Ολοκληρώνεται στις 11 Ιανουαρίου του 2023 η συγχώνευση των εταιρειών Nova και Wind. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η Nova και η Wind μέλη της United Group, «του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, γίνονται «ένα» και δημιουργούν τη νέα, μεγαλύτερη Nova, μια ισχυρή εταιρεία τηλεπικοινωνιών και ψυχαγωγίας, η οποία προσφέρει κινητή και σταθερή τηλεφωνία, internet, τηλεόραση και λύσεις προηγμένης τεχνολογίας για μεγάλα έργα πληροφορικής».
Ο Παναγιώτης Γεωργιόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Nova δήλωσε: «H Nova και η Wind γίνονται ένα και δημιουργούν τη νέα, μεγαλύτερη, Nova. Έναν ολοκληρωμένο πάροχο κινητής, σταθερής και τηλεόρασης που επενδύει σημαντικά στον ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας. Γιορτάζουμε την αρχής της νέας αυτής εποχής προσφέροντας στους συνδρομητές μας απεριόριστη επικοινωνία και ψυχαγωγία».
Η Nova στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξης, έχει ήδη ξεκινήσει να δημιουργήσει το δικό της ιδιόκτητο δίκτυο οπτικών ινών (Fiber to the home), και θα συνεχίσει να επενδύει σε δίκτυα νέας γενιάς (5G), σε ένα πλάνο ύψους 2 δισ. ευρώ έως το 2027, με τις εργασίες να έχουν ξεκινήσει ήδη από τα μεγάλα αστικά κέντρα.
Μια επένδυση που έρχεται να προστεθεί στην προηγούμενη, ύψους 1,5 δισ. ευρώ, που έχει πραγματοποιήσει η United Group τα τελευταία 2 χρόνια, φέρνοντας πλέον ταχύτητες έως και 10 Gbps σε 1,6 εκατ. συνδέσεις FTTH καλύπτοντας το 70% των περιφερειών της χώρας με την ανάπτυξη 22.000 χιλιομέτρων οπτικών ινών.
Για τη United Group, η Ελλάδα, με την ισχυρή δυναμική της, είναι μια σημαντική και ταυτόχρονα ελκυστική αγορά για τη United Group, η οποία διαχειρίζεται πολλά από τα πιο επιτυχημένα brands τηλεπικοινωνιών και media στην περιοχή που δραστηριοποιείται. Γι αυτό άλλωστε και από το 2020 ο διεθνής όμιλος έχει ήδη επενδύσει 1,4 δισ. ευρώ στη χώρα και θα επενδύσει επιπλέον 2 δισ. ευρώ τα επόμενα πέντε χρόνια, εστιάζοντας σε τομείς προτεραιότητας, όπως το δίκτυο οπτικών ινών, η τεχνολογία 5G και η συνδρομητική τηλεόραση.
Με περίπου 5 εκατ. συνδρομητές και πανελλαδικό δίκτυο που υπερβαίνει τα 200 καταστήματα, μόλις ολοκληρωθεί η συγχώνευση, η νέα εταιρική οντότητα, υπό το όνομα Nova, θα αποτελέσει τον δεύτερο μεγαλύτερο πάροχο σταθερής και συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα, ανεβάζοντας τον πήχη του ανταγωνισμού για ΟΤΕ και Vodafone.
Το 2021 ήταν η πρώτη χρονιά κατά την οποία η United Group ενοποίησε στο σύνολο της χρήσης τα αποτελέσματα της Nova με την ελληνική θυγατρική να καταγράφει έσοδα 243,5 εκατ. ευρώ και λειτουργική κερδοφορία (EBITDAal) 69,6 εκατ. ευρώ. Το 2021 πραγματοποιήθηκαν επενδύσεις ύψους 94,6 εκατ. ευρώ για τη NOVA.