Διεύρυνση του πελατολογίου της σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις μέσω διαδικτύου πέτυχε η ελληνική εταιρεία ρούχων plus size, Mat Fashion, στην διάρκεια της καραντίνας κι ενώ τα καταστήματά της παρέμεναν κλειστά. Πλέον, η εταιρεία προσδοκά στην διατήρηση της θετικής τάσης για το e-shop της, το οποίο λειτουργεί από το 2012, ενώ αναπροσαρμόζει την παραγωγή και τις παραγγελίες της την επόμενη ημέρα της επανέναρξης λειτουργίας των 21 σημείων της αλλά και της εξαγωγικής της δραστηριότητας, αναλόγως της ζήτησης.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, κ. Λ. Μονέδα, το lockdown οδήγησε στην απώλεια περί του 20% του ετήσιου τζίρου της εταιρείας, ποσοστό που δύσκολα αναπληρώνεται, δεδομένου μάλιστα ότι η περίοδος που χάθηκε συμπεριελάμβανε και το Πάσχα, διάστημα ιδιαίτερα κρίσιμο για τις πωλήσεις της Mat, καθώς αυξάνεται η ζήτηση για πιο επίσημα ρούχα.
Ένα σημαντικό κομμάτι των πωλήσεων αυτών των ειδών ωστόσο πραγματοποιήθηκε μέσω του e-shop της εταιρείας κυρίως τον Απρίλιο, με τον τζίρο να ενισχύεται κατά 120% συγκριτικά με πέρσι, ενώ η τάση διατηρήθηκε και τον Μάιο με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 80%. Σημειώνεται ότι το διαδικτυακό κανάλι της εταιρείας εξυπηρετεί Ελλάδα αλλά και Κύπρο.
Πλέον, η εταιρεία εστιάζει και στην επανέναρξη της εξαγωγικής της δραστηριότητας, η οποία είχε επίσης παγώσει στο διάστημα του lockdown εντός κι εκτός συνόρων, με τις απώλειες να εκτιμώνται περί το 15% συγκριτικά με πέρσι.
Σημειώνεται ότι η Mat Fashion διατηρεί περισσότερους από 600 συνεργάτες χονδρικής σε 48 χώρες, καλύπτοντας την ευρωπαϊκή αγορά κι εξάγοντας ενδύματα από το Μεξικό και χώρες της Καραϊβικής, μέχρι την Ιαπωνία. Με το 95% της παραγωγής ρούχων να πραγματοποιείται στην Ελλάδα, η εταιρεία στοχεύει στην ενίσχυση της συνεισφοράς των εξαγωγών της στις συνολικές της πωλήσεις σε ποσοστό άνω του 50% που είναι σήμερα.
Σε ό,τι αφορά την εγχώρια αγορά, ο κ. Μονέδας σημειώνει ότι ο Μάιος παρουσίασε διακυμάνσεις στην αγοραστική κίνηση, με τα περιφερειακά μεμονωμένα καταστήματα της αλυσίδας να καταγράφουν καλύτερες επιδόσεις από όσα λειτουργούν σε εμπορικά κέντρα. Υπό τις παρούσες συνθήκες, το δίκτυο καταστημάτων της αλυσίδας θα παραμείνει αμετάβλητο, ενώ οι πωλήσεις για φέτος εκτιμάται ότι θα κλείσουν περί το 15% χαμηλότερα από πέρσι.