Στην ανάκτηση του χαμένου εδάφους που επέβαλαν οι περιορισμοί της πανδημίας στοχεύει για φέτος η εταιρεία ενδυμάτων Mat Fashion, ανανεώνοντας την εικόνα των καταστημάτων της αλλά και επεκτείνοντας τις συνεργασίες χονδρικής που διαθέτει.
Μιλώντας στο BD, ο διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας που ειδικεύεται στην κατηγορία plus size ενδυμάτων, κ. Λεωνίδας Μονέδας, επεσήμανε τις θετικές επιδόσεις του ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρείας, και τη χρονιά που διανύουμε, καθώς και την ανάκαμψη των διεθνών κλαδικών εκθέσεων, όπου η εταιρεία συμμετέχει και στις οποίες βασίζεται για την ενίσχυση του εξωστρεφούς προφίλ της.
Σύμφωνα με τον κ. Μονέδα, αυξημένα μεγέθη καταγράφουν την περίοδο αυτή κυρίως περιφερειακά καταστήματα της αλυσίδας, όπου υπάρχει και αυξημένη τουριστική ροή, με χαρακτηριστικά παραδείγματα το εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos στην Θεσσαλονίκη, το κατάστημα της Πάτρας, καθώς και του Ηρακλείου στην Κρήτη. Ο ίδιος επισημαίνει ότι η εταιρεία έκλεισε το 2020 με κάμψη πωλήσεων σε ποσοστό 30% συγκριτικά με το 2019, ενώ για φέτος προβλέπει μικρότερη μείωση τζίρου σε ποσοστό 10% συγκριτικά με το 2019, επιτυγχάνοντας να περιορίσει τις απώλειες.
Πέρα από την συνεισφορά των τουριστών στο δίκτυο των φυσικών καταστημάτων, στην επίτευξη του στόχου αυτού συμβάλει και το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας, το οποίο παρουσίασε αύξηση τζίρου κατά 45% το 2020 συγκριτικά με το 2019 και δείχνει να διατηρεί την δυναμική του και φέτος, επαληθεύοντας την πιστότητα των πελατών του.
Η εταιρεία μάλιστα επενδύει στο ηλεκτρονικό της κατάστημα στοχεύοντας αυτό να αποτελέσει έναν πολλαπλά ενδιαφέροντα προορισμό, συνεργαζόμενη με τις εκδόσεις Ψυχογιός και προσθέτοντας την ενότητα “Βιβλίο” στο shop.matfashion.com. Σε αυτήν περιλαμβάνονται επιλογές του εκδοτικού οίκου από την ελληνική και διεθνή λογοτεχνία, οι οποίες θα ανανεώνονται συνεχώς με νέους τίτλους, συνδυάζοντας μόδα με λογοτεχνία σε μια ενδιαφέρουσα σύμπραξη.
Σε ό,τι αφορά την χονδρική, η Mat Fashion πρόσφατα συμμετείχε στην έκθεση του Dusseldorf ενώ επόμενα βήματα αποτελούν το Παρίσι και η Μόσχα, καθώς μετά από ένα έτος κατά το οποίο οι δειγματισμοί πραγματοποιούνταν μόνο ψηφιακά, επανήλθε η φυσική παρουσία των εκθετών, έστω και με αυξημένα υγειονομικά πρωτόκολλα. Η εταιρεία εξάγει τις συλλογές της σε 55 χώρες, διαθέτοντας περισσότερα από 550 σημεία πώλησης διεθνώς. Παράλληλα, διαθέτει 21 καταστήματα στην Ελλάδα, με πιο πρόσφατη προσθήκη την λειτουργία ενός corner στο πολυκατάστημα Attica στο κέντρο της Αθήνας. Το συγκεκριμένο σημείο προετοιμάστηκε μέσα στην περίοδο του lockdown και εγκαινιάστηκε με την επανέναρξη της λειτουργίας των φυσικών καταστημάτων, καταγράφοντας μέχρι στιγμής θετικές επιδόσεις.
Περαιτέρω, η αλυσίδα προχώρησε στην ανακαίνιση του καταστήματος που λειτουργεί στο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos στην Θεσσαλονίκη, ενώ διατηρεί σχέδια περαιτέρω επέκτασης της παρουσίας της στην ελληνική αγορά μέχρι το τέλος του έτους, με επίκεντρο τις πιο οργανωμένες αγορές των πολυκαταστημάτων και των εμπορικών κέντρων. Μέσα στους πρώτους μήνες του 2021, η Mat Fashion εγκαινίασε την συνεργασία της με τα πολυκαταστήματα Era σε Λεμεσό, Λάρνακα και Πάφο, στην Κύπρο ενώ απέκτησε και ισχυρή παρουσία στα πολυκαταστήματα Zinser, σε τέσσερις πόλεις της Γερμανίας.