ληφθεί η απόφαση από τη γενική συνέλευση της MIG για την έγκριση της συναλλαγής που προβλέπει τη μεταβίβαση του 79,38% της Attica Group που κατέχει η MIG προς τη Strix Holdings, θυγατρική της Πειραιώς, με αντάλλαγμα δάνεια ύψους 443,8 εκατ. ευρώ της MIG που έχει στο χαρτοφυλάκιό της η Strix. Είναι το πρώτο βήμα, ώστε μετά να ακολουθήσει η συγχώνευση Attica-ANEK δημιουργώντας μια ηγετική δύναμη στον χώρο της ακτοπλοΐας, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και παγκοσμίως.
Σημειώνεται ότι στη συνέλευση της 3ης Μαρτίου το σώμα των μετόχων θα εγκρίνει τη μεταβίβαση του 79,38% της Attica στην Strix, καθώς υπάρχει η απαραίτητη πλειοψηφία από την Τράπεζα Πειραιώς.
Ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν έχει ανοίξει τα χαρτιά του ώστε η επενδυτική κοινότητα να γνωρίζει τις προθέσεις του αλλά όλα δείχνουν πως θα προσπαθήσει να καθυστερήσει ή να αποτρέψει τη συγχώνευση Attica-ANEK. Υπάρχει βεβαίως και το σενάριο να θέλει να αποκτήσει μέσω της συμμετοχής του στη ΜIG ρόλο στην επόμενη μέρα της συγχώνευσης Αttica-ANEK και να διεκδικήσει κάποια assets -γραμμές ή πλοία- που ενδεχομένως η Επιτροπή Ανταγωνισμού θα απαιτήσει να μην περιληφθούν στο νέο σχήμα. Η Αttica είναι ανταγωνιστής της SeaJets στη γραμμή των Κυκλάδων.
Σύμφωνα με την πρόταση της Strix, το 79,38% της Attica ανταλλάσσεται με 443,8 εκατ. ευρώ με αποτέλεσμα το 100% της ακτοπλοϊκής να αποτιμάται στα 560 εκατ. ευρώ και μαζί με τα δάνεια των 428 εκατ. ευρώ της Attica το enterprise value να ξεπερνά τα 980 εκατ. ευρώ. Τα 560 εκατ. ευρώ για το 100% της Attica συνιστούν αποτίμηση στα 2,6 ευρώ ανά μετοχή. Η Strix ελέγχει ήδη το 11% της Attica και όταν αποκτήσει και το 79,38% θα κατέχει πάνω από το 90% και θα πρέπει να υποβάλει υποχρεωτική δημόσια πρόταση για το ποσοστό που δεν βρίσκεται στην κατοχή της.
Σημειώνεται πως οι εταιρείες KPMG και Euroxx που είχαν προχωρήσει σε αποτίμηση της Attica είχαν δώσει τιμή μεταξύ 1,37-1,80 ευρώ η πρώτη και 1,22-1,92 ευρώ η δεύτερη.