ΓΔ: 1482.43 1.23% Τζίρος: 89.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

Οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Μέση Ανατολή στο στόχαστρο της Mat Fashion

Η αλυσίδα ενδυμάτων plus size εγκαινίασε το πρώτο της κατάστημα στο Κατάρ το φθινόπωρο, ενώ παράλληλα ξεκίνησε συνεργασίες χονδρικής διάθεσης των ρούχων της με επιλεγμένα πολυκαταστήματα στη Νέα Υόρκη.

Δυναμική ανάπτυξη εσόδων και ρεκόρ εξαγωγών διαβλέπει για το τρέχον έτος η εταιρεία ένδυσης Mat Fashion, σε συνέχεια μίας περιόδου σημαντικής ανάκαμψης από τους περιορισμούς της πανδημίας. Παράλληλα, η αλυσίδα επεκτείνει περαιτέρω την παρουσία της στο εξωτερικό, διευρύνοντας την παρουσία της στις πολλά υποσχόμενες αγορές της Μέσης Ανατολής αλλά και των Ηνωμένων Πολιτειών.

Μιλώντας στο BD, o πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Mat Fashion, κ. Λεωνίδας Μονέδας, αναφέρεται στο άνοιγμα της εταιρείας στο Κατάρ, μέσα στους χώρους του πολυκαταστήματος Printemps, στο εμπορικό κέντρο Doha Oasis Mall.”Είμαστε η μοναδική εταιρεία plus size ενδυμάτων στην αραβική χώρα και θεωρούμε ότι η χρονική στιγμή του ανοίγματος, λίγο πριν την έναρξη του Παγκοσμίου Κυπέλου Ποδοσφαίρου, υπήρξε ιδιαίτερα ευνοϊκή, καθώς υπήρχαν πολλοί ξένοι επισκέπτες”, επισημαίνει ο κ. Μονέδας. “Είναι μία αγορά με υψηλό κατά κεφαλήν εισόδημα που διευρύνει περαιτέρω την παρουσία μας στις χώρες του Κόλπου και προϊδεάζει για το επόμενο μας βήμα στην αγορά της Σαουδικής Αραβίας”. Να σημειωθεί ότι η αλυσίδα Mat διαθέτει ήδη παρουσία σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν.

Παράλληλα, η εταιρεία εγκαινίασε το φθινόπωρο την παρουσία της στην αμερικανική αγορά, ξεκινώντας συνεργασίες χονδρικής με επιλεγμένα καταστήματα στην πολιτεία της Νέας Υόρκης, μετά την επιτυχημένη συμμετοχή της στην αντίστοιχη κλαδική έκθεση τον περασμένο Σεπτέμβριο. “Πρόκειται για πολλά υποσχόμενη αγορά, κι εξόχως ανταγωνιστική, η οποία απαιτεί τουλάχιστον ένα δεκαοκτάμηνο συνεχούς παρουσίας προκειμένου να δούμε πόσο αποδοτική μπορεί να είναι κάθε συνεργασία”, σημειώνει ο κ. Μονέδας, τονίζοντας ότι η εταιρεία θα συμμετάσχει και στην επόμενη κλαδική έκθεση της Νέας Υόρκης, τον Φεβρουάριο.

Η πορεία της Mat Fashion στο εξωτερικό είναι πολύ θετική, καθώς οι συνεργάτες χονδρικής εκτός συνόρων υπερβαίνουν τους 600. Ως εκ τούτου, κ. Μονέδας επισημαίνει ότι η εταιρεία φέτος θα καταγράψει ρεκόρ εξαγωγών, υπερβαίνοντας τα 6 εκατ ευρώ, κι εκτινάσσοντας το μερίδιο τους στον συνολικό τζίρο της Mat σε 65% από 55% το 2021. Συνολικά, η εταιρεία αναμένει αύξηση πωλήσεων κατά 35% φέτος συγκριτικά με πέρσι, τροφοδοτούμενη κυρίως από τις εξαγωγές, ενώ ήδη στο οκτάμηνο του 2022 ο τζίρος της αυξήθηκε κατά 34% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021.

Εκτιμάται δε ότι η εγχώρια ζήτηση θα παραμείνει σταθερή, με αυξημένο όμως το κόστος παραγωγής και των πρώτων υλών. Μέσα στο τρέχον έτος η αλυσίδα εγκαινίασε το νέο flagship κατάστημά της στην οδό Ερμού, όπου εκτός από τις ομώνυμες συλλογές ενδυμάτων, διαθέτει επίσης κατ’ αποκλειστικότητα για την ελληνική αγορά τις συλλογές plus size ενδυμάτων των κορυφαίων αμερικανικών εταιρειών Calvin Klein, Levi’s, Tommy Hilfiger και Lee. Συνολικά λειτουργεί 19 εταιρικά καταστήματα στην Ελλάδα και διατηρεί δεκάδες συνεργασίες χονδρικής.

Για το επόμενο έτος η εταιρεία μεταξύ άλλων σχεδιάζει να προχωρήσει σε μετεγκαταστάσεις κάποιων καταστημάτων της εντός ελληνικών συνόρων, καθώς αναζητεί χώρους μεγαλύτερης επιφάνειας, όπου θα μπορεί να στεγάσει το σύνολο των προαναφερθεισών συλλογών. Σημειώνεται ότι η Mat Fashion έκλεισε την χρήση του 2021 με αυξημένο κύκλο εργασιών ύψυς 8,52 εκατ ευρώ, έναντι 7,14 εκατ ευρώ το 2020, ενώ κατέγραψε κέρδη προ φόρων ύψους 702.533 ευρώ, έναντι ζημίων ύους 356.570 ευρώ το 2020. Ο συνολικός δανεισμός της ανήλθε σε 383.338 ευρώ στο τέλος του 2021 ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα ανήλθαν σε 1,97 εκατ ευρώ.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Άνοιγμα στην αμερικανική αγορά από την εταιρεία ενδυμάτων Mat Fashion

Η εταιρεία μετράει ήδη 35 σημεία πώλησης στην ανατολική ακτή των Ηνωμένων Πολιτειών, σχεδιάζοντας αργά και σταθερά την διεύρυνση της παρουσίας της. Επέστρεψε φέτος μέσω συνεργασιών και στις αγορές Ρωσίας και Ουκρανίας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ευκαιρίες στις ΗΠΑ αναζητεί η Mat Fashion - Έχασε εξαγωγές λόγω πολέμου

Η εταιρεία που παράγει σχεδόν εξ ολοκλήρου τις συλλογές plus size ρούχων της στην Ελλάδα αναζητά νέες αγορές, μετά τη συρρίκνωση της παρουσίας σε Ρωσία και Ουκρανία. Αυξημένος ο τζίρος του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Pepco
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ανοίγει συνεχώς καταστήματα η Pepco: 326 νέα σημεία μέσα σε 9 μήνες

Ο πολωνικός όμιλος διατηρεί πλέον δίκτυο 33 καταστημάτων και στην Ελλάδα. Οι πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 10% το εννεάμηνο που ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου, αγγίζοντας σε αξία τα 4,68 δισ. ευρώ.